Trustequote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Pak jungleland nog wel ff in bed mee, ga vast afsluiten
Truste mensen
Trustequote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Ik vind Save a Prayer mooier, maar deze mening is zeker acceptabelquote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Naast Save a prayer de mooiste van Duran x2
Puzzelen is het altijd, want als we naar NL gaan proberen we er altijd zo veel mogelijk uit te halen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als het puzzelen wordt, laat dan maar zitten. Jullie komen vast nog wel eens terug, dan maken we er een groot fok feest van
Ge zijt zelf maf ze!quote:
Ik geloof dat het vijfenzevetig over Elvisquote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Correct. Ik heb een topavondquote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan heb jij het leuker dan wij
Van Inkel viel me ook het meest mee toen ik laatst dronken bij hem inschakeldequote:Op donderdag 29 december 2022 00:15 schreef houdjemond het volgende:
Zullen we volgend jaar alvast dik inzuipen VOOR Inkel? Dan gaat het misschien nog.
Ik stuur je dmquote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Puzzelen is het altijd, want als we naar NL gaan proberen we er altijd zo veel mogelijk uit te halen.
De aanleiding voor dit bezoek is dat mijn zus vorige week een baby gekregen heeft.Dus het hangt er ook vanaf of we daar twee hele dagen (vrijdag 13 + zaterdag 14 januari) zullen zijn, of dat dit nog teveel van het goede voor haar. Dus we hebben misschien tijd over, maar misschien ook niet.
Ik werd juist extra boos toen ik dronken inschakelde bij die flapdrolquote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Van Inkel viel me ook het meest mee toen ik laatst dronken bij hem inschakelde
nee wacht is niet nodig, evenstar heeft mijn nummerquote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Puzzelen is het altijd, want als we naar NL gaan proberen we er altijd zo veel mogelijk uit te halen.
De aanleiding voor dit bezoek is dat mijn zus vorige week een baby gekregen heeft.Dus het hangt er ook vanaf of we daar twee hele dagen (vrijdag 13 + zaterdag 14 januari) zullen zijn, of dat dit nog teveel van het goede voor haar. Dus we hebben misschien tijd over, maar misschien ook niet.
quote:
Kan ookquote:Op donderdag 29 december 2022 00:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik werd juist extra boos toen ik dronken inschakelde bij die flapdrol
Ja dan gaat het welquote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Van Inkel viel me ook het meest mee toen ik laatst dronken bij hem inschakelde
aangepast. thanks was wat ranzig groot iddquote:Op donderdag 29 december 2022 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo past ie wat mooier in het topic.
Ligt hij niet wakker van.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
ben trouwens al helemaal vergeten dat die gozer dood is.
Geeft niet, hij ookquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
zijn slijter nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
Bruce?! Oh, daar zijn we nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
Nog even geduldquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bruce?! Oh, daar zijn we nog niet.
Taylor Hawkins. Duh.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?
moge hij lang leven, 10x Broes in de top 200 zou ik niet overlevenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bruce?! Oh, daar zijn we nog niet.
Ik heb dat zelden of nooitquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Wie zijn er dit jaar doodgegaan?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Gefeliciteerd Tante Viv!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:16 schreef Viv het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Deaths_in_2022quote:Op donderdag 29 december 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zijn er dit jaar doodgegaan?
raakte is een groot woord,maar Christine McVie is wel een groot gemis voor mij.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |