ja kloptquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stoor me ontzettend aan de manier van discussiëren van Isaac, zo agressief.
In zo'n groep heb je altijd leiders en volgers, niet iedereen is geschikt om leider te zijn, maar mag dan nog wel een mening hebben.quote:
Erik is passief agressief. Dat is ook naar.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik is passief agressief. Dat is ook naar.
Sowieso onzin dat je manager moet worden om ergens een mening over te mogen hebben/geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Verida het volgende:
zo laf vond ik Erik vanmorgen niet. Hij was de enige de Martin aansprak op zijn gedrag en zijn inbreng bij de gele kaarten en de ruzies
Daar hoeft hij geen manager voor te worden, kan ook gewoon in het centraal dingen aan de kaak stellen of personen aanspreken.
Noem het passie..iedergeval niet kil en koud zo als zijn tegenstander nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is wel heel erg extreem in zijn mening , en dan zeg ik ook: doe het dan zelf ipv alleen maar klagen en zeuren en boos doenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n groep heb je altijd leiders en volgers, niet iedereen is geschikt om leider te zijn, maar mag dan nog wel een mening hebben.
Jij zegt het beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Noem het passie..iedergeval niet kil en koud zo als zijn tegenstander nu.
dat dusquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n groep heb je altijd leiders en volgers, niet iedereen is geschikt om leider te zijn, maar mag dan nog wel een mening hebben.
Missie geslaagd dusquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. Mexx heeft wat ze wil. Alle aandacht en allemaal mensen die zeggen dat ze moet blijven.
laat Isaak er even heen lopenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. Mexx heeft wat ze wil. Alle aandacht en allemaal mensen die zeggen dat ze moet blijven.
omdat hij op dat moment wat zei daaroverquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Erik snapt niet waarom hij zo'n snauw van Isaac krijgt, terwijl ze dezelfde mening delen.
Isaac: Omdat jij daar toevallig zat.
Exact ditquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
ik weet niet wat er precies is gezegdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:08 schreef Charmian het volgende:
heeft erik isaac aangesproken dat hij alleen maar heeft staan/zitten kijken tijdens het m&m akkefietje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |