Ja nu Wanda opgehouden is met constant Ivor zeggen welquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zegt Jasper eigenlijk nog wat 🤣
Eigenlijk best sneu je ziet wel dat Jasper haar leuk vind en denkt volgens mij dat als Ivor er niet was geweest dat het wat kon worden heb ik het idee of ben ik de enigequote:Op donderdag 12 januari 2023 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nu Wanda opgehouden is met constant Ivor zeggen wel
Nee dat denk ik ook wel. Maar er is wel een Ivor en daarom denk ik niet dat het wat gaat worden. Ze hebben wel een leuke vriendschapquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Eigenlijk best sneu je ziet wel dat Jasper haar leuk vind en denkt volgens mij dat als Ivor er niet was geweest dat het wat kon worden heb ik het idee of ben ik de enige
Martin was minder op de streams vandaag, misschien was dat hetquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:16 schreef Silves het volgende:
iedergeval is me vandaag alweer opgevallen de mannen leuker zijn zonder aanhang van de vrouwen..
Dank je wel kerel. Word gewaardeerdquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gelukt, tot 2400 uur van gisteren staat online, ga nu vanochtend doen en dan vanaf 1900 uur ...
Dat sowieso. Denk ook niet dat Wanda dat toelaat ivm Ivor maar vriendschap is ook mooiquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook wel. Maar er is wel een Ivor en daarom denk ik niet dat het wat gaat worden. Ze hebben wel een leuke vriendschap
Van wiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Gewoon zo als in het begin van deze soap..humor, lachen, serieus, gezellig..toen kwamen de meiden..en boem alles kapot.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Martin was minder op de streams vandaag, misschien was dat het
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van wie
ja blubberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kebabsmaakquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:20 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff heeft de smaak te pakken.
Staat weer in de keuken.
Dat was rond half4. Het was een dramdag, maar dat kwam vooral door Kim kquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Gewoon zo als in het begin van deze soap..humor, lachen, serieus, gezellig..toen kwamen de meiden..en boem alles kapot.
graag zelfsquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:21 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil voor 2300 uur in bed liggen
Volgens Isaac smaakt het helemaal naar kebab.quote:
Dan is ze al mooi te laatquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:21 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil voor 2300 uur in bed liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |