Die jaquote:
En dat kan je dan weer goed gebruiken bij een concert van Tiësto, zo is het cirkeltje weer rond!quote:Op zondag 25 december 2022 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die jaAl paste het wel met het andere verdovende middel erna:+
Eens kijken wat er allemaal in staatquote:Op zondag 25 december 2022 00:48 schreef Redefine het volgende:
Dit nummer staat erinDat kan toch niet.
quote:Op zondag 25 december 2022 01:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eens kijken wat er allemaal in staat
Op 1980 staat Tino Martin
Zeker! post je deze week een paar keer mee? Ik heb al heel veel SC'ers daar gezienquote:Op zondag 25 december 2022 01:21 schreef NailQueen het volgende:
Zoo die top 2000 topic gaat ook 24/7 door
quote:Op zondag 25 december 2022 01:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! post je deze week een paar keer mee? Ik heb al heel veel SC'ers daar gezien
Als er een leuk (of helemaal geen leuk) liedje langskomt wip ik wel even langsquote:Op zondag 25 december 2022 01:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! post je deze week een paar keer mee? Ik heb al heel veel SC'ers daar gezien
* Modeltreinset besteltquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:35 schreef Meke het volgende:
Spinnen zijn namelijk bang voor treinen en zullen daarom het spoor verlaten als ze een trein naderen.
ik ben op een multitalentquote:Op zondag 25 december 2022 01:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar jou heb ik al gespot bij The masked singer
Ik dacht nog even aan jou toen ik nog wat extra rum over de toch al behoorlijk in rum gedrenkte baba's goot.quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht nog even aan jou toen ik nog wat extra rum over de toch al behoorlijk in rum gedrenkte baba's goot.
Nou nee. Body spray. Iets wat ik heel weinig gebruik en waarvan ik nog 2 volle flacons heb staan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel een leuk cadeau of dat ook totaal niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |