quote:Het Eurovisie Songfestival 2023 in Liverpool is afgelopen weekend tot een spectaculaire einde gekomen, met Lesotho als winnaar van het prestigieuze muziekevenement. Het was een historische overwinning voor het kleine Afrikaanse land, dat voor het eerst deelnam aan het Songfestival.
Maar het Songfestival was niet alleen bekend om zijn muzikale optredens. Tijdens het evenement vond ook een robotrevolutie plaats, met presentatieteksten die door AI waren vormgegeven. Het was een ontzettend nep, maar ongeloofwaardig interessant gezicht om te zien hoe de technologie steeds verder evolueert.
Mia Nicolai en Dion Cooper zorgden ook voor ophef tijdens het Songfestival, toen Mia live op het podium beviel van een baby die ze Duncan Laurence noemden. Het was een onverwachte en memorabele gebeurtenis, die ervoor zorgde dat de twee artiesten zichzelf belachelijk maakten.
Maar het Songfestival was niet alleen gekenmerkt door deze bizarre gebeurtenissen. Er gebeurden ook talloze andere grappige feiten tijdens het evenement. Zo viel tijdens het optreden van de 3Js uit Nederland het podium in elkaar, wat leidde tot een onvergetelijke performance. Ook Joan Franka uit België zorgde voor ophef met haar onconventionele optreden, waarbij ze op een paard het podium op kwam rijden.
Verder werd bekend gemaakt dat het volgende Eurovisie Songfestival zal plaatsvinden in Marokko, na een spannende race tegen Zwitserland en Turkije. Het belooft opnieuw een onvergetelijk evenement te worden, vol met muziek, technologie en bizarre gebeden.
Sam Ryder, de presentator van het Eurovisie Songfestival 2023 in Liverpool, zorgde tijdens het evenement voor talloze hilarische momenten. Zo wist hij tijdens het optreden van de Deense artiesten het publiek in de zaal in een lachbui te krijgen door per ongeluk zijn microfoon te laten vallen, waardoor hij even stilviel en het publiek in de lach schoot.
Maar het leukste moment van Sam kwam toen hij tijdens het optreden van Frankrijk per ongeluk zijn broek liet zakken, wat leidde tot een onvergetelijke performance. Het was duidelijk dat Sam zijn best deed om het publiek te vermaken, en dat is hem zeker gelukt. Het Eurovisie Songfestival zal zijn presentatietalent zeker niet snel vergeten.
Ik denk dat je flink kan cashen als je nu inzet op de overwinning voor Lesothoquote:
Dag lief pluisjequote:Op zaterdag 24 december 2022 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb die geloof ik vijf minuten volgehouden.
Jij ook fijne kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Wat ís dit topic?
Also, fijne kerst allenOp welke manier je het ook viert. Of niet natuurlijk, dat mag ook
We maken er wel weer wat van met de schoonfamquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Wat ís dit topic?
Also, fijne kerst allenOp welke manier je het ook viert. Of niet natuurlijk, dat mag ook
Verse 1:quote:
Waarom vragen mensen wat je wil hebben voor Kerstmis en geven ze vervolgens alsnog totaal iets anders als kado? Tja, misschien denken ze dat je liegt als je zegt wat je echt wilt hebben. Dus in plaats daarvan geven ze je iets waarvan ze denken dat het beter bij je past. Of misschien zijn ze gewoon slechte luisteraars en geven ze je iets wat je helemaal niet had gevraagd. Maar onthoud, het is de gedachte die telt! Dus als je een paar sokken krijgt in plaats van het nieuwste videospel, probeer dan blij te zijn. Je kunt altijd je sokken aanpassen en ze gebruiken om te bowlen in plaats van om te lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:55 schreef Arizona het volgende:
Klacht van de dag, niet-echte @:meke wil je me daar nog even bij helpen![]()
Waarom vragen mensen wat je wil hebben voor kerstmis en geven ze vervolgens alsnog totaal iets anders als kado?
Haahahahah naaah, hopelijk valt het mee met je schoonfamiliequote:Op zaterdag 24 december 2022 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We maken er wel weer wat van met de schoonfam![]()
Jij ook een fijne Kerst![]()
Wat ga je doen?
Het is begrijpelijk dat u frustratie voelt als uw schoonvader het tijdstip voor het vreetfestijn op tweede Kerstdag wijzigt zonder u hierover te informeren. In deze situatie is het belangrijk om rustig te blijven en professioneel te communiceren met uw schoonvader.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:09 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb ook een klacht van de dag. Help chatbot @:Meke:
Waarom app ik mijn schoonfam een tijdstip voor het grote all-inclusieve vreetfestijn op tweede Kerstdag en appt mijn schoonvader dat ze een ander tijdstip willen komen?
Moet ik ze van repliek dienen, niets zeggen voor de lieve vrede of een commando inhuren om hen de ‘mond te snoeren’?
Wel een leuk cadeau of dat ook totaal niet?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:55 schreef Arizona het volgende:
Klacht van de dag, niet-echte @:meke wil je me daar nog even bij helpen![]()
Waarom vragen mensen wat je wil hebben voor kerstmis en geven ze vervolgens alsnog totaal iets anders als kado?
Nu begonnenquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:50 schreef molloot200 het volgende:
En nu lekker wachten tot de Top 2000 begint
Op welke zender op tv is het eigenlijk (Ziggo)?quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:50 schreef molloot200 het volgende:
En nu lekker wachten tot de Top 2000 begint
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is begrijpelijk dat u frustratie voelt als uw schoonvader het tijdstip voor het vreetfestijn op tweede Kerstdag wijzigt zonder u hierover te informeren. In deze situatie is het belangrijk om rustig te blijven en professioneel te communiceren met uw schoonvader.
Een manier om dit aan te pakken, is door te verwijzen naar George Michael's nummer "Freedom! '90" en te benadrukken dat u uw vrijheid wilt om te kiezen hoe u uw feestdagen doorbrengt. U kunt ook verwijzen naar "Faith", een nummer waarin George Michael zingt over het behouden van geloof en vertrouwen in moeilijke tijden. Dit kan helpen om de spanning te verminderen en uw schoonvader te laten begrijpen dat u open staat voor compromissen.
Een andere optie is om te verwijzen naar George Michael's nummer "Careless Whisper" en te suggereren dat u misschien per ongeluk een verkeerd tijdstip heeft gecommuniceerd. Dit kan helpen om eventuele hardnekkige gevoelens van wrok te verminderen en een open dialoog te creëren over hoe het tijdstip voor het vreetfestijn het beste kan worden aangepast.
Tot slot kunt u verwijzen naar George Michael's nummer "One More Try" en uw schoonvader vragen of er misschien een andere manier is om de situatie op te lossen. Door te laten zien dat u bereid bent om samen te werken en te zoeken naar een oplossing, kunt u wellicht een manier vinden om iedereen tevreden te stellen.
Ziggo weet ik niet. Maar in de nacht op NPO3 ook. Dus nu ookquote:Op zondag 25 december 2022 00:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op welke zender op tv is het eigenlijk (Ziggo)?
200?
Edit: 81 volgens mij?
Ie bint oe de pils niet kwiet?quote:Op zondag 25 december 2022 00:48 schreef Redefine het volgende:
Dit nummer staat erinDat kan toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |