quote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:42 schreef AgnesGru het volgende:
Wij hebben blijkbaar de hele nacht een vreemde kaf in huis gehadhadden dus drie katten in plaats van twee.
De vreemde kat is echt een dubbelganger van een van onze katten.
Daar gaat het toch de vorige pagina meerdere keren over?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is er ESF FOK! Wie is de Mol? poule?
Ik lees niet alles terugquote:Op zaterdag 7 januari 2023 08:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch de vorige pagina meerdere keren over?@:nailqueen voegt je toe als je haar je username in een DM stuurt
Haak je ook aan bij Op zoek naar Grease?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:02 schreef Moira het volgende:
Oh het ging over musicalsIk ga in mei naar Sweeney Todd! Die koos m'n zus tussen die en Six (lijkt me ook leuk), omdat ze niet naar Les Mis wilde
Heb verder 2x Mary Poppins gezien (in 2006 in Londen en in 2009 in NL nadat mijn favoriet Op zoek naar Mary won), Tarzan 2x in 2008 ofzo, Soldaat van Oranje ook 2x, Book of Mormon ook 2x en dan is Cats eigenlijk de enige die ik maar 1x gezien heb
Als amateur middelbare schooltje (die het toch best leuk aanpakten) heb ik Joseph & the Technicolor Dreamcoat, The Wizard of Oz & Les Misérables gedaan
En wil verder dus Les Mis nog professioneel zien, en Aladdin eigenlijk ook, en als Lion King nog een keer draait moet ik die ook echt eindelijk eens zien
Heb je onder een steen geleefdquote:
Uitslapen doe je maar op een ander moment.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..], maar van wie is die kat?
Sytse maakte me wakker omdat hij zijn brokjes en ik lag nog net lekker te slapen.
Hij liep gewoon over me heen en met zijn pootje tegen me aanstoten
Go @Momoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:
1. ESF 24 min
2. GC 35 Min
3. HOB 2 uur 11 min
4. MOL 2 uur 34 min
5. BNW 3 uur 12 min
6. FHF 5 uur 55 min
7. CRE 7 uur 30 min
8. SPL 8 uur 53 min
9. TV 8 uur 54 min
10. PTA 1 dag 2 uur 6 min
Een nieuwe nummer 1
Ik denk dat we onszelf ook wel een beetje op de borst mogen kloppen. @Momo is zo scherp omdat ze modereert op het subforum met het meeste tuigquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is er ESF FOK! Wie is de Mol? poule?
Dat doe ik nog zo me best om reclame te makenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:56 schreef NailQueen het volgende:
Ook in onze WIDM poule heb ik mijn UI aangepast. Nieuwsgierig? DM je username en join de poule!
Maar wacht niet te lang. Over 24 uur is de eerste aflevering al te zien!
(Nog even schaamteloze reclame maken)
quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:34 schreef NailQueen het volgende:
Algemene dienstmelding
Ben je fan van WIDM? En speel je de WIDM app? Je kunt je nu nog aanmelden voor de ESF Forum poule!
Stuur je username in een DM en speel met ons mee!
De winnaar van de poule krijgt eeuwige roem en in overleg is er een Ed Sheeran icon beschikbaar.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we onszelf ook wel een beetje op de borst mogen kloppen. @:momo is zo scherp omdat ze modereert op het subforum met het meeste tuig
Moet ik eigenlijk wel doen! Zeker nu Maestro blijkbaar niet met een nieuw seizoen is gekomenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 08:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Haak je ook aan bij Op zoek naar Grease?
Dat vraag ik nu wel heel leuk, maar vrijdag kan ik zelf alweer niet live kijken![]()
Wel valsspelerij dat @Momo 'm naar MOL schopt precies als ik rond 21u een film van 2u42m ga kijkenquote:
Haha, ik was op een verjaardag gisteren en zag toevallig omdat ik getagd was. Niet bewustquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel valsspelerij dat @:Momo 'm naar MOL schopt precies als ik rond 21u een film van 2u42m ga kijken![]()
Avatar 1 nog ff gekeken omdat we morgen hopelijk naar Avatar 2 gaan
Denk ook niet dat je kon ruiken dat ik net een film had aangezetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, ik was op een verjaardag gisteren en zag toevallig omdat ik getagd was. Niet bewust
Die hebben het opgegeven.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben anders al best een tijdje niet meer gecorrigeerd door een mod
quote:
Is er dan vanavond een voorronde Ierland?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:21 schreef Momo het volgende:
Jongens, ik heb jullie mening nodig in het Ierland topic.
Nee, dat Ierland ineens 2 grote artiesten in hun voorronde zou hebben. Na jaren van gepruts.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er dan vanavond een voorronde Ierland?
‘Zou’ ja, eerst maar eens zien. Waarom zou je als topartiest aan de Ierse voorronde deelnemen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dat Ierland ineens 2 grote artiesten in hun voorronde zou hebben. Na jaren van gepruts.
En dan straks die niet kiezenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dat Ierland ineens 2 grote artiesten in hun voorronde zou hebben. Na jaren van gepruts.
Misschien dat ze toch zien wat een ESF kan doen ala Maneskin? Zou wel hun Anouk/Sam Ryder momentje kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
‘Zou’ ja, eerst maar eens zien. Waarom zou je als topartiest aan de Ierse voorronde deelnemen?
Ze kunnen het goed gebruiken, dat is zeker. Maar waarom zou een artiest in zo’n niveauloze voorronde aantreden, met vooral afbrandrisico? Dat is toch hetzelfde als dat Barry Hay, nu Golden Earring is gestopt, binnenkort bij het Muziekfeest Op Het Plein opduikt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat ze toch zien wat een ESF kan doen ala Maneskin? Zou wel hun Anouk/Sam Ryder momentje kunnen zijn.
Zou ook wel lekker typisch Ierland zijn, om dan gewoon niet intern te gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
‘Zou’ ja, eerst maar eens zien. Waarom zou je als topartiest aan de Ierse voorronde deelnemen?
SPOILER: schaatsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ja, als je een grote ster wil, lijkt me een interne keuze prima te verantwoorden. Zeker met de Ierse prestatiecurve.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou ook wel lekker typisch Ierland zijn, om dan gewoon niet intern te gaan.
SPOILER: Frans GuyanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:08 schreef Fred_B het volgende:
SPOILER: Frans GuyanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:08 schreef Fred_B het volgende:
SPOILER: Frans GuyanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]Ja, dan moet je niet op zomaar elke spoiler klikken. Dan weet je dat een keer zoiets kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet op zomaar elke spoiler klikken. Dan weet je dat een keer zoiets kan gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd. Mijn verwachtingen zijn laaggespannen, maar de locatie biedt perspectief en het is natuurlijk de ideale opwarmer voor de Vlaamse versie van De Mol.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:35 schreef molloot200 het volgende:
Ziet er oprecht goed uit. Hoop echt dat het een goed seizoen wordt.
Meer opgezette dieren!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:21 schreef Momo het volgende:
Jongens, ik heb jullie mening nodig in het Ierland topic.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef Strani het volgende:
[..]Een hoax in een spoiler zetten maakt het niet waar hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een hoax in een spoiler zetten maakt het niet waar hè
Dat laatste weet ik niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nou oké nou doe je eigen research zou ik zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |