In ieder geval de artiest die nu aan het zingen isquote:Op donderdag 29 december 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zijn er dit jaar doodgegaan?
Ik ook niet. Ik ben fan van FF en vind Hawkins een geweldige charismatische kerel en goede drummer maar als er drank en drugs in het spel is doet het wel wat minder met me. daar ben ik gewoon eerlijk inquote:Op donderdag 29 december 2022 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat zelden of nooit
Kreeg daar zelf kippenvel van toenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
raakte is een groot woord,maar Christine McVie is wel een groot gemis voor mij.
quote:
Dank, maar zijn er wat veel daar..quote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Deaths_in_2022
En gelukkig niet de artiest die hierna gaat zingen.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
In ieder geval de artiest die nu aan het zingen is
Johannes van The Shavers. Enige die ik beetje persoonlijk kende.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Welke dood van een artiest van dit jaar raakte jullie het meest?
Christine McViequote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
Bruce zie ik nog wel 90 wordenquote:Op donderdag 29 december 2022 00:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
En gelukkig niet de artiest die hierna gaat zingen.
Heb nog een kaartje liggen
Nooit zien optreden, wel een (paar) keer naast gestaan in het publiek bij een concert.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Johannes van The Shavers. Enige die ik beetje persoonlijk kende.
Niemand echt, dus ik zeg Vader Abrahamquote:Op donderdag 29 december 2022 00:20 schreef ok01 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2022 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
nee wacht is niet nodig, evenstar heeft mijn nummer
Als je wil afspreken, app maar, misschien lukt jet, misschien niet.
Dank je!quote:En gefeliciteerd met tante zijn!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |