Apart wel,dat K3 het niet boeit.quote:
Ze wil dat de ruzie niet uitgezonden wordt daarom dreigt ze nu met weggaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Ik wil niet dat heel Nederland kan zien hoe ik ruzie maak met mijn partner. Ik ga dinsdag naar huis.
Babette: NEE, NEEE, NEEEEEEEE, JE HOEFT NIET TE GAAN SCHAT
die gniffelen in hun vuistjequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Apart wel,dat K3 het niet boeit.
Lekker manipulerenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:50 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ze wil dat de ruzie niet uitgezonden wordt daarom dreigt ze nu met weggaan.
Ik hoorde Isaac er net over. Dat Mexx en Martin dat niet willen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat ik wel jammer vind aan dit hele verhaal is dat Wanda nu buiten schot wordt gehouden met haar uitstapje met Jasper.
wilde je vragen of Babbel ook Febo isquote:
Dat onthouden wij wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat ik wel jammer vind aan dit hele verhaal is dat Wanda nu buiten schot wordt gehouden met haar uitstapje met Jasper.
Want dat gaat nu geruisloos de prullenbak inquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je zou bijna gaan denken
dat ze het er om doen
Dat hoef ik niet te vragenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
wilde je vragen of Babbel ook Febo is
Wat stond er dan?quote:
AANDACHT!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Mexx zou toch gaan slapen ? Waarom stuurt ze iedereen niet weg
AANDACHT.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:53 schreef Flow3r het volgende:
Mexx zou toch gaan slapen ? Waarom stuurt ze iedereen niet weg
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Misschien iets over een zekere andere RLS.
dan kotst ze de hele boel onderquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze had maar twee wijntjes op. Kun je nagaan hoe ze reageert met een fles wijn achter de kiezen
ik dacht dat je ons bedoeldequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
TT slaat trouwens op het boek wat ze daar lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat je ons bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat je ons bedoelde
Ik zou niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik zou vrezen voor mijn levenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kotst ze de hele boel onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |