SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ja, maar toch is dat een extra stap waar ik vaak geen zin in heb. Het is letterlijk naast de COOP waar wij vaak boodschappen doen, maar toch ....quote:Op donderdag 29 december 2022 00:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon naar de Systembolasfakldsfjaldkfet gaan.![]()
... aan de andere kant, je merkt het toch niet echt, dus boeien![]()
![]()
dit vind ik dus echt een ontzettend matige ABBA
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik heb wel eens leukere ABBA plaatjes mogen aanhorenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
2 truttennummers achter elkaarWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ah bah?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze abba kan me nooit zo bekorenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Meer ABBA
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Evenstar
![]()
Dat was jaren geleden al bevestigd dacht ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:11 schreef Gunner het volgende:
@:Dagoduck wil even aantonen dat ie geen leven heeft naast dit topic![]()
Mevrouw Pippen is nog wakker, maar als zij zo gaat slapen ga ik ook nog even zoomen en gek doen op tv. Leven is kort en je kan jezelf maar zo vaak voor lul zetten voor heel NederlandMy friends all drive horses![]()
quote:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Pippenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:12 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen is nog wakker, maar als zij zo gaat slapen ga ik ook nog even zoomen en gek doen op tv. Leven is kort en je kan jezelf maar zo vaak voor lul zetten voor heel Nederland![]()
![]()
Mochten anderen dat ook willen, vandaag is je kans want vanavond ben ik er niet!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:11 schreef Gunner het volgende:
@:Dagoduck wil even aantonen dat ie geen leven heeft naast dit topic|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dit zijn de betere tradities.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:12 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen is nog wakker, maar als zij zo gaat slapen ga ik ook nog even zoomen en gek doen op tv. Leven is kort en je kan jezelf maar zo vaak voor lul zetten voor heel NederlandHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik teer nog wel even op vorig jaar.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:12 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen is nog wakker, maar als zij zo gaat slapen ga ik ook nog even zoomen en gek doen op tv. Leven is kort en je kan jezelf maar zo vaak voor lul zetten voor heel Nederland|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alle twee een ABBA-shirt aan, maar de tekst kennen ze niet.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Evenstar
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alle twee een ABBA-shirt aan, maar de tekst kennen ze niet.![]()
![]()
Jij zag het ookquote:Op donderdag 29 december 2022 00:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alle twee een ABBA-shirt aan, maar de tekst kennen ze niet.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mochten anderen dat ook willen, vandaag is je kans want vanavond ben ik er niet!
Where law ends, tyrrany begins.![]()
Wat op zich al een prestatie isquote:Op donderdag 29 december 2022 00:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alle twee een ABBA-shirt aan, maar de tekst kennen ze niet.
Ben al een derde door mijn glas heenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:14 schreef Evenstar het volgende:
14 minuten en nog geen shotje, wat is dit
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gewoon bij elke lettergreep een slok nemenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:14 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de regels voor Inkelen?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Rellende_Rotscholier
![]()
Hij kraamt onzin uit, jij drinkt.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:14 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de regels voor Inkelen?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Als Jeroen iets zegt, drinkenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:14 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de regels voor Inkelen?![]()
Doe maar wat.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:14 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de regels voor Inkelen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Met dit nummer kan ik wel wat.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zullen we volgend jaar alvast dik inzuipen VOOR Inkel? Dan gaat het misschien nog.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Helden, ladies en people, legendarisch, potten en pannen dekt de lading prima denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:14 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de regels voor Inkelen?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ah nu komt Duran Duran, of zijn ze er al?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit is de beste Duran Duran omdat het niet op de andere Duran Durans lijktMy friends all drive horses![]()
Eindelijk weer muziekWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Evenstar
![]()
Pak jungleland nog wel ff in bed mee, ga vast afsluiten
Truste mensen
Dit is een leuk DurannetjeUn dann rettet kein Kavallerie,
Origineel van The Script[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Way ahead of youquote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef houdjemond het volgende:
Zullen we volgend jaar alvast dik inzuipen VOOR Inkel? Dan gaat het misschien nog.My friends all drive horses![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Un dann rettet kein Kavallerie,
maf zequote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Ik begin dorst te krijgenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:14 schreef Evenstar het volgende:
14 minuten en nog geen shotje, wat is dit![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen![]()
![]()
Ik vind Save a Prayer mooier, maar deze mening is zeker acceptabelquote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Naast Save a prayer de mooiste van Duran x2
Ik vergeet altijd welke platen van Duran Duran zijn
Puzzelen is het altijd, want als we naar NL gaan proberen we er altijd zo veel mogelijk uit te halen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als het puzzelen wordt, laat dan maar zitten. Jullie komen vast nog wel eens terug, dan maken we er een groot fok feest van
De aanleiding voor dit bezoek is dat mijn zus vorige week een baby gekregen heeft.Dus het hangt er ook vanaf of we daar twee hele dagen (vrijdag 13 + zaterdag 14 januari) zullen zijn, of dat dit nog teveel van het goede voor haar. Dus we hebben misschien tijd over, maar misschien ook niet.
![]()
![]()
Ge zijt zelf maf ze!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik geloof dat het vijfenzevetig over Elvisquote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Truste mensenMy friends all drive horses![]()
Correct. Ik heb een topavondquote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan heb jij het leuker dan wijMy friends all drive horses![]()
Van Inkel viel me ook het meest mee toen ik laatst dronken bij hem inschakeldequote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef houdjemond het volgende:
Zullen we volgend jaar alvast dik inzuipen VOOR Inkel? Dan gaat het misschien nog.![]()
Ik stuur je dmquote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Puzzelen is het altijd, want als we naar NL gaan proberen we er altijd zo veel mogelijk uit te halen.
De aanleiding voor dit bezoek is dat mijn zus vorige week een baby gekregen heeft.Dus het hangt er ook vanaf of we daar twee hele dagen (vrijdag 13 + zaterdag 14 januari) zullen zijn, of dat dit nog teveel van het goede voor haar. Dus we hebben misschien tijd over, maar misschien ook niet.
My friends all drive horses![]()
Zo zie je, een goed liedje hoeft niet lang te duran[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik werd juist extra boos toen ik dronken inschakelde bij die flapdrolquote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Van Inkel viel me ook het meest mee toen ik laatst dronken bij hem inschakelde![]()
![]()
nee wacht is niet nodig, evenstar heeft mijn nummerquote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Puzzelen is het altijd, want als we naar NL gaan proberen we er altijd zo veel mogelijk uit te halen.
Als je wil afspreken, app maar, misschien lukt jet, misschien niet.
En gefeliciteerd met tante zijn!!!My friends all drive horses![]()
quote:
Zo past ie wat mooier in het topic.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kan ookquote:Op donderdag 29 december 2022 00:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik werd juist extra boos toen ik dronken inschakelde bij die flapdrol![]()
![]()
Robert Miles?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja dan gaat het welquote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Van Inkel viel me ook het meest mee toen ik laatst dronken bij hem inschakelde
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
oh ja, deze kitsch bestaat ook nog"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
aangepast. thanks was wat ranzig groot iddquote:Op donderdag 29 december 2022 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo past ie wat mooier in het topic.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Meat loaf![]()
![]()
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
ben trouwens al helemaal vergeten dat die gozer dood is."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ah, merry christmas van Ed en Elton[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Ligt hij niet wakker van.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
ben trouwens al helemaal vergeten dat die gozer dood is.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Geeft niet, hij ookquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
ben trouwens al helemaal vergeten dat die gozer dood is.Un dann rettet kein Kavallerie,
zijn slijter nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
ben trouwens al helemaal vergeten dat die gozer dood is.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Bruce?! Oh, daar zijn we nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
ben trouwens al helemaal vergeten dat die gozer dood is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nog even geduldquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bruce?! Oh, daar zijn we nog niet.![]()
Taylor Hawkins. Duh.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
moge hij lang leven, 10x Broes in de top 200 zou ik niet overlevenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bruce?! Oh, daar zijn we nog niet."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik heb dat zelden of nooitquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie zijn er dit jaar doodgegaan?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Gefeliciteerd Tante Viv!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef Viv het volgende:
[..]
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Deaths_in_2022quote:Op donderdag 29 december 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zijn er dit jaar doodgegaan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
raakte is een groot woord,maar Christine McVie is wel een groot gemis voor mij.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
In ieder geval de artiest die nu aan het zingen isquote:Op donderdag 29 december 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zijn er dit jaar doodgegaan?![]()
Ik ook niet. Ik ben fan van FF en vind Hawkins een geweldige charismatische kerel en goede drummer maar als er drank en drugs in het spel is doet het wel wat minder met me. daar ben ik gewoon eerlijk inquote:Op donderdag 29 december 2022 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat zelden of nooitWhere law ends, tyrrany begins.![]()
Kreeg daar zelf kippenvel van toenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
raakte is een groot woord,maar Christine McVie is wel een groot gemis voor mij.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dank, maar zijn er wat veel daar..quote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Deaths_in_2022"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
En gelukkig niet de artiest die hierna gaat zingen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
In ieder geval de artiest die nu aan het zingen is
Heb nog een kaartje liggen"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Johannes van The Shavers. Enige die ik beetje persoonlijk kende.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Christine McViequote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?Un dann rettet kein Kavallerie,
Bruce zie ik nog wel 90 wordenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
En gelukkig niet de artiest die hierna gaat zingen.
Heb nog een kaartje liggen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Laat Limburgers maar geen berichtjes inspreken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nooit zien optreden, wel een (paar) keer naast gestaan in het publiek bij een concert.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Johannes van The Shavers. Enige die ik beetje persoonlijk kende.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Dit jaar wel Hawkins ja. Al vind ik "raken" wel een groot woord.
Ik vond Lemmy een paar jaar terug wat "erger". Deed mij meer om één of andere reden, want dat was gewoon echt een boegbeeld van rock and roll voor mij.![]()
Als je probeert je vliegtuig te parkeren moet je uitkijken dat je niet in de Jungleland[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niemand echt, dus ik zeg Vader Abrahamquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?My friends all drive horses![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
nee wacht is niet nodig, evenstar heeft mijn nummer
Als je wil afspreken, app maar, misschien lukt jet, misschien niet.
Dank je!quote:En gefeliciteerd met tante zijn!!!![]()
![]()
zo, tijd om even te mjoeten en wat duolingo lesjes te doen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Mooie intro.
Album top 100 2024![]()
Heb mn stemlijstje ff niet paraat mobiel...
Maar #STEMPLAAT"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Meat loaf, Christine McVie en Olivia Newton-Johnquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?No Dyson Barrier is going to stop me!
Ja, omdat je die mensen niet persoonlijk kent natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:24 schreef Evenstar het volgende:
Dit jaar wel Hawkins ja. Al vind ik "raken" wel een groot woord.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Origineel van The Simple Minds is beterUn dann rettet kein Kavallerie,
Rellende_Rotscholier
![]()
Welke taal?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
zo, tijd om even te mjoeten en wat duolingo lesjes te doen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ga nog probeeen Uriah te halen maar wel even zonder jullie. Tot morgen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben echt Broes-moeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Spaans ga ik doen, maar Frans doe ik er af en toe ook bij.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Sleep Well Beastquote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Echt vlak voor een concert ookquote:Op donderdag 29 december 2022 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Oh wacht, Taylor Hawkins. Die timing was oom extreem kut![]()
Evenstar
![]()
Ja tuurlijk, maar dat had ik bij Lemmy dus wel wat meer. Niet dat ik hem kenden, maar hij was toch een unieke persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja, omdat je die mensen niet persoonlijk kent natuurlijk.![]()
Olivia en Taylor Hawkinsquote:Op donderdag 29 december 2022 00:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meat loaf, Christine McVie en Olivia Newton-JohnOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Truste dan vastquote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Iedereen is ook van harte welkom om een bijdrage aan dit topic te leveren:
MUZ / Welke muzikanten heb jij live gezien die inmiddels zijn overleden?
2022 heeft voor mij 2021 niet overtroffen gelukkig.
• 2022 Paul Rubrech (2017, 2018)
• 2022 Saskia Hoogerbrugge (Andy & Saskia, 2016)
• 2022 Alan White (YES, 2009)
• 2022 Trevor Strnad (The Black Dahlia Murder, 2016, 2018)
• 2022 Taylor Hawkins (Foo Fighters, 2011, 2015, 2017)
• 2022 Mark Lanegan (Mark Lanegan Band, 2017)
• 2021 Jan Buijs (Scheepsfolk, 2019)
• 2021 Peter Stap (The Covenant, 2015, 2017, 2019, 2021)
• 2021 Geert Leenders (Stardusters, 2016, 2019)
• 2021 Charlie Watts (The Rolling Stones, 2014)
• 2021 Dusty Hill (ZZ Top, 2019)
• 2021 Mike Howe (Metal Church, 2017)
• 2021 Cees Hendriks (Lightnings, 2018)
• 2021 Will Mecum (Karma To Burn, 2015)
• 2021 Oscar Kraal (Van Dik Hout, 2018, 2020)
• 2021 Lars Göran Petrov (Entombed A.D., 2017)
• 2020 Alexi Laiho (Children of Bodom, 2018)
• 2020 Donald Quirie (Absent Friends Edinburgh, 2015)
• 2020 Jason Rainey (Sacred Reich, 2016)
• 2019 Sjoerd Tijken (Sweetport Stringband, 2016)
• 2019 Nick Walusko (Brian Wilson, 2014, 2014)
• 2019 Paul Raymond (UFO, 2017)
• 2019 Keith Flint (The Prodigy, 2013)
• 2019 Pegi Young (2008, 2008, 2014, 2014 als soloartiest + 2008, 2008, 2008, 2009 als achtergrondzangeres bij Neil Young)
• 2018 Tony Joe White (2013)
• 2017 Ad van Meurs (NO Blues, 2007)
• 2017 Chester Bennington (Linkin Park, 2017)
• 2017 Chris Cornell (Soundgarden, 2013, 2014, 2014)
• 2015 Chris Squire (YES, 2009)
• 2014 Bobby Keys (The Rolling Stones, 2014)
• 2014 Rick 'The Bass Player' Rosas (Neil Young, 2008, 2008, 2008, 2009, 2014, 2014)
• 2014 Ikey Owens (Jack White, 2014)
• 2010 Ben Keith (Neil Young, 2008, 2008, 2008, 2009)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
IkMevrouw Pippen zegt ooh ja! Zij schrijft het Heerhugowaards Nieuwsblad en heeft een artikel aan hem geweid.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Johannes van The Shavers. Enige die ik beetje persoonlijk kende.My friends all drive horses![]()
Truste zoquote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nog probeeen Uriah te halen maar wel even zonder jullie. Tot morgen![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Spaans ben ik ook mee bezig. Frans lijkt me ook nog wel de moeite waard, verstandige keuzes dus.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Spaans ga ik doen, maar Frans doe ik er af en toe ook bij.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Trustee!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nog probeeen Uriah te halen maar wel even zonder jullie. Tot morgen![]()
![]()
Spreek jij die talen nog niet vloeiend, net als het Italiaans?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spaans ben ik ook mee bezig. Frans lijkt me ook nog wel de moeite waard, verstandige keuzes dus.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Verdomme Lemmy is ook alweer 7 jaar dood, voelt niet zo. Gisteren precies 7 jaar zelfs.![]()
Voor mij zouden het Irene Cara en Olivia Newton John zijn, vanwege jeugdsentiment. En Christine McVie![]()
Ik kan geen Italiaansquote:Op donderdag 29 december 2022 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spreek jij die talen nog niet vloeiend, net als het Italiaans?
Spaans ben ik aardig ver mee, ik kan met casual gesprekken wel een beetje meepraten zou ik gokken. Frans is nog veel beperkter.
Ik zag net dat dit niet voor mij bedoeld was maar hier heb je het
Rellende_Rotscholier
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spreek jij die talen nog niet vloeiend, net als het Italiaans?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Straks twee lekkere plaatjes.
Maakt het zitten blijven wat gemakkelijker.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Had ik wel verwacht met al de koersen die je volgtquote:Op donderdag 29 december 2022 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
En hoe staat het met je Baskisch?![]()
Hij is op dezelfde datum overleden als Claude Debussy.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Oh wacht, Taylor Hawkins. Die timing was oom extreem kut|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Saxofoon solo.
Album top 100 2024![]()
Bowie ook bijna.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:28 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme Lemmy is ook alweer 7 jaar dood, voelt niet zo. Gisteren precies 7 jaar zelfs.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb een Macbook van mijn werk en die gebruik ik alleen maar deze week om te Fokken en om Civilization 6 op te spelenMy friends all drive horses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Die taal is echt onmogelijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht met al de koersen die je volgt
En hoe staat het met je Baskisch?Ken een paar willekeurige woorden, maar dan houdt het al snel op.
Civ 6quote:Op donderdag 29 december 2022 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een Macbook van mijn werk en die gebruik ik alleen maar deze week om te Fokken en om Civilization 6 op te spelen
George ookquote:
Owh nee, 6 jaar"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik merk dat na een streak van 1,5 jaar Spaans bij Duolingo ik er nog geen zak van kan. Veel te weinig woordenschat, ben maar duocards ernaast gaan doenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan geen Italiaans
Spaans ben ik aardig ver mee, ik kan met casual gesprekken wel een beetje meepraten zou ik gokken. Frans is nog veel beperkter.![]()
![]()
Helaas niet meer kunnen zien.quote:
Album top 100 2024![]()
Aaron Carter was ook kut want het is altijd kut als iemand dood gaat die jonger is dan ikMy friends all drive horses![]()
Always finish on the Bach, never finish on Debussyquote:Op donderdag 29 december 2022 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is op dezelfde datum overleden als Claude Debussy.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Always finish on the Bach, never finish on Debussy![]()
![]()
Stemplaatgenot.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nog probeeen Uriah te halen maar wel even zonder jullie. Tot morgen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We zien je voorlopig nog niet optreden op de Baskische tv dus, staat genoteerd!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die taal is echt onmogelijk.Ken een paar willekeurige woorden, maar dan houdt het al snel op.
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ez.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We zien je voorlopig nog niet optreden op de Baskische tv dus, staat genoteerd!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oh, het gaat nog door…And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Evenstar
![]()
True. Ik had dat altijd op mijn werk. Kon alles prima loslaten, maar als er patiënt onder de 40 kwam vond ik allemaal maar lastig. Kinderen was nog een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef PippenScottie het volgende:
Aaron Carter was ook kut want het is altijd kut als iemand dood gaat die jonger is dan ik![]()
Ik merk dat het qua woordenschat bij mij wel oke is, het is vooral die werkwoorden waar ik echt mij een ongeluk mee verwar.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik merk dat na een streak van 1,5 jaar Spaans bij Duolingo ik er nog geen zak van kan. Veel te weinig woordenschat, ben maar duocards ernaast gaan doen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Twee keer niet gedaan en dan zit je dus op 28 december in fucking Monkey Townquote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Always finish on the Bach, never finish on DebussyMy friends all drive horses![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Always finish on the Bach, never finish on Debussy
Rellende_Rotscholier
![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhh
Major Tom
VÖLLIG LOSGELÖST VON DER ERDE
Rellende_Rotscholier
![]()
Een vakantie in Duitsland heeft ervoor gezorgd dat ik dit jaar weer lekker vaak naar dit soort Duitse knallers heb geluisterd.
Genot, naar wij dachten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze dus. Vond het vooral ook jammer om te lezen dat ze al sinds begin jaren '90 af en aan borstkanker had, bijna haar halve leven.quote:![]()
En van Taylor is nooit officieel naar buiten gebracht wat de doodsoorzaak was toch? Alleen dat hij wat stoffen in zijn bloed had? Maar dat verbaasde me al wel, hij was zo vrolijk altijd.![]()
![]()
Vorig jaar was ik aan het shinen op tv bij dit nummer, Vollig Losgelosst!My friends all drive horses![]()
Tschüssquote:Op donderdag 29 december 2022 00:34 schreef Isorden het volgende:
Maar goed nu ga ik echt slapen
Später
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:34 schreef Isorden het volgende:
Maar goed nu ga ik echt slapen
Später![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Völlig losgelõst von der Erde.
Album top 100 2024![]()
allang mien jong.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:35 schreef Emptystreet het volgende:
Zitten we al onder de 1000.... ?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Onder de 800 al?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:35 schreef Emptystreet het volgende:
Zitten we al onder de 1000.... ?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Heerlijke plaatquote:Op donderdag 29 december 2022 00:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo ben ik weer. ff t plafond gewit bij Jungleland![]()
![]()
Ja, gaat er nog iemand van hier op de Zoom dit jaar of wat.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar was ik aan het shinen op tv bij dit nummer, Vollig Losgelosst!![]()
![]()
1000 shotjes? Nog net.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:35 schreef Emptystreet het volgende:
Zitten we al onder de 1000.... ?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Begrijpelijk wel. Toch wel bij de sax solo?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo ben ik weer. ff t plafond gewit bij JunglelandMy friends all drive horses![]()
Net ja, dit is 799.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Uiteraard. Clemence is een beestquote:Op donderdag 29 december 2022 00:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Toch wel bij de sax solo?
Heb de laatste jaren een driedelige Duitse serie over de DDR in de jaren ‘80 gevolgd. Komische is dat ze daar dan juist weer de Engelse versie als titelsong gebruiken.![]()
![]()
Mevrouw Pippen ligt nog naast mequote:Op donderdag 29 december 2022 00:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, gaat er nog iemand van hier op de Zoom dit jaar of wat.My friends all drive horses![]()
Ik speel dit nummer ook wel op gitaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ken 'm ook wel op instrumentenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik speel dit nummer ook wel op gitaar.![]()
![]()
heb het op een blauwe maandag op de bas geprobeerd. Maar ben het weer vergeten.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik speel dit nummer ook wel op gitaar."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De Engelse versie is wel een pak minder meteen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:36 schreef Mark-Hgl het volgende:
Heb de laatste jaren een driedelige Duitse serie over de DDR in de jaren ‘80 gevolgd. Komische is dat ze daar dan juist weer de Engelse versie als titelsong gebruiken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik schakel speciaal even in voor de pannen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
In Weissensee (over dezelfde periode) gebruikten ze wel Duitse muziek.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:36 schreef Mark-Hgl het volgende:
Heb de laatste jaren een driedelige Duitse serie over de DDR in de jaren ‘80 gevolgd. Komische is dat ze daar dan juist weer de Engelse versie als titelsong gebruiken.
Ah, ik lees hem verkeerd, dit nummer zat helemaal niet in die serie.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja nee laten we dit maar niet doen.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Iemand hier die beweert geen addict te zijn van de Top 2000?Un dann rettet kein Kavallerie,
Not an Addict![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dagoduck?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Zorro het volgende:
Iemand hier die beweert geen addict te zijn van de Top 2000?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Everything for Free is beter, maar vooruit."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Zorro het volgende:
Iemand hier die beweert geen addict te zijn van de Top 2000?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goeie, die moet ik nog steeds een keer zien. Moet zeggen dat ik Deutschland 83/86/89 ook niet verkeerd vond.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Weissensee (over dezelfde periode) gebruikten ze wel Duitse muziek.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
België > Nederland
(op muzikaal vlak)Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze manquote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
Everything for Free is beter, maar vooruit.
Ik kan stoppen wanneer ik wil!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Zorro het volgende:
Iemand hier die beweert geen addict te zijn van de Top 2000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou niet durvenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Zorro het volgende:
Iemand hier die beweert geen addict te zijn van de Top 2000?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik kan t zo ongeveer alleen maar eens zijn met je posts hier de laatste dagen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
België > Nederland
(op muzikaal vlak)Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Hamlapjes het volgende:
K's Choice vind ik dus weer onmeunige zeikmuziek![]()
![]()
Die zangeres is trouwens omgebouwd volgens mij, las ik laatst."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dad vind ik ook nog steeds mooiquote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
Everything for Free is beter, maar vooruit.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Rellende_Rotscholier
![]()
Een man van smaak.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan t zo ongeveer alleen maar eens zijn met je posts hier de laatste dagen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Net als die van Life of Agony?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Die zangeres is trouwens omgebouwd volgens mij, las ik laatst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Elegia is beterUn dann rettet kein Kavallerie,
Zag je liefde voor Zesde Metaal. Hier ook nr 2 op last fmquote:Op donderdag 29 december 2022 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een man van smaak.
Disneyland After Darkquote:Op donderdag 29 december 2022 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dad vind ik ook nog steeds mooi![]()
![]()
Eefje de Visser en Novastar wonen daar wel, maar tel ik bij NLquote:Op donderdag 29 december 2022 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
België > Nederland
(op muzikaal vlak)![]()
Deze van K’s choice kan ik goed hebben, de rest is een beetje mweeeh…And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Hebben ze nog meer gemaakt dan?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Deze van K’s choice kan ik goed hebben, de rest is een beetje mweeeh…![]()
![]()
Evenstar
![]()
Bedankt voor dit stukje interactie. Je bent legendarisch, vriend.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef ok01 het volgende:
Ik heb de Hertog Jan er weer bij gepakt
Cheers ladies en people![]()
goeie keusquote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef ok01 het volgende:
Cheers ladies en people
Klopt. Sara heet Sam nu.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Die zangeres is trouwens omgebouwd volgens mij, las ik laatst.No Dyson Barrier is going to stop me!
de helden van de top 2000quote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bedankt voor dit stukje interactie. Je bent legendarisch, vriend.
Rellende_Rotscholier
![]()
Het Zesde Metaalquote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zag je liefde voor Zesde Metaal. Hier ook nr 2 op last fm
Hoort ook gewoon in de Top2000 natuurlijk, de meeste Nederlanders verstaan amper Engels dus dan maakt het niet uit dat ze in het West-Vlaams zingen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dankquote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bedankt voor dit stukje interactie. Je bent legendarisch, vriend.![]()
*Slaat op pannen*![]()
ok's choice bevalt me wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef ok01 het volgende:
Cheers ladies en people![]()
Lekker hoor, geniet ervan.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:40 schreef ok01 het volgende:
Cheers ladies en people
Ik ga over een half uur te bed, er komen nog een paar zware dagen aan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je hebt na vandaag ook wel rust verdiendquote:Op donderdag 29 december 2022 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker hoor, geniet ervan.
Ik ga over een half uur te bed, er komen nog een paar zware dagen aan.![]()
![]()
Ik dacht Edwin van der Sarquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja eens. Maar Gorky heeft hier al nauwelijks voet aan de grond gekregen, ik maak me weinig illusies voor Zesde Metaal. In juni hier in Utrecht nog gezien voor anderhalve paardenkop.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het Zesde Metaal
Hoort ook gewoon in de Top2000 natuurlijk, de meeste Nederlanders verstaan amper Engels dus dan maakt het niet uit dat ze in het West-Vlaams zingen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nou nou, vandaag is net krap drie kwartier bezigquote:Op donderdag 29 december 2022 00:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Je hebt na vandaag ook wel rust verdiendUn dann rettet kein Kavallerie,
Je hebt na vandaag ook wel rust verdiendquote:Op donderdag 29 december 2022 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker hoor, geniet ervan.
Ik ga over een half uur te bed, er komen nog een paar zware dagen aan.
Scherp, na gisteren natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2022 00:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou nou, vandaag is net krap drie kwartier bezig![]()
Maat van me was heen in Groningen geloof ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja eens. Maar Gorky heeft hier al nauwelijks voet aan de grond gekregen, ik maak me weinig illusies voor Zesde Metaal. In juni hier in Utrecht nog gezien voor anderhalve paardenkop.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik moet nog steeds In Utero een keer volledig luisteren."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Heb ze net voor corona gezien in de Ekko. Zaaltje was redelijk vol, maarja, wel maar een zaaltje.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja eens. Maar Gorky heeft hier al nauwelijks voet aan de grond gekregen, ik maak me weinig illusies voor Zesde Metaal. In juni hier in Utrecht nog gezien voor anderhalve paardenkop.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hé
Wacht
Ik heb een nieuwe klachtWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die poster hangt aan mijn kamerdeur.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet nog steeds In Utero een keer volledig luisteren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Arousingquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ah tof, daar heb ik ze in 2017 ook gezien. Ook Utrechter?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ze net voor corona gezien in de Ekko. Zaaltje was redelijk vol, maarja, wel maar een zaaltje.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Geen onaardig blokje.
Zeg ik even snel voordat Henk Westbroek de boel komt verstieren.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb laatst alle Nirvana albums geluisterd en Incesticide is het beste Nirvana album. Sue meMy friends all drive horses![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:44 schreef ok01 het volgende:
Staat uiteraard ook op mn hardloop playlist
zie ik net dat ik deze hele kerst dat verschrikkelijke lied van Mariah Carey (ik weet niet hoe) heb ontweken, en dat het godverdomme gewoon volgend uur langskomt.
#Ziedend"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik vind zelf In Utero het bestequote:Op donderdag 29 december 2022 00:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb laatst alle Nirvana albums geluisterd en Incesticide is het beste Nirvana album. Sue me
Maar ik ben dan ook wel te basic daarin![]()
Kerstliederen na kerst zijn zelden leukquote:Op donderdag 29 december 2022 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
zie ik net dat ik deze hele kerst dat verschrikkelijke lied van Mariah Carey (ik weet niet hoe) heb ontweken, en dat het godverdomme gewoon volgend uur langskomt.
#ZiedendHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, dat niet, maar voor goede muziek hebben we wel een tripje met het OV over.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah tof, daar heb ik ze in 2017 ook gezien. Ook Utrechter?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Andere kant heb ik Black Sabbath poster, de Rammsteinposter inmiddels vervangen door Eddie Vedder-poster trouwens.
Dankquote:Op donderdag 29 december 2022 00:46 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is volgens mij ook een stemplaat trouwens![]()
![]()
Er zit wel meer narigheid aan te komen zie ikquote:Op donderdag 29 december 2022 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
#Ziedend
Forum Opties Forumhop: Hop naar: