Dan worden ze pas para ... nu lijken ze het gewoon te accepteren dat er muizen rondlopen ...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Ben aan het wachten op de vleermuizen uit china..
Het begint bij jezelf ....quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:53 schreef puzziepie het volgende:
De definitie van dom is voor iedereen anders blijkt wel weer
quote:
Laten we niet vergeten. In zo'n eerste maand is je brein gefocust op acclimatiseren. Een nieuwe omgeving, mensen die je niet kent, je wordt opeens gefilmd, wennen aan hoe alles functioneert. Eigenlijk begin je pas de tweede maand met settelen waarbij de kaarten duidelijker geschud zijn. Kijk naar hoe er toen naar Zoe werd gekeken en vergelijk dat met als ze volgende week zou vertrekken. Zoals ik naar Gerry keek was ze juist overenthousiast waardoor haar lieve zorgzame kant naar de achtergrond verdween. Ikzelf kon haar juist heel goed hebben maar je moet er doorheen willen prikken. Baal het meest van haar aftocht.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:57 schreef puzziepie het volgende:
Jappie vond Gerry overdreven gemaakt
Heel veel begrip voor haar overhaaste vertrek en haar beslissing om niet meer terug te komen, maar vond het erg jammer. Vond haar een leuke vrouw en had graag gezien hoe zij zich verder in de groep had ontwikkelt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten. In zo'n eerste maand is je brein gefocust op acclimatiseren. Een nieuwe omgeving, mensen die je niet kent, je wordt opeens gefilmd, wennen aan hoe alles functioneert. Eigenlijk begin je pas de tweede maand met settelen waarbij de kaarten duidelijker geschud zijn. Kijk naar hoe er toen naar Zoe werd gekeken en vergelijk dat met als ze volgende week zou vertrekken. Zoals ik naar Gerry keek was ze juist overenthousiast waardoor haar lieve zorgzame kant naar de achtergrond verdween. Ikzelf kon haar juist heel goed hebben maar je moet er doorheen willen prikken. Baal het meest van haar aftocht.
Dat kan, ik vond haar niet echt interessant, plus dat dat gezever over geloof me ook tegenstond. Vond het wel heel erg sneu voor haar dat haar vader is overleden en ze daar plotseling wegmoest. Berend vond haar geweldig leuk, geloofde ook. Ik ben benieuwd of die twee elkaar al hebben gezien of nog een keer gaan zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten. In zo'n eerste maand is je brein gefocust op acclimatiseren. Een nieuwe omgeving, mensen die je niet kent, je wordt opeens gefilmd, wennen aan hoe alles functioneert. Eigenlijk begin je pas de tweede maand met settelen waarbij de kaarten duidelijker geschud zijn. Kijk naar hoe er toen naar Zoe werd gekeken en vergelijk dat met als ze volgende week zou vertrekken. Zoals ik naar Gerry keek was ze juist overenthousiast waardoor haar lieve zorgzame kant naar de achtergrond verdween. Ikzelf kon haar juist heel goed hebben maar je moet er doorheen willen prikken. Baal het meest van haar aftocht.
Krijg je zo'n bericht dan is het enige dat telt je naasten dus daar hoef je geen ene seconde over na te denken. In zo'n beginfase moet je er vooral voor zorgen dat je niet negatief opvalt want als sommigen eenmaal een beeld over je hebben dan houden ze daaraan vast. Denk dat ze zich teveel wilde opdringen en dat schrikt anderen dan weer af. Misschien wel vanwege die gele kaart maar dat is uiteraard gissen. Vervolgens ga je je verdedigen omdat je het logischerwijs niet begrijpt en wrijf je dieper in die vlek. Een mooie vergelijking is Wendy die vanaf de eerste dag niets goed kon doen bij bepaalde mensen en tot aan de dag van vandaag onveranderd. We weten echter allemaal dat het een topwijf is waar je graag een biertje mee drinkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel veel begrip voor haar overhaaste vertrek en haar beslissing om niet meer terug te komen, maar vond het erg jammer. Vond haar een leuke vrouw en had graag gezien hoe zij zich verder in de groep had ontwikkelt.
Volgens mij had JW haar laatst toch al verteld dat hij geen relatie met haar wilde?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien was het wel opzet van JW en Eunice, om Esther iets duidelijk te maken.
Grootste gedeelte van de dag. Vanmiddag nog een verdienopdrachtquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:
Zal het vandaag weer een hele dag over het stemmen gaan?
Ha jij zit achter de schermenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:16 schreef engine het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de dag. Vanmiddag nog een verdienopdracht
en wanneer eliminatie ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:16 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel een eliminatie komen. Was de vorige keer ook toen ik niet kon streamen en dat is vanmiddag het gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:16 schreef engine het volgende:
[..]
23e pasquote:
Fingers crossedquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zal wel een eliminatie komen. Was de vorige keer ook toen ik niet kon streamen en dat is vanmiddag het geval
Klopt, de eliminatie van 11:00u houdt de gemoederen de hele dag bezigquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen yoga, dit is mediterenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat die mafklapper van 'n Eunice nu doet heeft toch niets met Yoga te maken?
Goedemorgen Cos
Niet door Wanda. Die ging het er niet meer over hebben 😇quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:
Zal het vandaag weer een hele dag over het stemmen gaan?
Zal tijd worden..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:18 schreef Clasientje het volgende:
Ben benieuwd wat vandaag in planning is. Hopelijk stemmen en veel sensaties😁
Behalve als je Erik heetquote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je zo'n bericht dan is het enige dat telt je naasten dus daar hoef je geen ene seconde over na te denken. In zo'n beginfase moet je er vooral voor zorgen dat je niet negatief opvalt want als sommigen eenmaal een beeld over je hebben dan houden ze daaraan vast. Denk dat ze zich teveel wilde opdringen en dat schrikt anderen dan weer af. Misschien wel vanwege die gele kaart maar dat is uiteraard gissen. Vervolgens ga je je verdedigen omdat je het logischerwijs niet begrijpt en wrijf je dieper in die vlek. Een mooie vergelijking is Wendy die vanaf de eerste dag niets goed kon doen bij bepaalde mensen en tot aan de dag van vandaag onveranderd. We weten echter allemaal dat het een topwijf is waar je graag een biertje mee drinkt.
Het is vrijdagquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zal wel een eliminatie komen. Was de vorige keer ook toen ik niet kon streamen en dat is vanmiddag het geval
Ze komen er niet meer uitquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd of ze er nu al uit zijn wie er op de stip moet komen, gisteren veel over gespeculeerd maar ik heb nog niet meegekregen wie er de Sjaak is..
Kim K maakt er een zooitje vanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus uren en uren gelul voor de kat z'n viool...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |