SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 30-12-2022 13:49:57 ]![]()
Oh, das balen...quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
Moet nog even mijn oude matras naar het milieupark brengen.
Toen ze mij nieuwe matras kwamen brengen namen ze de oude meteen mee
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Leuk nummertje dit
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Prostatus Quo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Me too!quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:37 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
Zo oneindig blij dat ik dit nog live heb kunnen zien.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Dat is al een matras.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Overigens geloof ik dat ik Lindsey"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Origineel van Brandy en Ray-J is beter“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Zelfs bij Tata Steel weigeren ze dit te verbranden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
Moet nog even mijn oude matras naar het milieupark brengen.![]()
Stat wel Phil Collins inOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Leuk maar niet meer dan dat van PhilUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Mooie plaats voor deze
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Overigens heeft Leland Sklar ook deze op zn youtube kanaal gecoverd, heerlijke baspartij
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dacht Phil maar 2 keer na, toen hij dit wilde opnemen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
![]()
Hier, als jullie zin hebben om te huilen“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Best een mooi plaatje, niet mijn favoriet van PhilOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Weten jullie nog dat er ooit gewoon tafeltjes in het café stonden waaraan Boomers in alle rust de geprinte lijst doornamen terwijl ze genoten van een lekker bakje koffie?![]()
Heerlijk kanaal is dat ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:40 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens heeft Leland Sklar ook deze op zn youtube kanaal gecoverd, heerlijke baspartij![]()
![]()
Goeie grap, maar ben meer onder de indruk van deze zieke high-res kwaliteit. Heel mooie foto. Props aan Roy Beusker dat ie die zo op Wikipedia knalt.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dit heb je veel te snel gevondenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:41 schreef Poppejans het volgende:
Hier, als jullie zin hebben om te huilen
_____
Gewoon nog 6 Top 40-hits gehad, die Brandyquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:41 schreef Poppejans het volgende:
Hier, als jullie zin hebben om te huilen
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat was nog in 1986?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:41 schreef Strani het volgende:
Weten jullie nog dat er ooit gewoon tafeltjes in het café stonden waaraan Boomers in alle rust de geprinte lijst doornamen terwijl ze genoten van een lekker bakje koffie?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Eensquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:41 schreef Berkery het volgende:
Iets teveel Sky Radio voor mijn smaakMake love, not war ☮![]()
Ja deze mist net een snufje In The Air Tonight.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ja, gewoon koffie. Geen Latte of Lungo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:41 schreef Strani het volgende:
Weten jullie nog dat er ooit gewoon tafeltjes in het café stonden waaraan Boomers in alle rust de geprinte lijst doornamen terwijl ze genoten van een lekker bakje koffie?No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Mijn moeder had deze op sigle haar enige pop plaatje tussen alle klassiek, james last op klompen en een slager verzamelaar.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Nee hoor, dit gebeurde zeker nog in 2014-2015.quote:
Ik mis de tafeltjes.Laatst bij Tubular Bells stond het café echt zo verloren te staan.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
In The Air Tonight is dan ook zijn bestequote:Op vrijdag 30 december 2022 13:42 schreef Perrin het volgende:
Ja deze mist net een snufje In The Air Tonight.
_____
Dat was in dit topic wel andersquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gebeurde zeker nog in 2014-2015.
Ik mis de tafeltjes.Laatst bij Tubular Bells stond het café echt zo verloren te staan.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Juist, toen iedereen op het toen nog analoge FOK! klaagde dat liedjes als Thriller de tand des tijds niet zouden doorstaan en niet in de lijst thuishoren.quote:![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In The Air Tonight is dan ook zijn beste
mwah. Die drum phil is natuurlijk iconisch maar vind het verder een beetje saaitjesquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In The Air Tonight is dan ook zijn beste
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat nummer zit in de serie 'The Americans', daar zit die zo prachtig in verwerktquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mwah. Die drum phil is natuurlijk iconisch maar vind het verder een beetje saaitjes
_____
Boston>Chicago>Kansas denk ik maar weet het niet zeker...
AWAYYYYYYYYYYYYYFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
Maten van me hebben me gefotografeerd vanuit het café
[ afbeelding ]![]()
Make love, not war ☮![]()
Ja hoor, zaligheid
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
HIJ WAS ER WEERquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Don't Look Back vind ik toch leuker
ESFer gespot.And what rough beast, its hour come round at last,
It's more than a feeling
(More than a feeling)
When I hear that old song they used to play
(More than a feeling)
I begin dreaming
(More than a feeling)
'Til I see Marianne walk away
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Foreplay/Long Timequote:Op vrijdag 30 december 2022 13:46 schreef Isorden het volgende:
En toch mis ik Peace of Mind in de lijst
For you, there'll be no more crying.
Eigenlijk best zorgwekkend dat mensen in het café ook naar ons kijken en het waarschijnlijk net zo over ons hebben als wij over henquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit is echt zo'n plaat die perfect in Vice City zou hebben gepast
_____
Boston heeft misschien wel het beste debuutalbum van welke band dan ook.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Onverwoestbare rock classic
I love music |Ajax forever
Als ik het niet beter wist zou ik zo zeggen dat dit van toto is.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
John Denver dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Boston>Chicago>Kansas denk ik maar weet het niet zeker...![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ik het niet beter wist zou ik zo zeggen dat dit van toto is.
Nah, daar klinkt het veel te classic rock voorquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ik het niet beter wist zou ik zo zeggen dat dit van toto is.![]()
![]()
Stemmen ze in Brabant op de Oudenboschton?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:46 schreef Kopiko het volgende:
Bostond er elke editie in (tot nu toe)
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk best zorgwekkend dat mensen in het café ook naar ons kijken en het waarschijnlijk net zo over ons hebben als wij over hen![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
![]()
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
SHE SLIPPED AWAYYYYYYYYYYYYYFor you, there'll be no more crying.
quote:die heeft dat rare john er voor staan maareh Texas mag er wel ergens tussenin
En South Park natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja of Smokin' vanwege GTA San Andreas Genot![]()
Zo maar even Time in a Bottle luisteren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zit die gitaar aan je vastgeplakt?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
#Klimaatklever![]()
Bestaat er BosTonzon radiatorfolie?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stemmen ze in Brabant op de Oudenboschton?![]()
Zo boterhammetjes maken met More Than A Feeling erbij is wel genot hoor
Un dann rettet kein Kavallerie,
Die kan ik me ff niet herinneren...quote:
Wel Carry on Wayward Son van Kansas in de Guitar Hero episode"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Bert Heerink heeft trouwens een geweldige cover van dit nummer gemaakt ooit.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
De zang geïsoleerd wel eens gehoord. Briljant
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
iedereen is nu afFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Bah ik ben af[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wanneer komt er eens een keer een verbod op kersplaatjes na 26 december
_____
Ja, dat herinner ik me wel, zo lang is dat niet geleden"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Whem![]()
For you, there'll be no more crying.
mosterd na de maaltijd ditAnd what rough beast, its hour come round at last,
Vorige kerst lang geleden!En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Snif...rip George. Overlijden op kerst. Het werd echt zn laatste kerstmis.
Beetje bizar wel“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die kan ik me ff niet herinneren...
Wel Carry on Wayward Son van Kansas in de Guitar Hero episode![]()
Neeeee…. Had dit nog niet gehoord dit jaar.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik was eind oktober al afquote:
_____
Ik Amandaquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
Don't Look Back vind ik toch leuker
No Dyson Barrier is going to stop me!
Dit is serieus de eerste keer dat ik dit hoor dit jaar.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Ik krijg hier iets niet helemaal mee geloof ik.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik was dankzij de Jumbo al af op 10 decemberquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Gelukkig is Whamageddon al afgelopen
Hebben jullie dit jaar een Whamawin behaald?No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
WHAMAGEDDON!
Jullie nog gewonnen dit jaar? Ik ging de 22e af en mijn vrouw op Kerstavond
Meeste kerstplaten zijn tot daaraan toe, maar krijg van deze een behoorlijk depri gevoel
Koel en donker bewaren![]()
Same!quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:50 schreef Zorro het volgende:
Dit is serieus de eerste keer dat ik dit hoor dit jaar.![]()
Ik hoorde hem in de Top 4000quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
WHAMAGEDDON!
Jullie nog gewonnen dit jaar? Ik ging de 22e af en mijn vrouw op Kerstavond
No Dyson Barrier is going to stop me!
Ik ging af op de 20e, toen de NOS het als achtergrondmuziekje bij een schattig kattenfilmpje had gebruikt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
WHAMAGEDDON!
Jullie nog gewonnen dit jaar? Ik ging de 22e af en mijn vrouw op Kerstavond![]()
![]()
Ik ook op de 23e, in een Duits tankstation bij het afrekenenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
WHAMAGEDDON!
Jullie nog gewonnen dit jaar? Ik ging de 22e af en mijn vrouw op Kerstavond![]()
![]()
Oh ben ik goed weggekomen danquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan niet, is van 1-24 december.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik kan dus echt janken van het lachen om dit soort grapjesquote:
WooooOOOoooo Black Betty, Whamalam.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als deze niet mee telt wel ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Hebben jullie dit jaar een Whamawin behaald?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik adviseer... hagelslag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:pindakaasfanaticus heeft vaak goede tips inzake broodbeleg.
Misschien heb je hier iets aan.![]()
![]()
De titel lezen is falen!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Last christmas I gave you my heart -> ok
But the very next day you gave it away -> klopt
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special -> maar hoe heb je hem dan terug gekregen, zeker van diegen gejat aan wie ik hem gegeven heb.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Da-GOD-uckquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik was op 21 december af. Ik reed met iemand mee naar Utrecht en die had Skyradio opstaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Hebben jullie dit jaar een Whamawin behaald?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik kan dus echt janken van het lachen om dit soort grapjes![]()
![]()
Leuk @ijs_beer in het café
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Dat is weer geen stad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die heeft dat rare john er voor staan maareh Texas mag er wel ergens tussenin
Oh, Kansas ook eigenlijk niet.![]()
Duurt een paar maanden om een nieuw hart te groeien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
I'll give it to someone special -> maar hoe heb je hem dan terug gekregen, zeker van diegen gejat aan wie ik hem gegeven heb.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik had ze klaar maar ik had dat gedaan. Met echte boter uiteaard.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik adviseer... hagelslag.Un dann rettet kein Kavallerie,
Haarfijne analyse.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
I'll give it to someone special -> maar hoe heb je hem dan terug gekregen, zeker van diegen gejat aan wie ik hem gegeven heb.![]()
Dacht je net van deze ellende af te zijnOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
ergens rond 15 decemeberquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
WHAMAGEDDON!
Jullie nog gewonnen dit jaar? Ik ging de 22e af en mijn vrouw op KerstavondFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Kut het is over ~360 dagen alweer kerst... kunnen ze daar niet eens mee stoppen, nu hebben we het wel een keertje gezien.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ik moest hier altijd aan denken bij die Portugees die vroeger tegen een bal trapte.quote:All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Voor dit soort dingen zijn we op aarde.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja maar last christmas was dit jaar, hoe kan je het dit jaar dan anders doen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
I'll give it to someone special -> maar hoe heb je hem dan terug gekregen, zeker van diegen gejat aan wie ik hem gegeven heb.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:![]()
deze is nog beter omfg
Tranen“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
M'n broer die Whamageddon'de zichzelf toen ze de kerstboom gingen opzetten...
Zet die sukkel z'n eigen kerst playlist op spotify aan
Que?quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
hoe is dit 'ik ben af' ontstaan? Ik snap m echt niet
Langstlopende geboorteherdenking?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Kut het is over ~360 dagen alweer kerst... kunnen ze daar niet eens mee stoppen, nu hebben we het wel een keertje gezien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Whamageddonquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
hoe is dit 'ik ben af' ontstaan? Ik snap m echt niet
https://www.whamageddon.com/![]()
Of niet in de lijstquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:53 schreef Momo het volgende:
Iets minder op stemmen mensen, misschien komt hij dan tijdens kerst
Gewoon niet op stemmen is nog beter.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:53 schreef Momo het volgende:
Iets minder op stemmen mensen, misschien komt hij dan tijdens kerstAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
NENA GODIN![]()
![]()
_____
Net in de sneeuw, pinguïns erbij enzoquote:
bij het groene scherm
Die Nena
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
#STEMPLAAT
0027 (0029) Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
0030 (0036) Dire Straits - Telegraph Road (Albumversie)
0048 (0048) Rage Against The Machine - Killing In The Name
0050 (0047) Supertramp - School
0102 (0087) The Doors - Riders On The Storm (Albumversie)
0138 (0122) Animals - House Of The Rising Sun
0249 (0303) Slayer - Angel Of Death
0296 (0352) Sinéad O'Connor - Troy
0297 (0261) Don McLean - Vincent
Gehoord.
0357 (0350) Nena - 99 Luftballons
0397 (niet..) Froukje - Ik Wil Dansen
0400 (0515) Pearl Jam - Even Flow
0596 (0542) David Bowie - Let's Dance
0621 (0708) Alice In Chains - Would?
0627 (0751) The Cure - Friday I'm In Love
0663 (0606) Aretha Franklin - I Say A Little Prayer
0677 (0564) Temptations - Papa Was A Rolling Stone (Albumversie)
0678 (0833) Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
0792 (0824) Uriah Heep - Easy Livin'
0859 (0831) The Prodigy - Smack My Bitch Up
0866 (0840) The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
0887 (0478) Golden Earring - She Flies On Strange Wings
0956 (0866) Cockney Rebel - Sebastian
0970 (0906) Jimi Hendrix - Voodoo Child (Slight Return)
0996 (0747) Leonard Cohen - So Long Marianne
1065 (1236) Heart - Barracuda
1075 (1098) BAP - Kristallnach
1079 (1018) Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
1112 (1135) Jethro Tull - Locomotive Breath
1178 (1240) Air - All I Need
1193 (1108) Talk Talk - Life's What You Make It
1244 (1167) De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1249 (1235) Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida (Albumversie)
1269 (1379) Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War (Albumversie)
1289 (1305) Smiths - Bigmouth Strikes Again
1382 (1421) Nena - Nur Geträumt
1464 (1501) Foreigner - Cold As Ice
1533 (1287) Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1554 (1719) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1603 (1608) Editors - The Racing Rats
1604 (1477) Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
1632 (1396) Sugarhill Gang - Rapper's Delight
1708 (1531) The Shadows - Apache
1715 (1993) Doobie Brothers - Long Train Runnin'
1724 (1567) Muddy Waters - Mannish Boy
Gemist.
0437 (0460) Jim Croce - Time In A Bottle
0531 (0554) Donna Summer - I Feel Love
0540 (0499) Joy Division - Love Will Tear Us Apart
0544 (0600) Elton John - Tiny Dancer
0549 (0575) Talking Heads - Psycho Killer
1023 (0943) Tears For Fears - Shout
1026 (1070) Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1042 (0835) Gloria Gaynor - I Will Survive
1047 (0786) Bob Dylan - Like A Rolling Stone
1322 (1432) Eminem - Cleanin' Out My Closet
1344 (1499) Foo Fighters - All My Life
1348 (1238) Janis Joplin - Mercedes Benz
1758 (1708) Curtis Mayfield - Move On Up
1763 (1591) Chicago - 25 Or 6 To 4
1822 (1652) J.J. Cale - Call Me The Breeze
1931 (1964) Chris Isaak - Blue Hotel
1950 (1867) Fischer-Z - The Worker|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hast du etwas Zeit fur mich
dann singe ich ein Lied fur dich
Als je daar Wham in hebt staan ben je sowieso af.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:52 schreef Isorden het volgende:
M'n broer die Whamageddon'de zichzelf toen ze de kerstboom gingen opzetten...
Zet die sukkel z'n eigen kerst playlist op spotify aanYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Eusebio? Figo?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik moest hier altijd aan denken bij die Portugees die vroeger tegen een bal trapte.![]()
![]()
![]()
Wanneer zijn we eigenlijk begonnen moet op zijn vroegst 37ad zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Langstlopende geboorteherdenking?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Vond dit vroeger echt maar een matig zeiknummertje. Tegenwoordig draai ik hiervoor het geluid verder open
_____
Protestliederen
Ik vind Duits wel een leuke taal om in te zingen.
Nee, dan geen schlagers“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Boschquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Toch blijft Duits een mooie taal![]()
![]()
Ik vind dat je je er zo wel erg makkelijk van af brengt.quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nena godin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Deze is ook heerlijk om op de gitaar te spelen en zingen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Toen Nena's muziek werd gedraaid, werd het uitgefloten in 1985 op Rock am Ring
Zeer ten onrechte, vond ik.![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Leuk feitje: De videoclip is in NEderland opgenomen bij een militair oefenterrein. Ze wisten alleen niet dat daar op dat moment geoefend werd. Die explosies zijn dus echt
Un dann rettet kein Kavallerie,
Irgendwie Irgendwo Irgendwann vind ik ook genot
_____
![]()
![]()
Dit is gewoon muziek die even heeft moeten rijpenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:55 schreef Idisrom het volgende:
Toen Nena's muziek werd gedraaid, werd het uitgefloten in 1985 op Rock am Ring
Zeer ten onrechte, vond ik.
_____
Nena doet me altijd denken aan mijn mooiste openingszin die echt volledig in het zand viel...
Op de achtergrond zong nena "Ich bau dir ein schloss auf sand" mijn openingszin was, ik zie de romantiek niet in van een zandkasteel bouwen. Waarop zij reageerde "waar de fuck heb je het over flikker toch op"![]()
Mooie tijden.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Zó eensquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Irgendwie Irgendwo Irgendwann vind ik ook genot“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ik een keer gezongen met Karaoke in Tokyo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:55 schreef Berkery het volgende:
Dit heb ik eens geplaybackt op de lagere schoolYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wie stem hier nou op. IK DUS
Ik Europe - Final Countdown. Met papieren gitaren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:55 schreef Berkery het volgende:
Dit heb ik eens geplaybackt op de lagere school![]()
![]()
Zeker. Maar dan ajb niet ind versie met Kim Wilde.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Irgendwie Irgendwo Irgendwann vind ik ook genotOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:55 schreef Berkery het volgende:
Dit heb ik eens geplaybackt op de lagere schoolJe hoeft niet alles te delen...quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik Europe - Final Countdown. Met papieren gitaren.![]()
99 jahre krieg
_____
Ik en wat vrienden stonden op de basisschool Slipknot te playbackenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik Europe - Final Countdown. Met papieren gitaren.
Eens, ik hoor het veel liever dan dat pretentieuze Fransquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Toch blijft Duits een mooie taal
En pruiken op?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik Europe - Final Countdown. Met papieren gitaren.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
mijn favoriet van Nena denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Irgendwie Irgendwo Irgendwann vind ik ook genot
Kan ze allebei wel waarderenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan ajb niet ind versie met Kim Wilde.Irgendwie Irgendwo Irgendwann zat trouwens ook geweldig verwerkt in de serie Dark
_____
Wat een lied, wat een tekst.And what rough beast, its hour come round at last,
Lekker depressief nummer weer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mooie outro
Chronologisch komt de jaren 80 wat mij betreft na de 70s maar wel voor de 90s.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat een decennium was de jaren 80 toch ook voor de muziek![]()
Het origineel is leuker inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan ajb niet ind versie met Kim Wilde.![]()
![]()
Maar dan wel het origineel met het intro van 2,5 minuut of zo. Niet die mislukte met Kimquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn favoriet van Nena denk ikUn dann rettet kein Kavallerie,
Stemplaat incoming“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
356 Poison Alice Cooper![]()
![]()
355 White Rabbit Jefferson Airplane![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
354 Roxanne Police![]()
353 You Can't Always Get What... The Rolling Stones![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
352 Stop Loving You Toto![]()
![]()
351 Tougher Than The Rest Bruce Springsteen![]()
![]()
350 Kryptonite 3 Doors Down![]()
![]()
349 Blauw The Scene![]()
348 Make You Feel My Love Adele![]()
347
346"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
![]()
![]()
354 Roxanne Police![]()
![]()
353 You Can't Always Get What... The Rolling Stones
352 Stop Loving You Toto
351 Tougher Than The Rest Bruce Springsteen
![]()
![]()
349 Blauw The Scene![]()
348 Make You Feel My Love Adele
347 Het Is Al Laat Toch Racoon
346 Holiday In Spain BLØF & Counting Crows
De 12-inch versie, of hoe dat ook heet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan wel het origineel met het intro van 2,5 minuut of zo. Niet die mislukte met Kim
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Zo, dat komende uur zakt na een paar plaatjes als een plumpudding in elkaar
Nou gewoon de duitse albumversie. En ook de originele single was datquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De 12-inch versie, of hoe dat ook heet.Un dann rettet kein Kavallerie,
Vannacht ook al zo'n Zeeuwse invasie, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:58 schreef zorro28 het volgende:
Blof en Racoon na elkaar, dat is echt hel![]()
![]()
Mooi moment om wat andere dingen te gaan doen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:58 schreef Fred_B het volgende:
Zo, dat komende uur zakt na een paar plaatjes als een plumpudding in elkaar![]()
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:58 schreef Fred_B het volgende:
Zo, dat komende uur zakt na een paar plaatjes als een plumpudding in elkaarUn dann rettet kein Kavallerie,
![]()
![]()
354 Roxanne Police![]()
353 You Can't Always Get What You Want (Albumversie) The Rolling Stones![]()
349 Blauw The Scene![]()
347 Het Is Al Laat Toch Racoon![]()
346 Holiday In Spain BLØF & Counting Crows![]()
![]()
eind van het uur is wel een goed douchemomentje ja"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Komend uur is het na Kryptonite gewoon klaarOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
356 Poison Alice Cooper
355 White Rabbit Jefferson Airplane
354 Roxanne Police
353 You Can't Always Get What... The Rolling Stones
352 Stop Loving You Toto
351 Tougher Than The Rest Bruce Springsteen
349 Blauw The Scene
348 Make You Feel My Love Adele
347 Het Is Al Laat Toch Racoon
346 Holiday In Spain BLØF & Counting Crows![]()
![]()
354 Roxanne Police![]()
353 You Can't Always Get What You Want (Albumversie) The Rolling Stones![]()
349 Blauw The Scene![]()
347 Het Is Al Laat Toch Racoon![]()
346 Holiday In Spain BLØF & Counting Crows
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Yes we mogen weer chinezen discrimineren![]()
Waarom niet gewoon iedereen uit het buitenland testen.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Nog steeds niet gehad.quote:
Zegt wel wat over hoe sociaal ik ben denk ik“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Oh ik vind Racoon best een leuke band hoorquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:58 schreef zorro28 het volgende:
Blof en Racoon na elkaar, dat is echt hel![]()
![]()
Iemand reed te hard, wat een non nieuws.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
196km/h
Kan prima op die weg
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
zo we kunnen nog straks lekker in de blote bast met een cocktail het nieuwe jaar op het strand vieren."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dat icecream liedje vind ik wel leuk net als die met rotor on my head.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Weten ze dan bijzonder goed verborgen te houden.quote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Weten ze dan bijzonder goed verborgen te houden.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Snel naar wc nog even“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Deze temperaturen devalueren de nieuw jaarsduik ook wel hè?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:03 schreef MTheBassman het volgende:
zo we kunnen nog straks lekker in de blote bast met een cocktail het nieuwe jaar op het strand vieren."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Is dat origineel van Tom Waits?quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat icecream liedje vind ik wel leuk net als die met rotor on my head.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wees blij dat je het niet gehad hebt. Ik wel en ik ben ook best voorzichtig geweestquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog steeds niet gehad.
Zegt wel wat over hoe sociaal ik ben denk ikI love music |Ajax forever
Opschieten“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Toen ze nog hun teksten in het Engels schreven welquote:
Maar die Nederlandse teksten kan ik helemaal niets mee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:05 schreef Zwansen het volgende:
Jeetje, m’n toetsenbord maakt van Holiday Holocaust.
Dus Holocaust in Spain.![]()
![]()
![]()
Ik al 2 keer dit jaar. Beide keren weinig last van gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet gehad hebt. Ik wel en ik ben ook best voorzichtig geweestYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nee die van tom is beterquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 30 december 2022 14:05 schreef Zwansen het volgende:
Volgende TT dan maar Holocaust in Spain?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Mwah Franco hield ook aardig opruimingquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:05 schreef Zwansen het volgende:
Jeetje, m’n toetsenbord maakt van Holiday Holocaust.
Dus Holocaust in Spain."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: