Ik kan geen Italiaansquote:Op donderdag 29 december 2022 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spreek jij die talen nog niet vloeiend, net als het Italiaans?
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spreek jij die talen nog niet vloeiend, net als het Italiaans?
Had ik wel verwacht met al de koersen die je volgtquote:Op donderdag 29 december 2022 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Hij is op dezelfde datum overleden als Claude Debussy.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Oh wacht, Taylor Hawkins. Die timing was oom extreem kut
Bowie ook bijna.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:28 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme Lemmy is ook alweer 7 jaar dood, voelt niet zo. Gisteren precies 7 jaar zelfs.
Die taal is echt onmogelijk.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht met al de koersen die je volgt
En hoe staat het met je Baskisch?
Civ 6quote:Op donderdag 29 december 2022 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een Macbook van mijn werk en die gebruik ik alleen maar deze week om te Fokken en om Civilization 6 op te spelen
George ookquote:
Ik merk dat na een streak van 1,5 jaar Spaans bij Duolingo ik er nog geen zak van kan. Veel te weinig woordenschat, ben maar duocards ernaast gaan doenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan geen Italiaans
Spaans ben ik aardig ver mee, ik kan met casual gesprekken wel een beetje meepraten zou ik gokken. Frans is nog veel beperkter.
Helaas niet meer kunnen zien.quote:
Always finish on the Bach, never finish on Debussyquote:Op donderdag 29 december 2022 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is op dezelfde datum overleden als Claude Debussy.
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Always finish on the Bach, never finish on Debussy
Stemplaatgenot.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nog probeeen Uriah te halen maar wel even zonder jullie. Tot morgen
We zien je voorlopig nog niet optreden op de Baskische tv dus, staat genoteerd!quote:Op donderdag 29 december 2022 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die taal is echt onmogelijk.Ken een paar willekeurige woorden, maar dan houdt het al snel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |