FOK! you!quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
elke keer die streams op Erik![]()
hoop dat ie er uit gaat, zijn we daar ook van af
Wacht maar totdat een of andere klapjosti zegt dat Jeff moet wieberen terwijl ie daar op een lullige stip staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roep maar een modje om de TT te veranderen@Deisyy
![]()
Dat nou ook weer niet ,maar kan nog wel ff blijvenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Oeps, ik had niet de laatste
Jij was niet de laatste, maar wel degene die slootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roep maar een modje om de TT te veranderen@:deisyy
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Oeps, ik had niet de laatste
Deze tt is voor jou hoor, ik ging per ongeluk door het slotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roep maar een modje om de TT te veranderen@:deisyy
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
dat is zijn likvinger die op knappen staat..beter zijn snot en oogpulp blijven oppeuzelen met die middelvinger..gefrustreerde boerenzoon die denkt de allesweter te zijn..quote:
Volgens mij willen ze hem niet elimineren omdat ze te bang zijn dat ie de proef wintquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
Als de groep Erik elimineert krijgt ie vervolgens van FEBO een poolstok om ver mee te springen
Liefdesverdrietquote:
Misschien was het wel opzet van JW en Eunice, om Esther iets duidelijk te maken.quote:
hahaha ik zei het ... nu verder stuntelenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:57 schreef D. het volgende:
Erik: ik heb de boomstam kleingemaakt
Kim D: Ah, het is dus wel gelukt, wie had dat verwacht?
Erik: Ja, ikke! Wie had dat niet verwacht dan?
BLACK ERIK+DECKERquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:54 schreef tonja het volgende:
Erik likt nog net niet het aanrecht af
Ja. Ik denk dat ze eigenlijk wel al wist dat het niks ging worden maar om JW dan zo met Eunice te zien is dan ook wel pijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:57 schreef Flow3r het volgende:
Erik gaat er niet uit, perfecte verkapte streamlock voor de luie regie
Inderdaad. Vind het echt wel sneuquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ze eigenlijk wel al wist dat het niks ging worden maar om JW dan zo met Eunice te zien is dan ook wel pijnlijk.
Mja dat doet Esther zelfquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ze eigenlijk wel al wist dat het niks ging worden maar om JW dan zo met Eunice te zien is dan ook wel pijnlijk.
En daarna weer meteen op jouw favorite bewonerquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:00 schreef Flow3r het volgende:
even heel kort mexx en Martin in bed, toen zwart beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |