Geen idee , ik kijk nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog wat te zien bij BB2023 ?
Paar dagen al niet meer gekeken ....
Terecht ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie wil per se Jeff of Isaac weg
Je mist niets...quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik volg dat niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vroeg toestemming aan Wandaquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:44 schreef Silves het volgende:
Wil nog 1 ding vragen zegt jap .. wat wilde hij zeggen????
Er gebeurt daar weinig .. ok vanavond ff verstoppertje ... en raad eens !! Er zat iemand in de hottube...quote:
Misschien moet je dat elders vragenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, je hebt gelijk, wilde even zien of posters hier ook daar nog kijken, ik niet meer in ieder geval ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:46 schreef D. het volgende:
Misschien moet je dat elders vragen
Niet zozeer omdat het off-topic is, maar vooral omdat hier volgens mij bijna niemand (meer) kijkt
Dat het maar een keer flink mag 'backfiren'quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:49 schreef puzziepie het volgende:
Sas stemt altijd een verloren stem
Wees blij, scheelt tijdquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, wilde even zien of posters hier ook daar nog kijken, ik niet meer in ieder geval ....
Ze vroegen wie gaat eunice naar huis sturen als ze zou winnen..bep denkt een van de mannen..ik denk Esther.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor de naam Eunie ook vallen
Oh daar is Ice
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:51 schreef puzziepie het volgende:
Wendy voelt geen pijlen op zich
Ice tegen Babs : Voel jij pijlen op je?
[ afbeelding ]
lekker overschakelen naar veilige nutteloze gesprekkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:54 schreef Silves het volgende:
Dammn Izeik een hint geven aan bep en wendy..en weg stream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |