jammer..quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Alweer terug gepakt om af te wassen ....
De frustratie druipt er vanafquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:33 schreef engine het volgende:
Wanda gaat stemmen op wie ze wil. Op wie de rest gaat interesseert haar niet zoveel.
Volgens mij zou ik daar ook graag afwassen, werkt therapeutisch, en je hebt daar verder toch niet zoveel te doenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jeff twijfelde nog maar hij kan err moeilijk tegen dat er zooi in de keuken staat.
Apart menneke, liefst alles opruimen, en schoonmaken.
Ik noem het geen frustratie. Misschien is het wel verstandig om de groep wat los te laten waar ze in zit. Of het haar ook lukt is een tweede.quote:
Ga je niet mee met de groep dan krijg je het als een boemerang terugquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik noem het geen frustratie. Misschien is het wel verstandig om de groep wat los te laten waar ze in zit. Of het haar ook lukt is een tweede.
Als ik met een boemerang gooi, komt hij nooit terugquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga je niet mee met de groep dan krijg je het als een boemerang terug
Jappie doet niet zoveel meer de laatste tijd. Veel fluisteren en over het algemeen alleen Wanda opzoeken. Verstandig? Ik vind van niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef Silves het volgende:
Jap is vandaag 3x van zijn plek afgekomen om zijn glas bij te vullen..
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik met een boemerang gooi, komt hij nooit terug
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef Silves het volgende:
Jap is vandaag 3x van zijn plek afgekomen om zijn glas bij te vullen..
Mss niet naar iemands hoofd mikken..quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik met een boemerang gooi, komt hij nooit terug
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Mss niet naar iemands hoofd mikken..
Nope, vandaag 1 minuut gekeken..hoor het omgedraaide van deze stream..lawaai en gesmak.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog wat te zien bij BB2023 ?
Paar dagen al niet meer gekeken ....
Ze slapen en wat hier gefluisterd wordt, is daar een hels kabaal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Saai, slecht gecastquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jappie wil per se Jeff of Isaac wegquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:43 schreef engine het volgende:
Teveel geluid op de achtergrond. Kan het niet verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |