In ieder geval de artiest die nu aan het zingen isquote:Op donderdag 29 december 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zijn er dit jaar doodgegaan?
Ik ook niet. Ik ben fan van FF en vind Hawkins een geweldige charismatische kerel en goede drummer maar als er drank en drugs in het spel is doet het wel wat minder met me. daar ben ik gewoon eerlijk inquote:Op donderdag 29 december 2022 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat zelden of nooit
Kreeg daar zelf kippenvel van toenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
raakte is een groot woord,maar Christine McVie is wel een groot gemis voor mij.
quote:
Dank, maar zijn er wat veel daar..quote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Deaths_in_2022
En gelukkig niet de artiest die hierna gaat zingen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
In ieder geval de artiest die nu aan het zingen is
Johannes van The Shavers. Enige die ik beetje persoonlijk kende.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?
Christine McViequote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Bruce zie ik nog wel 90 wordenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
En gelukkig niet de artiest die hierna gaat zingen.
Heb nog een kaartje liggen
Nooit zien optreden, wel een (paar) keer naast gestaan in het publiek bij een concert.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Johannes van The Shavers. Enige die ik beetje persoonlijk kende.
Niemand echt, dus ik zeg Vader Abrahamquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
nee wacht is niet nodig, evenstar heeft mijn nummer
Als je wil afspreken, app maar, misschien lukt jet, misschien niet.
Dank je!quote:En gefeliciteerd met tante zijn!!!
Meat loaf, Christine McVie en Olivia Newton-Johnquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Ja, omdat je die mensen niet persoonlijk kent natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:24 schreef Evenstar het volgende:
Dit jaar wel Hawkins ja. Al vind ik "raken" wel een groot woord.
Welke taal?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
zo, tijd om even te mjoeten en wat duolingo lesjes te doen.
Spaans ga ik doen, maar Frans doe ik er af en toe ook bij.quote:
Sleep Well Beastquote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nog probeeen Uriah te halen maar wel even zonder jullie. Tot morgen
Echt vlak voor een concert ookquote:Op donderdag 29 december 2022 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Oh wacht, Taylor Hawkins. Die timing was oom extreem kut
Ja tuurlijk, maar dat had ik bij Lemmy dus wel wat meer. Niet dat ik hem kenden, maar hij was toch een unieke persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja, omdat je die mensen niet persoonlijk kent natuurlijk.
Olivia en Taylor Hawkinsquote:Op donderdag 29 december 2022 00:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meat loaf, Christine McVie en Olivia Newton-John
Truste dan vastquote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mevrouw Pippen zegt ooh ja! Zij schrijft het Heerhugowaards Nieuwsblad en heeft een artikel aan hem geweid.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Johannes van The Shavers. Enige die ik beetje persoonlijk kende.
Truste zoquote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spaans ben ik ook mee bezig. Frans lijkt me ook nog wel de moeite waard, verstandige keuzes dus.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Spaans ga ik doen, maar Frans doe ik er af en toe ook bij.
Trustee!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spreek jij die talen nog niet vloeiend, net als het Italiaans?quote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spaans ben ik ook mee bezig. Frans lijkt me ook nog wel de moeite waard, verstandige keuzes dus.
Ik kan geen Italiaansquote:Op donderdag 29 december 2022 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spreek jij die talen nog niet vloeiend, net als het Italiaans?
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spreek jij die talen nog niet vloeiend, net als het Italiaans?
Had ik wel verwacht met al de koersen die je volgtquote:Op donderdag 29 december 2022 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Hij is op dezelfde datum overleden als Claude Debussy.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Oh wacht, Taylor Hawkins. Die timing was oom extreem kut
Bowie ook bijna.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:28 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme Lemmy is ook alweer 7 jaar dood, voelt niet zo. Gisteren precies 7 jaar zelfs.
Die taal is echt onmogelijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht met al de koersen die je volgt
En hoe staat het met je Baskisch?
Civ 6quote:Op donderdag 29 december 2022 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een Macbook van mijn werk en die gebruik ik alleen maar deze week om te Fokken en om Civilization 6 op te spelen
George ookquote:
Ik merk dat na een streak van 1,5 jaar Spaans bij Duolingo ik er nog geen zak van kan. Veel te weinig woordenschat, ben maar duocards ernaast gaan doenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan geen Italiaans
Spaans ben ik aardig ver mee, ik kan met casual gesprekken wel een beetje meepraten zou ik gokken. Frans is nog veel beperkter.
Helaas niet meer kunnen zien.quote:
Always finish on the Bach, never finish on Debussyquote:Op donderdag 29 december 2022 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is op dezelfde datum overleden als Claude Debussy.
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Always finish on the Bach, never finish on Debussy
Stemplaatgenot.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zien je voorlopig nog niet optreden op de Baskische tv dus, staat genoteerd!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die taal is echt onmogelijk.Ken een paar willekeurige woorden, maar dan houdt het al snel op.
Ez.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We zien je voorlopig nog niet optreden op de Baskische tv dus, staat genoteerd!
True. Ik had dat altijd op mijn werk. Kon alles prima loslaten, maar als er patiënt onder de 40 kwam vond ik allemaal maar lastig. Kinderen was nog een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef PippenScottie het volgende:
Aaron Carter was ook kut want het is altijd kut als iemand dood gaat die jonger is dan ik
Ik merk dat het qua woordenschat bij mij wel oke is, het is vooral die werkwoorden waar ik echt mij een ongeluk mee verwar.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik merk dat na een streak van 1,5 jaar Spaans bij Duolingo ik er nog geen zak van kan. Veel te weinig woordenschat, ben maar duocards ernaast gaan doen
Twee keer niet gedaan en dan zit je dus op 28 december in fucking Monkey Townquote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze dus. Vond het vooral ook jammer om te lezen dat ze al sinds begin jaren '90 af en aan borstkanker had, bijna haar halve leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |