is voor hem ook beterquote:
* engine wijst naar de poortquote:
hij gooit zooo vreemdquote:Op donderdag 22 december 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Binnenkort poging voor wereldrecord![]()
[ afbeelding ]
Maar waarom heeft hij dan niet doorgezet?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
is voor hem ook beter
zeker als Kim hem toch niet wil laten gaan
niet willen opgevenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:49 schreef Flori het volgende:
[..]
Maar waarom heeft hij dan niet doorgezet?
Ow darten en spelletjes is weer interessanter blijkbaar
Jaquote:
Denk het ook, hij had eerder gewoon moeten gaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu weer naarhuis?
denk dat hij gaat binnenkort..
hoe kom je tot deze conclusie?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef woxxel het volgende:
Hij is nu zeker weer boos omdat janwillem geen bier krijgt
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat Jeff hier niet overheen komt
Plus hij mist zijn familie denk ik,nu extra met kerst
Door wat ie zei bij isaakquote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kom je tot deze conclusie?
dat dusquote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik gooit die pijltjes weg alsof hij er ineens achterkomt dat ze besmettelijk zijn, en hij er zo snel mogelijk van af moet.
die gaat nog welquote:Op donderdag 22 december 2022 20:50 schreef Flori het volgende:
[..]
Denk het ook, hij had eerder gewoon moeten gaan.
Ken zijn zus niet maar hij heeft een goede band als ik hem hoorquote:
Ja!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik gooit die pijltjes weg alsof hij er ineens achterkomt dat ze besmettelijk zijn, en hij er zo snel mogelijk van af moet.
de signalen van Kim hierin zijn ook niet echt helpendquote:Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken zijn zus niet maar hij heeft een goede band als ik hem hoor
Denk dat Jeff echt aan het overwegen is te gaan. Dag na zijn/ Isaacs peptalk is hij weer down...
Ik was er vandaag niet en sinds ik thuiis ben mis ik elke keer beeld van hun samen.., alleen een knuffel buiten gezienquote:Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de signalen van Kim hierin zijn ook niet echt helpend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |