Nee stukje film van de streamsquote:Op donderdag 22 december 2022 18:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoe kan die zus dat nou weten?
Jeff kan zelf niet op social media en contact met de buitenwereld mag niet.
Hij vertelde aan zijn zus?
Hie dan?
Wat ik heb gehoord is dat ze de neiging had hem een knietje te geven maar niet dat ze het echt heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Nee stukje film van de streams
Dan zou ze een gele kaart gehad moeten hebben. Kreeg Zoe ook voor het naar de strot grijpen van Martin.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dat is volgens mij niet op de streams te zien geweest, dat zij daadwerkelijk schopte. Wel is er ergens iets waarin Jeff suggereert dat Kim hem een knietje wilde geven.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2022 18:09 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog geen kerstmarkt gezien zonder mensen
hebben de bw an zich self geschenkt?![]()
ik vind dat onzinquote:Op donderdag 22 december 2022 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
heel leuk, ze hadden allemaal een strippenkaart waarmee ze dingen konden kopen bij elkaar.
Jeff heeft geïnsinueerd dat Kim hem een knietje gaf. Kim deed die beweging toen na en zei dat als ze echt een knietje wilde geven dat wel echt had gedaan (zoiets). Ik denk dat Jeff schromelijk overdrijft. Als Kim hem echt iets had gedaan, had Febo een kaart gegeven, net als bij Zoë. Denk wel dat Jeff dit soort heftigheid bij een vrouw niet gewend is, naar hem gericht. Als ik terugdenk hoe hij over exen praatte. Dus zijn ego moet dit verwerken...quote:Op donderdag 22 december 2022 18:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
moest werken morgen nog 2 urenquote:Op donderdag 22 december 2022 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dan had je gewoon moeten kijken, het zag er heel gezellig uit en iedereen had het naar de zin
knie in de ballen?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff heeft geïnsinueerd dat Kim hem een knietje gaf. Kim deed die beweging toen na en zei dat als ze echt een knietje wilde geven dat wel echt had gedaan (zoiets). Ik denk dat Jeff schromelijk overdrijft. Als Kim hem echt iets had gedaan, had Febo een kaart gegeven, net als bij Zoë. Denk wel dat Jeff dit soort heftigheid bij een vrouw niet gewend is, naar hem gericht. Als ik terugdenk hoe hij over exen praatte. Dus zijn ego moet dit verwerken...
Overigens, iemand finaal de grond inboren, dat mag wel?
Leila moet haar bek houden , vals ditquote:Op donderdag 22 december 2022 18:16 schreef Sestra666 het volgende:
leila weer bozigover mirthe en haar kruimels/geschooi
Waarom, Mirthe zit ook altijd te schooieren en dat mag ze best benoemen, meeste bewoners ergeren zich er aanquote:Op donderdag 22 december 2022 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila moet haar bek houden , vals dit
Leila was een beetje gestegen in mijn lijstje, maar door dit dondert ze echt weer naar beneden. Is heel vals en echt onnodig.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila moet haar bek houden , vals dit
Denk dat niemand begreep wat de bedoeling was, maar ze hebben het leuk gedaan en iedereen had het naar zijn zinquote:Op donderdag 22 december 2022 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
Oke het oogt toch wel heel gezellig!
Hebben ze goed georganiseerd![]()
Ik had geen idee wat de bedoeling was...
Precies, ik iig nietquote:Op donderdag 22 december 2022 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat niemand begreep wat de bedoeling was, maar ze hebben het leuk gedaan en iedereen had het naar zijn zin
dat is idd ergerquote:Op donderdag 22 december 2022 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Leila over het gedrag van Mirthe, nee dan Leila zelf met haar agressie probleem
ook mee eens, zou me er ook dood aan ergeren. Net als Erik met z'n gelikquote:Op donderdag 22 december 2022 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, Mirthe zit ook altijd te schooieren en dat mag ze best benoemen, meeste bewoners ergeren zich er aan
Beloofd?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
Morgen om half twaalf gaat de Djedi.
quote:
Ze kregen een strippenkaart en konden daarmee cadeautjes en eten kopenquote:Op donderdag 22 december 2022 18:09 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog geen kerstmarkt gezien zonder mensen
hebben de bw an zich self geschenkt?![]()
Ik vind dat wel een schattig principequote:Op donderdag 22 december 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kregen een strippenkaart en konden daarmee cadeautjes en eten kopen
waarom deed ze dan meequote:Op donderdag 22 december 2022 18:28 schreef HappyCharly het volgende:
Heerlijk!
Al begrijp ik niet waarom zij een datum mocht kiezen..
Komt ze ook COSsen?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Djedi gaat alles terug kijken en het verder volgen
Das in Zwitserland, wel een eindje van daarquote:Op donderdag 22 december 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
In Bern zijn opzicht was Djedi a`ltijd vrolijk
Dat zegt ze nietquote:
De bewoners vonden het ook leuk en het was leuk om te zien dat ze plezier hadden.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een schattig principe
Vooral ook omdat ze al tientallen keren daarop is aangesproken dat ze in de weg staat en etensresten overal uitoikt of lepels aflikt.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ook mee eens, zou me er ook dood aan ergeren. Net als Erik met z'n gelik
Wie is Djedi?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Notification:
Vanaf nu lieve dingen zeggen over Djedi!
nog nooit gedaanquote:Op donderdag 22 december 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
Kijkt er nog iemand de tv-uitzendingen ?
Dat denken er meer,want dat is ook zoquote:Op donderdag 22 december 2022 18:34 schreef HappyCharly het volgende:
Djedi:
soms denk ik dat ik alleen negatief ben en aan t zeuren ben
Bern:
Ik herinner jou altijd vrolijk
Bern heeft een zijige speechstem
eigenlijk nietquote:Op donderdag 22 december 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
Kijkt er nog iemand de tv-uitzendingen ?
Die gast moeten ze bannen van feestjes ... Eerlijk die gast is alleen maar met zichzelf in beeld bezigquote:Op donderdag 22 december 2022 18:34 schreef RobjeGeus het volgende:
Martin heeft de tijd van z'n leven
Nee maar dat terugkijken van al gasten blijft toch beperkt tot die 30 min. 5 x in de weekquote:Op donderdag 22 december 2022 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
eigenlijk niet
was er iets boeiends?
misschien kijken oud-bewoners wel op Fokquote:Op donderdag 22 december 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar dat terugkijken van al gasten blijft toch beperkt tot die 30 min. 5 x in de week
wanneer spelen ze 24.dez. ?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar dat terugkijken van al gasten blijft toch beperkt tot die 30 min. 5 x in de week
Dat doen ze op 24 december , maar ik verwacht weinig speciaals want dat vieren we niet of nauwelijks in Nederlandquote:
ik moet wel zeggen dat julie en wereleduitnahme zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen ze op 24 december , maar ik verwacht weinig speciaals want dat vieren we niet of nauwelijks in Nederland
tjaquote:Op donderdag 22 december 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moet wel zeggen dat julie en wereleduitnahme zijn
overall vieren ze op 24ste kerst
Klopt mario.....quote:Op donderdag 22 december 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
een wereldeduitnahme?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
Behalve in Kufstein?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
En DUS is het gezellig buitenquote:Op donderdag 22 december 2022 18:48 schreef mootie het volgende:
Buiten nog enorm gezellig, vuurtje, muziek, zingen.
Ester breit binnen.
Omdat ik off-topic ging. Heb het naar de sc verplaatst.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:49 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft mod dott haar post selfs verwijdeeerd?
Over wie hebben ze het? Ook weer tekens afspreken over rechter hand en linker hands/quote:Op donderdag 22 december 2022 18:51 schreef mootie het volgende:
Bep en gj zitten alweer te zeiken. Bep praat weer zacht.
oh, dan gaat het over Rupert en Leila.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over wie hebben ze het? Ook weer tekens afspreken over rechter hand en linker hands/
Oké van de week wilde hij met alle geweld Martin er uit hebben. Het wisselt nogal eens daarquote:Op donderdag 22 december 2022 18:54 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dan gaat het over Rupert en Leila.
Het is nu R en L.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké van de week wilde hij met alle geweld Martin er uit hebben. Het wisselt nogal eens daar
De laatste paar dagen is het weer Rupert of Leila. En die linker en rechterhand is dan code voor wie eruit moet. Hij probeert mensen achter zijn plan te krijgen om 1 van de twee eruit te stemmen. En wil dan aangeven, door het opsteken van zijn hand, wie van de twee er moet gaan als het zover komtquote:Op donderdag 22 december 2022 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké van de week wilde hij met alle geweld Martin er uit hebben. Het wisselt nogal eens daar
Ik kan alleen maar hopen. Wat een vervelende man.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:56 schreef pingu66 het volgende:
"De hele groep staat aan onze kant"
Zal wel lachen zijn als iedereen GJ eruit stemt.
Heel vies en gemeen.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Babette heel vervelend bezig met dat geroddel over Leila tegen GJ.
Dat heeft ze zelf al eerder kenbaar gemaakt en vandaag ook al verteld tegen iemandquote:Op donderdag 22 december 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Mexx, Zoe, Wendy, Babette en GJ hebben het over het geheim van Djedi, dat ze straks bekend gaat maken dat ze morgen naar huis gaat, ze vinden dat geheimzinnige gedoe maar raar. Maar ik durf te wedden dat ze straks allemaal verrast doen en niet zullen zeggen dat ze het al wisten.
Vind haar de laatste dagen al vervelend bezig.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Babette heel vervelend bezig met dat geroddel over Leila tegen GJ.
Daarom slaat die geheimzinnigheid nergens opquote:Op donderdag 22 december 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf al eerder kenbaar gemaakt en vandaag ook al verteld tegen iemand
Eunicequote:Op donderdag 22 december 2022 19:09 schreef Ebinas het volgende:
Nu iemand die een broodje gaf aan Erik en al eerder.
Meer hebben honger, geef dan aan Berend.
Over wie gaat dit nu weer. Het is een zij
Over wie ging dat?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:10 schreef pingu66 het volgende:
En weer klagen over het eten en het wel of niet delen van je eten.
Ah dank je.quote:
Ja toch.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het echt zo'n gezeik om niets, iedereen moet toch weten aan wie hij wel of geen broodje geeft. Kleuters!
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Wanda en Jappie wilden voor de kerstmarkt ook graag, Jägermeister, Flügel en biertjes, maar dat mocht niet.
Ik heb het over de streams hè, niet over de usersquote:Op donderdag 22 december 2022 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat maar precies onder jouw post.
Ben ik aan het zeiken om te zeiken
Begreep ik hoor.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het over de streams hè, niet over de users![]()
Jammer dat ze wisselen, het was juist een leuke stream.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:15 schreef engine het volgende:
Napraten over het beste evenement ooit
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begreep ik hoor.
Maar het viel mooi.
Ik zeiken over het zeiken
Opgestookt door GJquote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef Ebinas het volgende:
Baps moet kleren terug vragen.
Ze wacht er even mee.
en er zijn er ook die al vanaf het begin wel een hapje meer zouden willen hebben. Maar nog steeds blijven ze het haast tot op de gram, eerlijk verdelen.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah dank je.
Moet ze toch zelf weten.
Of ze moeten het eten anders verdelen.
Ik zou de meeste keren ook alles niet op kunnen
Grappig om te horen dat Babette zei dat Leila het altijd over zichzelf laat gaan, Babette die dat zegt, zij doet dat juist x 10quote:
Nee, idd.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en er zijn er ook die al vanaf het begin wel een hapje meer zouden willen hebben. Maar nog steeds blijven ze het haast tot op de gram, eerlijk verdelen.
dat snap ik dus echt niet.
Ze hebben al gegeten en gedronken, er komt volgens mij nog wel een snack later op de avond.quote:
Harsen zou pas leuk zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 19:22 schreef Ireth het volgende:
Wendy en Bep willen het borsthaar van Erik scheren???
Klopttquote:Op donderdag 22 december 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind GJ zijn stem steeds irritanter
Had haar al niet hoog zitten, maar de laatste dagen valt ze me nog meer vies tegen.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig om te horen dat Babette zei dat Leila het altijd over zichzelf laat gaan, Babette die dat zegt, zij doet dat juist x 10
Ik schommel ook altijd met mijn mening over haar, maar ze weet de gesprekken altijd over zichzelf te laten gaan en ik vind haar best nep.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Had haar al niet hoog zitten, maar de laatste dagen valt ze me nog meer vies tegen.
Alleen gisteren in het gesprek met Jeff vond ik haar prettig in de omgang
Een landelijke actie had ook gekund naar aanleiding van hun ¤100quote:Op donderdag 22 december 2022 19:26 schreef Ireth het volgende:
Bep had graag gezien dat hun fantastische grandioze vastenactie voor de voedselbank gekoppeld zou worden aan een donatie actie van de kijkers thuis?!?!?!?
Dies nie goed nie???
Moet wel heel wat gebeuren als ik haar anders ga zien.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schommel ook altijd met mijn mening over haar, maar ze weet de gesprekken altijd over zichzelf te laten gaan en ik vind haar best nep.
Volgende week misschien weer anders
Ze is net 40 geworden en voor kinderloze vrouwen schijnt dat toch wel een dingetje te zijn ook als ze gekozen hebben kinderloos te blijven. Misschien speelt zoiets mee want ze is echt super labiel de laatste dagen.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Had haar al niet hoog zitten, maar de laatste dagen valt ze me nog meer vies tegen.
Alleen gisteren in het gesprek met Jeff vond ik haar prettig in de omgang
Flauw dat ze er niet in Hart van Nederland aandacht aan besteed hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een landelijke actie had ook gekund naar aanleiding van hun ¤100
Er kunnen tig redenen voor zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 19:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze is net 40 geworden en voor kinderloze vrouwen schijnt dat toch wel een dingetje te zijn ook als ze gekozen hebben kinderloos te blijven. Misschien speelt zoiets mee want ze is echt super labiel de laatste dagen.
Duurt nog een week voordat het überhaupt in een uitzending komt ...quote:Op donderdag 22 december 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Flauw dat ze er niet in Hart van Nederland aandacht aan besteed hebben
Chronische hoest, denk dat ze thuis misschien ook wel zo hoestenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:32 schreef woxxel het volgende:
Dat hoesten is ook niet normaal. Kunnen nou geen onderzoek regelen?
Ze hoest al sinds ze er is.
Volgens haar dochter (die zit in de ejvjlgroepen op fb) heeft ze dit al haar hele leven en zijn er meerdere onderzoeken geweest maar weten ze niet waardoor het komt.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:32 schreef woxxel het volgende:
Dat hoesten is ook niet normaal. Kunnen nou geen onderzoek regelen?
Ze hoest al sinds ze er is.
Pffff lijkt me vermoeiend, want dan is er ook niets voor.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens haar dochter (die zit in de ejvjlgroepen op fb) heeft ze dit al haar hele leven en zijn er meerdere onderzoeken geweest maar weten ze niet waardoor het komt.
leila is weer zquote:Op donderdag 22 december 2022 19:33 schreef Flori het volgende:
Of eerste kerst vandaag is vraagt Leila
Zij vieren dat nooit thuis.
leikla is weer zo en uitnahme ,watquote:Op donderdag 22 december 2022 19:33 schreef Flori het volgende:
Of eerste kerst vandaag is vraagt Leila
Zij vieren dat nooit thuis.
Zal misschien met haar afkomst en/of geloof te maken hebben?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
leila is weer z
[..]
leikla is weer zo en uitnahme ,wat
sonst normal de hele wereld viert
500 euro aan vuurwerk vind ik wel erg veel hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 19:38 schreef chufi het volgende:
Bern vindt 330¤ voor anderhalf uur film te duur en die 500¤ voor vuurwerk vond ie ...... Weg was de stream ... Dus dat vuurwerk komt er
Bern zeer waarschijnlijk ook, maar ja het gaat om tv-momentjesquote:Op donderdag 22 december 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
500 euro aan vuurwerk vind ik wel erg veel hoor
Een beetje goeie sierpot kost al snel 100 euro... dan heb je geen Lidl pakketje...quote:Op donderdag 22 december 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
500 euro aan vuurwerk vind ik wel erg veel hoor
Die komen er vast wel na gisteren en vanmorgenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Bern zeer waarschijnlijk ook, maar ja het gaat om tv-momentjes
I know, vuurwerk als beetje aparte wil ben je wel wat geld kwijt.. maar vind het zonde van het geldquote:Op donderdag 22 december 2022 19:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een beetje goeie sierpot kost al snel 100 euro... dan heb je geen Lidl pakketje...
Ja die vond het teveel en 300 euro voor een filmavond is ook teveel. Eigenlijk is elke euro teveel.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Bern zeer waarschijnlijk ook, maar ja het gaat om tv-momentjes
Ik ook absoluut, ik bedank elk jaar mijn buurtgenoten voor hun prachtige vuurwerkquote:Op donderdag 22 december 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
I know, vuurwerk als beetje aparte wil ben je wel wat geld kwijt.. maar vind het zonde van het geld
Gratis vuurwerk kijkenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook absoluut, ik bedank elk jaar mijn buurtgenoten voor hun prachtige vuurwerk
Maar vanaf morgen weer 13¤ goedkoperquote:Op donderdag 22 december 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vond het teveel en 300 euro voor een filmavond is ook teveel. Eigenlijk is elke euro teveel.
Zou mooi zijn als ze alleen maar met rechts mogen gaan stemmenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:39 schreef Flow3r het volgende:
Stemafspraken : met linkerhand stemmen is op leila
[ afbeelding ]
Katjelam van de gluhweinquote:Op donderdag 22 december 2022 19:46 schreef Loveable het volgende:
Volgens mij liggen sommige bewoners in bed
dan is Matin het al kwijtquote:Op donderdag 22 december 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mexx was net beneden zonder Martin
Niets over gehoord. Wel dat `Djedi morgen naar huis gaatquote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets over gehoord. Wel dat `Djedi morgen naar huis gaat
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
djedi gaat haar droompresentatie doen??
die wenkbrauwenquote:
geloof ik welquote:Op donderdag 22 december 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Ik dacht ze gaat vertellen dat ze eindelijk op rot
Dacht ik ookquote:Op donderdag 22 december 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Ik dacht ze gaat vertellen dat ze eindelijk op rot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Het zijn net 2 van die harige rupsenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wenkbrauwen
die gaan een eigen leven leiden bij Djedi
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zijn net 2 van die harige rupsen
Werken komt niet in haar op.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
Ze wil een camper kopen en met haar Joost de wereld zien
en wil niet in NL blijven wonen
Spanje waarschijnlijk
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:11 schreef engine het volgende:
Djedi gaat een boek schrijven over haar avontuur in de loods. We hebben inmiddels een wekelijkse uitzending, een podcast en nu ook nog een boek. Wie maakt de film?
gokjequote:Op donderdag 22 december 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik begrijp Djedi echt niet. Mooie doelen en plannen in theorie.
Ze wil een boek over haar ervaring in de loods schrijven, ze heeft niks gedaan?
En dan ben je in de loods waar je meer Spaans kunt leren..
Doet ze morgen vast wel, zodra ze haar koffer heeftquote:
Jep zij gaat morgen, maar morgen zal ze het pas meldenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:14 schreef schizolientje het volgende:
Er heeft toch iemand de 24 uur aangevraagd? Ik dacht dat zij daat was en het nu zou aankondigen, dit ging toch nergens over
Ik denk dat ze heel veel dingen niet in de openbaarheid mag brengen over hoe het er toegaat in de loods.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:11 schreef engine het volgende:
Djedi gaat een boek schrijven over haar avontuur in de loods. We hebben inmiddels een wekelijkse uitzending, een podcast en nu ook nog een boek. Wie maakt de film?
En Joost en haar familie weet nog van niksquote:Op donderdag 22 december 2022 20:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jep zij gaat morgen, maar morgen zal ze het pas melden
dom blondje is soms een juiste termquote:Op donderdag 22 december 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Joost en haar familie weet nog van niks
Als ze de streams hebben gekeken, lijkt mij dat fam af en toe ook wel mee kijken toch? Dat ze het al wetenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Joost en haar familie weet nog van niks
iedeeeeeeeen hier op Fok weet de datum, 23 decemberquote:Op donderdag 22 december 2022 20:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Als ze de streams hebben gekeken, lijkt mij dat fam af en toe ook wel mee kijken toch? Dat ze het al weten
nee dr moeder moet haar ophalen maar de febo moet er voor zorgen dat ze niet in de file komtquote:Op donderdag 22 december 2022 20:18 schreef Loveable het volgende:
Of verwacht ze dat er een taxi staat
taxi Rubenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:18 schreef Loveable het volgende:
Of verwacht ze dat er een taxi staat
er er zal toch iemand gebeld moeten worden die haar komt ophalen....quote:Op donderdag 22 december 2022 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
iedeeeeeeeen hier op Fok weet de datum, 23 december
ze weten het thuis ook echt wel
Hoe moet de febo daar voor zorgen dan? Want ze gaat toch in de middag al weg..quote:Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dr moeder moet haar ophalen maar de febo moet er voor zorgen dat ze niet in de file komt
dan gaat ze naar het werk van Joost
Joost verrassen
Zal die er staan denk je? Moeten we maar even naar de uitzendingen kijken over een paar dagenquote:
Ze zoekt maar een bushaltequote:Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef Verida het volgende:
[..]
er er zal toch iemand gebeld moeten worden die haar komt ophalen....
ze moeten daar qua tijd rekening mee houdenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoe moet de febo daar voor zorgen dan? Want ze gaat toch in de middag al weg..
wel schattig dat ze dat denkt...quote:Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dr moeder moet haar ophalen maar de febo moet er voor zorgen dat ze niet in de file komt
Joost verrassen
Man manquote:Op donderdag 22 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten daar qua tijd rekening mee houden![]()
![]()
Die is waarschijnlijk inmiddels verhuisd, van baan gewisseld en heeft een nieuwe identiteit gekregen van justitie.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joost verrassen
Geen idee of hij zijn rijbewijs al heeftquote:Op donderdag 22 december 2022 20:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zal die er staan denk je? Moeten we maar even naar de uitzendingen kijken over een paar dagen
en dan moet Mexx een voorbeeld nemen aan hoe Matin dat gesprek deed met Djediquote:Op donderdag 22 december 2022 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
Martin is een beetje beledigd dat Djedi niet tegen hem kwam zeggen dat ze gaat... hij vond hun band beter dan dat
Djedi duidelijk niet
Iedereen moet Mattins wijsheid aanschouwenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan moet Mexx een voorbeeld nemen aan hoe Matin dat gesprek deed met Djedi![]()
![]()
die sporen ook gewoon niequote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Rupert en ima lopen langs MArtin en Mexx, Marti zingt "Pik in hand, pik in kont, alle kleuren van de regenboog"
Mexx vindt het hilarisch en vraagt aan Rupert en ima of ze het hoorde, dus Martin zingt het nog een keer, Ima en Rupert zijn niet gecharmeerd, dus Mexx zegt tegen Martin dat hij zijn verontschuldigen aan moet bieden.
Martin daarna in het Spaans door het zand.quote:
ik snap niet dat hij daar geen geel voor krijgtquote:Op donderdag 22 december 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin daarna in het Spaans door het zand.
Ik ben echt verbaasd dat er zoveel enge homograpjes gemaakt worden in die loods.
Of op zijn minst eens flink over aangesproken wordt.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet dat hij daar geen geel voor krijgt
zou me niet verbazenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. denkt dat er met oud en nieuw nog 26 bewoners zijn.
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Marciano probeert stemafspraken te maken met Kim D
waar is Jeff dan?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef Judiwi het volgende:
Jeffrey wil Rupert eruit en gaat waarschijnlijk zijn zin krijgen.
Die mag van mij ook naar huisquote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef Judiwi het volgende:
Jeffrey wil Rupert eruit en gaat waarschijnlijk zijn zin krijgen.
is voor hem ook beterquote:
* engine wijst naar de poortquote:
hij gooit zooo vreemdquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Binnenkort poging voor wereldrecord![]()
[ afbeelding ]
Maar waarom heeft hij dan niet doorgezet?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
is voor hem ook beter
zeker als Kim hem toch niet wil laten gaan
niet willen opgevenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:49 schreef Flori het volgende:
[..]
Maar waarom heeft hij dan niet doorgezet?
Ow darten en spelletjes is weer interessanter blijkbaar
Jaquote:
Denk het ook, hij had eerder gewoon moeten gaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu weer naarhuis?
denk dat hij gaat binnenkort..
hoe kom je tot deze conclusie?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef woxxel het volgende:
Hij is nu zeker weer boos omdat janwillem geen bier krijgt
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat Jeff hier niet overheen komt
Plus hij mist zijn familie denk ik,nu extra met kerst
Door wat ie zei bij isaakquote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kom je tot deze conclusie?
dat dusquote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik gooit die pijltjes weg alsof hij er ineens achterkomt dat ze besmettelijk zijn, en hij er zo snel mogelijk van af moet.
die gaat nog welquote:Op donderdag 22 december 2022 20:50 schreef Flori het volgende:
[..]
Denk het ook, hij had eerder gewoon moeten gaan.
Ken zijn zus niet maar hij heeft een goede band als ik hem hoorquote:
Ja!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik gooit die pijltjes weg alsof hij er ineens achterkomt dat ze besmettelijk zijn, en hij er zo snel mogelijk van af moet.
de signalen van Kim hierin zijn ook niet echt helpendquote:Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken zijn zus niet maar hij heeft een goede band als ik hem hoor
Denk dat Jeff echt aan het overwegen is te gaan. Dag na zijn/ Isaacs peptalk is hij weer down...
Ik was er vandaag niet en sinds ik thuiis ben mis ik elke keer beeld van hun samen.., alleen een knuffel buiten gezienquote:Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de signalen van Kim hierin zijn ook niet echt helpend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |