Haha, ik was op een verjaardag gisteren en zag toevallig omdat ik getagd was. Niet bewustquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel valsspelerij dat @:Momo 'm naar MOL schopt precies als ik rond 21u een film van 2u42m ga kijken![]()
Avatar 1 nog ff gekeken omdat we morgen hopelijk naar Avatar 2 gaan
Denk ook niet dat je kon ruiken dat ik net een film had aangezetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, ik was op een verjaardag gisteren en zag toevallig omdat ik getagd was. Niet bewust
Die hebben het opgegeven.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben anders al best een tijdje niet meer gecorrigeerd door een mod
quote:
Is er dan vanavond een voorronde Ierland?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:21 schreef Momo het volgende:
Jongens, ik heb jullie mening nodig in het Ierland topic.
Nee, dat Ierland ineens 2 grote artiesten in hun voorronde zou hebben. Na jaren van gepruts.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er dan vanavond een voorronde Ierland?
‘Zou’ ja, eerst maar eens zien. Waarom zou je als topartiest aan de Ierse voorronde deelnemen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dat Ierland ineens 2 grote artiesten in hun voorronde zou hebben. Na jaren van gepruts.
En dan straks die niet kiezenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dat Ierland ineens 2 grote artiesten in hun voorronde zou hebben. Na jaren van gepruts.
Misschien dat ze toch zien wat een ESF kan doen ala Maneskin? Zou wel hun Anouk/Sam Ryder momentje kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
‘Zou’ ja, eerst maar eens zien. Waarom zou je als topartiest aan de Ierse voorronde deelnemen?
Ze kunnen het goed gebruiken, dat is zeker. Maar waarom zou een artiest in zo’n niveauloze voorronde aantreden, met vooral afbrandrisico? Dat is toch hetzelfde als dat Barry Hay, nu Golden Earring is gestopt, binnenkort bij het Muziekfeest Op Het Plein opduikt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat ze toch zien wat een ESF kan doen ala Maneskin? Zou wel hun Anouk/Sam Ryder momentje kunnen zijn.
Zou ook wel lekker typisch Ierland zijn, om dan gewoon niet intern te gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
‘Zou’ ja, eerst maar eens zien. Waarom zou je als topartiest aan de Ierse voorronde deelnemen?
SPOILER: schaatsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ja, als je een grote ster wil, lijkt me een interne keuze prima te verantwoorden. Zeker met de Ierse prestatiecurve.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou ook wel lekker typisch Ierland zijn, om dan gewoon niet intern te gaan.
SPOILER: Frans GuyanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:08 schreef Fred_B het volgende:
SPOILER: Frans GuyanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:08 schreef Fred_B het volgende:
SPOILER: Frans GuyanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]Ja, dan moet je niet op zomaar elke spoiler klikken. Dan weet je dat een keer zoiets kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet op zomaar elke spoiler klikken. Dan weet je dat een keer zoiets kan gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd. Mijn verwachtingen zijn laaggespannen, maar de locatie biedt perspectief en het is natuurlijk de ideale opwarmer voor de Vlaamse versie van De Mol.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:35 schreef molloot200 het volgende:
Ziet er oprecht goed uit. Hoop echt dat het een goed seizoen wordt.
Meer opgezette dieren!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:21 schreef Momo het volgende:
Jongens, ik heb jullie mening nodig in het Ierland topic.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:41 schreef Strani het volgende:
[..]Een hoax in een spoiler zetten maakt het niet waar hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een hoax in een spoiler zetten maakt het niet waar hè
Dat laatste weet ik niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nou oké nou doe je eigen research zou ik zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |