Hij heeft ook gezegd dat er wel drank wasquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Er staat wel wijn,wat een leugemaar die Marciano.
maar ivor wordt toch ook wel eens uitgezonden (dacht ik)? dat is ook niet voor 2 dagenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je een relatie en ga je een jaar lang afgezonderd in een loods zitten dan ben je imo een grote egoïst
En zo lekker ongedwongen allemaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Soort van kinderfeestje. Chips en cola
De 2de keer dat ze dit heeft gezegd..eerder tegen Izeik..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens Eunice heeft ze dat niet gezegd
Ze is wel een ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:17 schreef Silves het volgende:
[..]
De 2de keer dat ze dit heeft gezegd..eerder tegen Izeik..
Kom ik dan weer terug bro.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is wel een ervaringsdeskundige.
Eerst zien dan gelovenquote:
Misschien gaat die gozer wel vreemd bij het leven en gebeurt het andersom ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar ivor wordt toch ook wel eens uitgezonden (dacht ik)? dat is ook niet voor 2 dagen
Dat klopt. Kan impulsief zijn natuurlijk.quote:
In dit geval denk ik voor nu door emotiequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt. Kan impulsief zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |