FOK! you!quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
elke keer die streams op Erik![]()
hoop dat ie er uit gaat, zijn we daar ook van af
Wacht maar totdat een of andere klapjosti zegt dat Jeff moet wieberen terwijl ie daar op een lullige stip staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roep maar een modje om de TT te veranderen@Deisyy
![]()
Dat nou ook weer niet ,maar kan nog wel ff blijvenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Oeps, ik had niet de laatste
Jij was niet de laatste, maar wel degene die slootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roep maar een modje om de TT te veranderen@:deisyy
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Oeps, ik had niet de laatste
Deze tt is voor jou hoor, ik ging per ongeluk door het slotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roep maar een modje om de TT te veranderen@:deisyy
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
dat is zijn likvinger die op knappen staat..beter zijn snot en oogpulp blijven oppeuzelen met die middelvinger..gefrustreerde boerenzoon die denkt de allesweter te zijn..quote:
Volgens mij willen ze hem niet elimineren omdat ze te bang zijn dat ie de proef wintquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
Als de groep Erik elimineert krijgt ie vervolgens van FEBO een poolstok om ver mee te springen
Liefdesverdrietquote:
Misschien was het wel opzet van JW en Eunice, om Esther iets duidelijk te maken.quote:
hahaha ik zei het ... nu verder stuntelenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:57 schreef D. het volgende:
Erik: ik heb de boomstam kleingemaakt
Kim D: Ah, het is dus wel gelukt, wie had dat verwacht?
Erik: Ja, ikke! Wie had dat niet verwacht dan?
BLACK ERIK+DECKERquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:54 schreef tonja het volgende:
Erik likt nog net niet het aanrecht af
Ja. Ik denk dat ze eigenlijk wel al wist dat het niks ging worden maar om JW dan zo met Eunice te zien is dan ook wel pijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:57 schreef Flow3r het volgende:
Erik gaat er niet uit, perfecte verkapte streamlock voor de luie regie
Inderdaad. Vind het echt wel sneuquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ze eigenlijk wel al wist dat het niks ging worden maar om JW dan zo met Eunice te zien is dan ook wel pijnlijk.
Mja dat doet Esther zelfquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ze eigenlijk wel al wist dat het niks ging worden maar om JW dan zo met Eunice te zien is dan ook wel pijnlijk.
En daarna weer meteen op jouw favorite bewonerquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:00 schreef Flow3r het volgende:
even heel kort mexx en Martin in bed, toen zwart beeld
Ivor is genoemd!quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:03 schreef puzziepie het volgende:
Als Ivor teveel op heeft dan wordt hij ongelofelijk gezellig
Maar ze zijn wel lief samen heel kinds valt me vaak opquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:05 schreef Silves het volgende:
Ik versta kimd nog steeds niet, binnenmonds en zo onduidelijke klanken komen eruit..
Ze vuurt de woorden ook af met een snelheid waar de gemiddelde mitrailleur jaloers op isquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:05 schreef Silves het volgende:
Ik versta kimd nog steeds niet, binnenmonds en zo onduidelijke klanken komen eruit..
Ze praat veel, maar zegt vrij weinig idd.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:09 schreef Clasientje het volgende:
Wanda en Jasper samen klik ik altijd weg ik vind hun niks aan zo samen.
Vermoeiend tussen die 2
Op zekerquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik denk dat jasper ondertussen denkt hou op over ivor en geef mij een kans 🤭
Zegt Jasper eigenlijk nog wat 🤣quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:11 schreef engine het volgende:
Ivor, Ivor en Ivor...Ivor wordt veel genoemd vanavond.
'wat een verhaaltje' en een aai over haar bolquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zegt Jasper eigenlijk nog wat 🤣
Als ik die twee zie praten zit ik altijd te wachten op met moment dat het weer ruzie wordt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Eindelijk eens een keer een leuk gesprek tussen Wanda en Jappie.
Ja nu Wanda opgehouden is met constant Ivor zeggen welquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zegt Jasper eigenlijk nog wat 🤣
Eigenlijk best sneu je ziet wel dat Jasper haar leuk vind en denkt volgens mij dat als Ivor er niet was geweest dat het wat kon worden heb ik het idee of ben ik de enigequote:Op donderdag 12 januari 2023 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nu Wanda opgehouden is met constant Ivor zeggen wel
Nee dat denk ik ook wel. Maar er is wel een Ivor en daarom denk ik niet dat het wat gaat worden. Ze hebben wel een leuke vriendschapquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Eigenlijk best sneu je ziet wel dat Jasper haar leuk vind en denkt volgens mij dat als Ivor er niet was geweest dat het wat kon worden heb ik het idee of ben ik de enige
Martin was minder op de streams vandaag, misschien was dat hetquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:16 schreef Silves het volgende:
iedergeval is me vandaag alweer opgevallen de mannen leuker zijn zonder aanhang van de vrouwen..
Dank je wel kerel. Word gewaardeerdquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gelukt, tot 2400 uur van gisteren staat online, ga nu vanochtend doen en dan vanaf 1900 uur ...
Dat sowieso. Denk ook niet dat Wanda dat toelaat ivm Ivor maar vriendschap is ook mooiquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook wel. Maar er is wel een Ivor en daarom denk ik niet dat het wat gaat worden. Ze hebben wel een leuke vriendschap
Van wiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Gewoon zo als in het begin van deze soap..humor, lachen, serieus, gezellig..toen kwamen de meiden..en boem alles kapot.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Martin was minder op de streams vandaag, misschien was dat het
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van wie
ja blubberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kebabsmaakquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:20 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff heeft de smaak te pakken.
Staat weer in de keuken.
Dat was rond half4. Het was een dramdag, maar dat kwam vooral door Kim kquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Gewoon zo als in het begin van deze soap..humor, lachen, serieus, gezellig..toen kwamen de meiden..en boem alles kapot.
graag zelfsquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:21 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil voor 2300 uur in bed liggen
Volgens Isaac smaakt het helemaal naar kebab.quote:
Dan is ze al mooi te laatquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:21 schreef puzziepie het volgende:
Knapquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:21 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb iedereen dat al zien doen ...quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:24 schreef puzziepie het volgende:
Esther schraapt met een metalen lepel in de pan
Ze kan nu stikken in haar sambal..quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:24 schreef puzziepie het volgende:
Esther schraapt met een metalen lepel in de pan
Kan ook zijn dat Wanda zich veilig voelt omdat ze zich kunnen terugtrekken naar een kamer in het gebouw naast de loods waar geen camera's zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Eigenlijk best sneu je ziet wel dat Jasper haar leuk vind en denkt volgens mij dat als Ivor er niet was geweest dat het wat kon worden heb ik het idee of ben ik de enige
Nu is wat Isaac zegt natuurlijk niet per se waarquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens Isaac smaakt het helemaal naar kebab.
Hij was vrij overtuigend in zijn bewoording. Voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nu is wat Isaac zegt natuurlijk niet per se waar
Vooruit danquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij was vrij overtuigend in zijn bewoording. Voordeel van de twijfel
Jeff twijfelde nog maar hij kan err moeilijk tegen dat er zooi in de keuken staat.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Kim en Jeff de laatste twee uur in de keuken bezig en nu nog afwassen, niemand anders doet het .....
Alweer terug gepakt om af te wassen ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:31 schreef Silves het volgende:
Kim spuit dreft in de kom, nee niet doen zegt jef..en daar gaat de kom onder de andere kommen, gewoon met een scheut dreft erin..wie oh wie gaat morgen salade maken..
Keer wat anders, dan scheldend door die loods te stappen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Kim en Jeff de laatste twee uur in de keuken bezig en nu nog afwassen, niemand anders doet het .....
jammer..quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Alweer terug gepakt om af te wassen ....
De frustratie druipt er vanafquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:33 schreef engine het volgende:
Wanda gaat stemmen op wie ze wil. Op wie de rest gaat interesseert haar niet zoveel.
Volgens mij zou ik daar ook graag afwassen, werkt therapeutisch, en je hebt daar verder toch niet zoveel te doenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jeff twijfelde nog maar hij kan err moeilijk tegen dat er zooi in de keuken staat.
Apart menneke, liefst alles opruimen, en schoonmaken.
Ik noem het geen frustratie. Misschien is het wel verstandig om de groep wat los te laten waar ze in zit. Of het haar ook lukt is een tweede.quote:
Ga je niet mee met de groep dan krijg je het als een boemerang terugquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik noem het geen frustratie. Misschien is het wel verstandig om de groep wat los te laten waar ze in zit. Of het haar ook lukt is een tweede.
Als ik met een boemerang gooi, komt hij nooit terugquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga je niet mee met de groep dan krijg je het als een boemerang terug
Jappie doet niet zoveel meer de laatste tijd. Veel fluisteren en over het algemeen alleen Wanda opzoeken. Verstandig? Ik vind van niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef Silves het volgende:
Jap is vandaag 3x van zijn plek afgekomen om zijn glas bij te vullen..
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik met een boemerang gooi, komt hij nooit terug
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef Silves het volgende:
Jap is vandaag 3x van zijn plek afgekomen om zijn glas bij te vullen..
Mss niet naar iemands hoofd mikken..quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik met een boemerang gooi, komt hij nooit terug
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Mss niet naar iemands hoofd mikken..
Nope, vandaag 1 minuut gekeken..hoor het omgedraaide van deze stream..lawaai en gesmak.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog wat te zien bij BB2023 ?
Paar dagen al niet meer gekeken ....
Ze slapen en wat hier gefluisterd wordt, is daar een hels kabaal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Saai, slecht gecastquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jappie wil per se Jeff of Isaac wegquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:43 schreef engine het volgende:
Teveel geluid op de achtergrond. Kan het niet verstaan.
Geen idee , ik kijk nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Terecht ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie wil per se Jeff of Isaac weg
Je mist niets...quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik volg dat niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vroeg toestemming aan Wandaquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:44 schreef Silves het volgende:
Wil nog 1 ding vragen zegt jap .. wat wilde hij zeggen????
Er gebeurt daar weinig .. ok vanavond ff verstoppertje ... en raad eens !! Er zat iemand in de hottube...quote:
Misschien moet je dat elders vragenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, je hebt gelijk, wilde even zien of posters hier ook daar nog kijken, ik niet meer in ieder geval ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:46 schreef D. het volgende:
Misschien moet je dat elders vragen
Niet zozeer omdat het off-topic is, maar vooral omdat hier volgens mij bijna niemand (meer) kijkt
Dat het maar een keer flink mag 'backfiren'quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:49 schreef puzziepie het volgende:
Sas stemt altijd een verloren stem
Wees blij, scheelt tijdquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, wilde even zien of posters hier ook daar nog kijken, ik niet meer in ieder geval ....
Ze vroegen wie gaat eunice naar huis sturen als ze zou winnen..bep denkt een van de mannen..ik denk Esther.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor de naam Eunie ook vallen
Oh daar is Ice
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:51 schreef puzziepie het volgende:
Wendy voelt geen pijlen op zich
Ice tegen Babs : Voel jij pijlen op je?
[ afbeelding ]
lekker overschakelen naar veilige nutteloze gesprekkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:54 schreef Silves het volgende:
Dammn Izeik een hint geven aan bep en wendy..en weg stream.
Komt alleen maar onzin uit..Mis je niks aanquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:54 schreef Silves het volgende:
Vervolgens een stream waarop Mirthe hen staat af te luisterenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:54 schreef Silves het volgende:
Zeggen dat ie eindelijk weer zichzelf kan zijn na zn baasschap ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Komt alleen maar onzin uit..Mis je niks aan
2 secquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vervolgens een stream waarop Mirthe hen staat af te luisteren![]()
Wilde gewoon weten wat Bep haar reactie was op zijn vraag..quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Komt alleen maar onzin uit..Mis je niks aan
ja dit was ook maar een paar seconden..en ging weer verder spiegelen..quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vervolgens een stream waarop Mirthe hen staat af te luisteren![]()
Ze ging meerdere keren terugquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:02 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dit was ook maar een paar seconden..en ging weer verder spiegelen..
Lalalala K3quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:17 schreef Silves het volgende:
Bep heeft wel gehoord dat haar naam is gevallen, ook wendy,s naam en wil weten van wie...
nadat ik vandaag alles heb gehoord, geloof ik nu best wat hij zegt..die info moet hij van Marcia hebben..zijn bondgenoot.quote:
Dat moet idd welquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:24 schreef Silves het volgende:
[..]
nadat ik vandaag alles heb gehoord, geloof ik nu best wat hij zegt..die info moet hij van Marcia hebben..zijn bondgenoot.
Ziet alleen maar hartjes als hij met haar praatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:34 schreef Silves het volgende:
Hij is pussiegek...in zijn liefdesnestje..
Wetende dat Wanda Isaac of Jeff wegstuurt zal het dan wel een onhaalbare opdracht wordenquote:
quote:
Wanda? ik denk het wel, hij heeft het niet zo op Wanda..bemoeit zich best vaak met het opsteuken van kimk..quote:
Nee joh hij heeft haar juist hoog zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Wanda? ik denk het wel, hij heeft het niet zo op Wanda..bemoeit zich best vaak met het opsteuken van kimk..
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
Marciano is beter af in zn eentje zonder vrouwen
Ook nu ze net op kantoor Marcia zijn plan heeft afgewezen? het niet op bep gaan, maar haar eigen plan gaat doen..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh hij heeft haar juist hoog zitten
Jeff en Jappie waren toen al beste maten dus zo'n actie slaat als kut op Dirk. Berend vertoonde overall heel erg raar gedrag waardoor je totaal niet op hem kon bouwen en hij zichzelf buitenspel heeft gezet. Communicatief werkelijk belabberd zelfs.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:27 schreef puzziepie het volgende:
Berend had in het begin een test bij jappie gedaan over op Jeff gestemd en Jappie heeft dat door geluld
Een dagje naar de Eftelingquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:45 schreef Silves het volgende:
jap zou pas zondag de andere helft drinken van zijn whiskey..yep zijn 4de glas vandaag..en nu wachten op de record proef..ja het zakgeld voor de peuken, drank en chips..wat hoop ik op kutprijs..gratis 10 kilo tomatenpuree ofzo
Beschuit erbij en het is feest!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Muis loopt gewoon over het aanrecht he, zegt Babette. Smakelijk eten zou ik zeggen
Zijn de vliegen weg .. komen de muizenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Muis loopt gewoon over het aanrecht he, zegt Babette. Smakelijk eten zou ik zeggen
Zou het bij het kantoor doen en dan zeggen:quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:48 schreef Silves het volgende:
Japie gaat 1 glaasje bewaren voor Wanda, om zondag samen te proosten op ivor zijn verjaardag...
Ben aan het wachten op de vleermuizen uit china..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn de vliegen weg .. komen de muizen
Dan worden ze pas para ... nu lijken ze het gewoon te accepteren dat er muizen rondlopen ...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Ben aan het wachten op de vleermuizen uit china..
Het begint bij jezelf ....quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:53 schreef puzziepie het volgende:
De definitie van dom is voor iedereen anders blijkt wel weer
quote:
Laten we niet vergeten. In zo'n eerste maand is je brein gefocust op acclimatiseren. Een nieuwe omgeving, mensen die je niet kent, je wordt opeens gefilmd, wennen aan hoe alles functioneert. Eigenlijk begin je pas de tweede maand met settelen waarbij de kaarten duidelijker geschud zijn. Kijk naar hoe er toen naar Zoe werd gekeken en vergelijk dat met als ze volgende week zou vertrekken. Zoals ik naar Gerry keek was ze juist overenthousiast waardoor haar lieve zorgzame kant naar de achtergrond verdween. Ikzelf kon haar juist heel goed hebben maar je moet er doorheen willen prikken. Baal het meest van haar aftocht.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:57 schreef puzziepie het volgende:
Jappie vond Gerry overdreven gemaakt
Heel veel begrip voor haar overhaaste vertrek en haar beslissing om niet meer terug te komen, maar vond het erg jammer. Vond haar een leuke vrouw en had graag gezien hoe zij zich verder in de groep had ontwikkelt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten. In zo'n eerste maand is je brein gefocust op acclimatiseren. Een nieuwe omgeving, mensen die je niet kent, je wordt opeens gefilmd, wennen aan hoe alles functioneert. Eigenlijk begin je pas de tweede maand met settelen waarbij de kaarten duidelijker geschud zijn. Kijk naar hoe er toen naar Zoe werd gekeken en vergelijk dat met als ze volgende week zou vertrekken. Zoals ik naar Gerry keek was ze juist overenthousiast waardoor haar lieve zorgzame kant naar de achtergrond verdween. Ikzelf kon haar juist heel goed hebben maar je moet er doorheen willen prikken. Baal het meest van haar aftocht.
Dat kan, ik vond haar niet echt interessant, plus dat dat gezever over geloof me ook tegenstond. Vond het wel heel erg sneu voor haar dat haar vader is overleden en ze daar plotseling wegmoest. Berend vond haar geweldig leuk, geloofde ook. Ik ben benieuwd of die twee elkaar al hebben gezien of nog een keer gaan zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten. In zo'n eerste maand is je brein gefocust op acclimatiseren. Een nieuwe omgeving, mensen die je niet kent, je wordt opeens gefilmd, wennen aan hoe alles functioneert. Eigenlijk begin je pas de tweede maand met settelen waarbij de kaarten duidelijker geschud zijn. Kijk naar hoe er toen naar Zoe werd gekeken en vergelijk dat met als ze volgende week zou vertrekken. Zoals ik naar Gerry keek was ze juist overenthousiast waardoor haar lieve zorgzame kant naar de achtergrond verdween. Ikzelf kon haar juist heel goed hebben maar je moet er doorheen willen prikken. Baal het meest van haar aftocht.
Krijg je zo'n bericht dan is het enige dat telt je naasten dus daar hoef je geen ene seconde over na te denken. In zo'n beginfase moet je er vooral voor zorgen dat je niet negatief opvalt want als sommigen eenmaal een beeld over je hebben dan houden ze daaraan vast. Denk dat ze zich teveel wilde opdringen en dat schrikt anderen dan weer af. Misschien wel vanwege die gele kaart maar dat is uiteraard gissen. Vervolgens ga je je verdedigen omdat je het logischerwijs niet begrijpt en wrijf je dieper in die vlek. Een mooie vergelijking is Wendy die vanaf de eerste dag niets goed kon doen bij bepaalde mensen en tot aan de dag van vandaag onveranderd. We weten echter allemaal dat het een topwijf is waar je graag een biertje mee drinkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel veel begrip voor haar overhaaste vertrek en haar beslissing om niet meer terug te komen, maar vond het erg jammer. Vond haar een leuke vrouw en had graag gezien hoe zij zich verder in de groep had ontwikkelt.
Volgens mij had JW haar laatst toch al verteld dat hij geen relatie met haar wilde?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien was het wel opzet van JW en Eunice, om Esther iets duidelijk te maken.
Grootste gedeelte van de dag. Vanmiddag nog een verdienopdrachtquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:
Zal het vandaag weer een hele dag over het stemmen gaan?
Ha jij zit achter de schermenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:16 schreef engine het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de dag. Vanmiddag nog een verdienopdracht
en wanneer eliminatie ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:16 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel een eliminatie komen. Was de vorige keer ook toen ik niet kon streamen en dat is vanmiddag het gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:16 schreef engine het volgende:
[..]
23e pasquote:
Fingers crossedquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zal wel een eliminatie komen. Was de vorige keer ook toen ik niet kon streamen en dat is vanmiddag het geval
Klopt, de eliminatie van 11:00u houdt de gemoederen de hele dag bezigquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen yoga, dit is mediterenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat die mafklapper van 'n Eunice nu doet heeft toch niets met Yoga te maken?
Goedemorgen Cos
Niet door Wanda. Die ging het er niet meer over hebben 😇quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:
Zal het vandaag weer een hele dag over het stemmen gaan?
Zal tijd worden..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:18 schreef Clasientje het volgende:
Ben benieuwd wat vandaag in planning is. Hopelijk stemmen en veel sensaties😁
Behalve als je Erik heetquote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je zo'n bericht dan is het enige dat telt je naasten dus daar hoef je geen ene seconde over na te denken. In zo'n beginfase moet je er vooral voor zorgen dat je niet negatief opvalt want als sommigen eenmaal een beeld over je hebben dan houden ze daaraan vast. Denk dat ze zich teveel wilde opdringen en dat schrikt anderen dan weer af. Misschien wel vanwege die gele kaart maar dat is uiteraard gissen. Vervolgens ga je je verdedigen omdat je het logischerwijs niet begrijpt en wrijf je dieper in die vlek. Een mooie vergelijking is Wendy die vanaf de eerste dag niets goed kon doen bij bepaalde mensen en tot aan de dag van vandaag onveranderd. We weten echter allemaal dat het een topwijf is waar je graag een biertje mee drinkt.
Het is vrijdagquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zal wel een eliminatie komen. Was de vorige keer ook toen ik niet kon streamen en dat is vanmiddag het geval
Ze komen er niet meer uitquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd of ze er nu al uit zijn wie er op de stip moet komen, gisteren veel over gespeculeerd maar ik heb nog niet meegekregen wie er de Sjaak is..
Kim K maakt er een zooitje vanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus uren en uren gelul voor de kat z'n viool...
Haha ja ik geloof je, mooi zooitje dan...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gooien allemaal roet in elkaars eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |