Denk dat niemand begreep wat de bedoeling was, maar ze hebben het leuk gedaan en iedereen had het naar zijn zinquote:Op donderdag 22 december 2022 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
Oke het oogt toch wel heel gezellig!
Hebben ze goed georganiseerd![]()
Ik had geen idee wat de bedoeling was...
Precies, ik iig nietquote:Op donderdag 22 december 2022 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat niemand begreep wat de bedoeling was, maar ze hebben het leuk gedaan en iedereen had het naar zijn zin
dat is idd ergerquote:Op donderdag 22 december 2022 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Leila over het gedrag van Mirthe, nee dan Leila zelf met haar agressie probleem
ook mee eens, zou me er ook dood aan ergeren. Net als Erik met z'n gelikquote:Op donderdag 22 december 2022 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, Mirthe zit ook altijd te schooieren en dat mag ze best benoemen, meeste bewoners ergeren zich er aan
Beloofd?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
Morgen om half twaalf gaat de Djedi.
quote:
Ze kregen een strippenkaart en konden daarmee cadeautjes en eten kopenquote:Op donderdag 22 december 2022 18:09 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog geen kerstmarkt gezien zonder mensen
hebben de bw an zich self geschenkt?![]()
Ik vind dat wel een schattig principequote:Op donderdag 22 december 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kregen een strippenkaart en konden daarmee cadeautjes en eten kopen
waarom deed ze dan meequote:Op donderdag 22 december 2022 18:28 schreef HappyCharly het volgende:
Heerlijk!
Al begrijp ik niet waarom zij een datum mocht kiezen..
Komt ze ook COSsen?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Djedi gaat alles terug kijken en het verder volgen
Das in Zwitserland, wel een eindje van daarquote:Op donderdag 22 december 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
In Bern zijn opzicht was Djedi a`ltijd vrolijk
Dat zegt ze nietquote:
De bewoners vonden het ook leuk en het was leuk om te zien dat ze plezier hadden.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een schattig principe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |