En dat kan je dan weer goed gebruiken bij een concert van Tiësto, zo is het cirkeltje weer rond!quote:Op zondag 25 december 2022 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die jaAl paste het wel met het andere verdovende middel erna:+
Eens kijken wat er allemaal in staatquote:Op zondag 25 december 2022 00:48 schreef Redefine het volgende:
Dit nummer staat erinDat kan toch niet.
quote:Op zondag 25 december 2022 01:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eens kijken wat er allemaal in staat
Op 1980 staat Tino Martin
Zeker! post je deze week een paar keer mee? Ik heb al heel veel SC'ers daar gezienquote:Op zondag 25 december 2022 01:21 schreef NailQueen het volgende:
Zoo die top 2000 topic gaat ook 24/7 door
quote:Op zondag 25 december 2022 01:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! post je deze week een paar keer mee? Ik heb al heel veel SC'ers daar gezien
Als er een leuk (of helemaal geen leuk) liedje langskomt wip ik wel even langsquote:Op zondag 25 december 2022 01:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! post je deze week een paar keer mee? Ik heb al heel veel SC'ers daar gezien
* Modeltreinset besteltquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:35 schreef Meke het volgende:
Spinnen zijn namelijk bang voor treinen en zullen daarom het spoor verlaten als ze een trein naderen.
ik ben op een multitalentquote:Op zondag 25 december 2022 01:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar jou heb ik al gespot bij The masked singer
Ik dacht nog even aan jou toen ik nog wat extra rum over de toch al behoorlijk in rum gedrenkte baba's goot.quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht nog even aan jou toen ik nog wat extra rum over de toch al behoorlijk in rum gedrenkte baba's goot.
Nou nee. Body spray. Iets wat ik heel weinig gebruik en waarvan ik nog 2 volle flacons heb staan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel een leuk cadeau of dat ook totaal niet?
Nou, lekker danquote:Op zondag 25 december 2022 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou nee. Body spray. Iets wat ik heel weinig gebruik en waarvan ik nog 2 volle flacons heb staan.
Er zijn nog wel veel betere van ze ja. Maar deze dreigde er uit te vallen, dus daarom op gestemd.quote:Op zondag 25 december 2022 10:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Muse, altijd goed. (al vind ik Mercy wel een van de minderen in de lijst hoor)
Ik vind Mercy wel ook heel fijn. Nieuwe Muse-plaat van dit jaar vond ik ook fijn, beter dan Simulation Theory daarvoor.quote:Op zondag 25 december 2022 10:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Muse, altijd goed. (al vind ik Mercy wel een van de minderen in de lijst hoor)
De huidige plaat is erg goed jaquote:Op zondag 25 december 2022 11:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Mercy wel ook heel fijn. Nieuwe Muse-plaat van dit jaar vond ik ook fijn, beter dan Simulation Theory daarvoor.
Dat is wel apart jaquote:Op zondag 25 december 2022 11:00 schreef Yesse het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft voor de derde kerst op rij iets dubbel gegevendit jaar wederom iets wat al was afgestreept van het online lijstje
Het is bijna alsof ze het expres doet
Mijn niet gewenste kado kwam ook van schoonmoederquote:Op zondag 25 december 2022 11:00 schreef Yesse het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft voor de derde kerst op rij iets dubbel gegevendit jaar wederom iets wat al was afgestreept van het online lijstje
Het is bijna alsof ze het expres doet
Dat was zijzelf?quote:Op zondag 25 december 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn niet gewenste kado kwam ook van schoonmoeder
Nou ja, het origineel was dat ook niet natuurlijk. Alleen de latere versies.quote:Op zondag 25 december 2022 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Mad World een cover was
quote:Op zondag 25 december 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn niet gewenste kado kwam ook van schoonmoeder
quote:
Bodyspray, wat ik nauwelijks gebruik en nog ruim voldoende op voorraad heb. Ik had doucheolie gevraagdquote:Op zondag 25 december 2022 13:40 schreef Yesse het volgende:
[..]Wat was het?
![]()
Bij mij was het cadeau zelf gelukkig wel gewenst. En dit jaar had ik zelf een luchtje op het lijstje gezet, elk jaar kreeg ik namelijk een random luchtje en dan is het altijd maar afwachten of het ook lekker is. Dit jaar dus één gehad die ik sowieso veel gebruik
[..]![]()
Doucheolie, bodyspray. Potato, potato.quote:Op zondag 25 december 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bodyspray, wat ik nauwelijks gebruik en nog ruim voldoende op voorraad heb. Ik had doucheolie gevraagd
Ik zie toch wat problemen als je bodyspray als doucheolie gaat gebruiken.quote:Op zondag 25 december 2022 15:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doucheolie, bodyspray. Potato, potato.
Dat lijkt mij niet handig nee.quote:Op zondag 25 december 2022 15:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie toch wat problemen als je bodyspray als doucheolie gaat gebruiken.
Al is het andersom erger..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh lekker! Veel suiker en kaneel, klein beetje water en op een zacht vuurtje laten sudderen net zolang tot ze rood zijn. Wel opletten en regelmatig even omroeren want op het laatst wordt het stroperig en dan gaat het snel aanbranden.Succes!quote:Op zondag 25 december 2022 17:06 schreef H_T het volgende:
Bij mijn moeder waren ze mislukt, dus nu ben ik voor het eerst zelf stoofperen aan het maken. Benieuwd naar het resultaat
https://www.instagram.com/p/CmmGBktoM_I/?igshid=YmMyMTA2M2Y=quote:Op zondag 25 december 2022 17:06 schreef H_T het volgende:
Bij mijn moeder waren ze mislukt, dus nu ben ik voor het eerst zelf stoofperen aan het maken. Benieuwd naar het resultaat
Ja ja ja ja jaquote:Op zondag 25 december 2022 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CmmGBktoM_I/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ijs_beer op 25-12-2022 18:17:31 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zondag 25 december 2022 17:40 schreef ijs_beer het volgende:
Wil je iets (niet) leuks horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Wil je iets (niet) leuks horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Wil je iets (niet) leuks horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je iets (niet) leuks horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt je wel Wilt van.quote:Op zondag 25 december 2022 20:02 schreef Strani het volgende:
Zo, 2022 is hierbij gewoon een fantastisch jaar gebleken want Emmely
Wil je iets (niet) leuks horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat voor jou de aantrekkingskracht ook wel in de naam zit! @Em31, Emmelyquote:Op zondag 25 december 2022 20:02 schreef Strani het volgende:
Zo, 2022 is hierbij gewoon een fantastisch jaar gebleken want Emmely
Ik zal niet ontkennen dat dat een rol speeltquote:Op zondag 25 december 2022 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat voor jou de aantrekkingskracht ook wel in de naam zit! @:Em31, Emmely
Ik ben het overigens wel met je eens, Emmely is met stip de leukste vrouwelijke radio djquote:Op zondag 25 december 2022 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat dat een rol speelt
Fijn dat we het eens zijn. Ik heb ook een zwak voor Annemieke hoor trouwens. Maar Emmely, bohquote:Op zondag 25 december 2022 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben het overigens wel met je eens, Emmely is met stip de leukste vrouwelijke radio dj
Ik vind Emmely duidelijk leuker dan Annemieke. Maar Annemieke is wel weer een stuk leuker dan heel veel andere radio-dj's. Die mannelijke dj's zijn allemaal niet echt een lust voor het oogquote:Op zondag 25 december 2022 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn. Ik heb ook een zwak voor Annemieke hoor trouwens. Maar Emmely, boh
Nee hè. Met Emmely is het ook dat ze naast dat ze behoorlijk knap is (maar ook weer niet overdreven) ook gewoon precies de juiste uitstraling heeft. En dat maakt haar bijzonder.quote:Op zondag 25 december 2022 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Emmely duidelijk leuker dan Annemieke. Maar Annemieke is wel weer een stuk leuker dan heel veel andere radio-dj's. Die mannelijke dj's zijn allemaal niet echt een lust voor het oog![]()
Ja precies. Ze is geen klassieke schoonheid maar ze heeft wel die "x factor" die mensen aantrekkelijk maaktquote:Op zondag 25 december 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hè. Met Emmely is het ook dat ze naast dat ze behoorlijk knap is (maar ook weer niet overdreven) ook gewoon precies de juist uitstraling heeft. En dat maakt haar bijzonder.
quote:Op zondag 25 december 2022 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies. Ze is geen klassieke schoonheid maar ze heeft wel die "x factor" die mensen aantrekkelijk maakt
Ik vind haar ook geweldig. Beetje een girlcrush op haar.quote:Op zondag 25 december 2022 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben het overigens wel met je eens, Emmely is met stip de leukste vrouwelijke radio dj
quote:Op zondag 25 december 2022 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Daarom was ik ook al een klein beetje aan het opbouwen qua posten hierquote:Op zondag 25 december 2022 20:48 schreef Em31 het volgende:
Strani die over Emmely begint rond deze tijd is ondertussen ook een mooie eindejaarstraditie
quote:Op zondag 25 december 2022 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom was ik ook al een klein beetje aan het opbouwen qua posten hier
Ja precies, nog steeds een beetje abrupt zo misschien maar toch iets minderquote:Op zondag 25 december 2022 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ja anders is het ook zo’n vreemde binnenkomer he
Je kunt nu ook gewoon weer het hele jaar mee blijven posten, dan hoef je je ook niet druk te maken over je herintreding!quote:Op zondag 25 december 2022 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, nog steeds een beetje abrupt zo misschien maar toch iets minder
Ja dit, en gestresseerd geweest omdat het vlees niet tijdig klaar was en anders de risotto een papje zou worden.quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 20:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Strani, verlaat ons niet weerquote:Op zondag 25 december 2022 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt nu ook gewoon weer het hele jaar mee blijven posten, dan hoef je je ook niet druk te maken over je herintreding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |