We kennen dit spelletje.quote:
Vraag je je 24 uur aan dan moet je oppleuren ook vind ikquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt. Kan impulsief zijn natuurlijk.
Het liefst nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vraag je je 24 uur aan dan moet je oppleuren ook vind ik
zou me eigenlijk niets verbazenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien gaat die gozer wel vreemd bij het leven en gebeurt het andersom ook
Eensquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vraag je je 24 uur aan dan moet je oppleuren ook vind ik
Dat denk ik ook hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In dit geval denk ik voor nu door emotie
Weiger haar echt te geloven want daar zijn haar gedragingen naarquote:
Ze moet gewoon aangeven dat ze fout is geweest. Schuld bekennen en aangeven dat ze lesgeld heeft betaald en dat ze er in de toekomst voor op zal passen. Dan is het een grote meid.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Oftewel, het ligt allemaal aan de anderen en niet aan Mexx.
en KimWquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:27 schreef Flow3r het volgende:
Lijkt wel of er geen gesprek gevoerd kan worden zonder dat Martin opduikt
Dat krijgt e d'r strot niet uitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moet gewoon aangeven dat ze fout is geweest. Schuld bekennen en aangeven dat ze lesgeld heeft betaald en dat ze er in de toekomst voor op zal passen. Dan is het een grote meid.
dat is hem geradenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef puzziepie het volgende:
Als Mexx de poort uitloopt komt Martin erachter aan
Geen zelfreflectie. Maar dat hebben er meer niet daarquote:
Ik wil het ook gelovenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Die gaat niet naar huis, weer allerlei gesprekken voor niks![]()
Als zij gaat loopt Martin er achter aan
hij gelooft het zelf
En dus moet zij blijven anders is het haar schuld dat Martin naar huis gaatquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef puzziepie het volgende:
Als Mexx de poort uitloopt komt Martin er achteraan
Geen woordenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:29 schreef Silves het volgende:
Martin erachteraan!! nu hopen dat kamer 5 nu al toestemming geeft..
Dat heeft ze al laten zienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
Mexx laat even zien dat ze een tokkie is
Totaal negeren die twee en kijken hoe oprecht ze daadwerkelijk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef puzziepie het volgende:
Als Mexx de poort uitloopt komt Martin er achteraan
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:30 schreef Flow3r het volgende:
Zielig wijf
Niks maadagochtend
zodra de woorden : "ik ga naar huis" vallen, meteen opzouten aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |