Nou, lekker danquote:Op zondag 25 december 2022 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou nee. Body spray. Iets wat ik heel weinig gebruik en waarvan ik nog 2 volle flacons heb staan.
Er zijn nog wel veel betere van ze ja. Maar deze dreigde er uit te vallen, dus daarom op gestemd.quote:Op zondag 25 december 2022 10:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Muse, altijd goed. (al vind ik Mercy wel een van de minderen in de lijst hoor)
Ik vind Mercy wel ook heel fijn. Nieuwe Muse-plaat van dit jaar vond ik ook fijn, beter dan Simulation Theory daarvoor.quote:Op zondag 25 december 2022 10:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Muse, altijd goed. (al vind ik Mercy wel een van de minderen in de lijst hoor)
De huidige plaat is erg goed jaquote:Op zondag 25 december 2022 11:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Mercy wel ook heel fijn. Nieuwe Muse-plaat van dit jaar vond ik ook fijn, beter dan Simulation Theory daarvoor.
Dat is wel apart jaquote:Op zondag 25 december 2022 11:00 schreef Yesse het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft voor de derde kerst op rij iets dubbel gegevendit jaar wederom iets wat al was afgestreept van het online lijstje
Het is bijna alsof ze het expres doet
Mijn niet gewenste kado kwam ook van schoonmoederquote:Op zondag 25 december 2022 11:00 schreef Yesse het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft voor de derde kerst op rij iets dubbel gegevendit jaar wederom iets wat al was afgestreept van het online lijstje
Het is bijna alsof ze het expres doet
Dat was zijzelf?quote:Op zondag 25 december 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn niet gewenste kado kwam ook van schoonmoeder
Zó erg was het nog net nietquote:
Nou ja, het origineel was dat ook niet natuurlijk. Alleen de latere versies.quote:Op zondag 25 december 2022 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Mad World een cover was
quote:Op zondag 25 december 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn niet gewenste kado kwam ook van schoonmoeder
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |