Knapquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:21 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil voor 2300 uur in bed liggen
Ik heb iedereen dat al zien doen ...quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:24 schreef puzziepie het volgende:
Esther schraapt met een metalen lepel in de pan
Ze kan nu stikken in haar sambal..quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:24 schreef puzziepie het volgende:
Esther schraapt met een metalen lepel in de pan
Kan ook zijn dat Wanda zich veilig voelt omdat ze zich kunnen terugtrekken naar een kamer in het gebouw naast de loods waar geen camera's zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Eigenlijk best sneu je ziet wel dat Jasper haar leuk vind en denkt volgens mij dat als Ivor er niet was geweest dat het wat kon worden heb ik het idee of ben ik de enige
Nu is wat Isaac zegt natuurlijk niet per se waarquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens Isaac smaakt het helemaal naar kebab.
Hij was vrij overtuigend in zijn bewoording. Voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nu is wat Isaac zegt natuurlijk niet per se waar
Vooruit danquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij was vrij overtuigend in zijn bewoording. Voordeel van de twijfel
Jeff twijfelde nog maar hij kan err moeilijk tegen dat er zooi in de keuken staat.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Kim en Jeff de laatste twee uur in de keuken bezig en nu nog afwassen, niemand anders doet het .....
Alweer terug gepakt om af te wassen ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:31 schreef Silves het volgende:
Kim spuit dreft in de kom, nee niet doen zegt jef..en daar gaat de kom onder de andere kommen, gewoon met een scheut dreft erin..wie oh wie gaat morgen salade maken..
Keer wat anders, dan scheldend door die loods te stappen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Kim en Jeff de laatste twee uur in de keuken bezig en nu nog afwassen, niemand anders doet het .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |