Die zijn het gedrag van M&M helemaal zat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef Aggie46 het volgende:
Heftig gesprek tussen Isaac en Eric op 2
Hij gaat van een afstandje bekijken en dan bepalen of en wanneer hij in gaat grijpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat niet meer ingrijpen
hij is er klaar mee
Komt dat goed uit want ze gaan beiden daarstraks gezegd door henzelfquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn het gedrag van M&M helemaal zat.
Natuurlijk, 300%quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Komt dat goed uit want ze gaan beiden want dat zeiden ze daarstraks
Ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Isaac vind het laf van Erik dat hij overal commentaar op heeft, zorg dan dat je manager wordt.
ik durfde het eigenlijk niet te zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft wel een punt
Wordt dan manager
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durfde het eigenlijk niet te zeggen
maar ja
hij heeft gelijk
vind echt dat hij een punt heeftquote:
Ik stoor me ontzettend aan de manier van discussiëren van Isaac, zo agressief.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft wel een punt
Wordt dan manager
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind echt dat hij een punt heeft
en steeds harder schreeuwen en weinig tot geen kans geven op antwoordquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef schizolientje het volgende:
en maar herhalen herhalen en herhalen , daar wordt ze ook niet moe van, roep dan de boel bij elkaar
Richting Erik wel. Niet tegen iedereen. Laffe zak.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stoor me ontzettend aan de manier van discussiëren van Isaac, zo agressief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |