Dat was dan ook geen evenementquote:Op donderdag 22 december 2022 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Dit is een beter evenement dat dat van gisteren
Ook volgens Wanda dus dat zal wel kloppen.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Wat ze nu eten is meteen het avondeten, volgens Berend.
Is het nog wat de markt?quote:Op donderdag 22 december 2022 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Wel slim dan dat ze de lunch hebben overgeslagen, deze ook weer geteckeld...quote:Op donderdag 22 december 2022 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Ohoh dat wordt klagen...quote:Op donderdag 22 december 2022 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ook volgens Wanda dus dat zal wel kloppen.
Hoe kom je er op,quote:Op donderdag 22 december 2022 15:46 schreef freaky40 het volgende:
Wanda klinkt als een schaatsster na de 1500 meter...
Mooi zo, hebben ze ook gluwwijnquote:
Dat zelfde toontje heeft ze als ze heel erg hoog in haar stem gaat zitten. Dan klinken die schaatssters in een interview met TV ook altijd zo. Heel irritant.quote:
Kutevenement toch, zei Jeffquote:Op donderdag 22 december 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was dan ook geen evenement
Moet je wel snel zijn, Jeff is van de barquote:Op donderdag 22 december 2022 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, hebben ze ook gluwwijn
Het kostte wat, maar dan heb je ook wat, ik vind het wel heel leuk gedaan.quote:
Zo is dat Jeffquote:Op donderdag 22 december 2022 15:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Wel slim dan dat ze de lunch hebben overgeslagen, deze ook weer geteckeld...
Wel slim dat ze een stempelkaart hebben gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:48 schreef Silves het volgende:
De mond nog niet leeg, en op naar de volgende kraam..
Kittig.quote:
Omdat mensen graag bemoeienquote:Op donderdag 22 december 2022 15:52 schreef Seattle het volgende:
Wat een werk en een mooi en leuk resultaat, zeg!
En nog steeds raar en jammer dat we Jap en Wanda niet wat vaker samen hier mee bezig hebben gezien. Snap nog steeds niet waarom niet
O jee, hopelijk neemt hij niet een drankje te veel anders kunnen de bewoners weer op zijn tirade rekenenquote:Op donderdag 22 december 2022 15:48 schreef Flori het volgende:
[..]
Moet je wel snel zijn, Jeff is van de bar
de muts van jeff is volgens mij niet zelfgebreid.quote:
quote:
quote:
Geeft Kim Jeff kusjes?quote:Op donderdag 22 december 2022 15:59 schreef ChocoFan het volgende:
Kim D knuffelt Jeff en geeft hem kusjes op zijn wang.
Allemaal liefde.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:00 schreef engine het volgende:
Dat is wat een kerstmarkt met je doet![]()
Dat zeggen we toch en als meer het tegelijk zeggen hier dan is het meestal zo he.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geeft Kim Jeff kusjes?
Dat is wat een kerstmarkt met je doetquote:Op donderdag 22 december 2022 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
Martin zit weer een oorbel in te doen, oh 2 zelfs.Mooi hoor Martin.
Ik ga nooit meer naar een kerstmarkt, liefde en transformatiequote:Op donderdag 22 december 2022 16:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wat een kerstmarkt met je doet
Ik snap dit echt niet.. wat hij allemaal heeft gezegd tegen haar en zo kleinerend.. en dan vervolgens is het uit en na een dag zoekt ze weer toenadering.. zo triest.quote:
Verhip ja.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:03 schreef Korak het volgende:
Martin met oorbellen is precies Klinger van Mash
Snert met roggebrood, stroopwafels, gluhwein, warme chocomelk, oliebollen en broodjes braadworst.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef Loveable het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk allemaal te eten en te drinken?
Begrijpen doet ik het ook niet, maar het zat er wel een beetje inquote:Op donderdag 22 december 2022 16:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet.. wat hij allemaal heeft gezegd tegen haar en zo kleinerend.. en dan vervolgens is het uit en na een dag zoekt ze weer toenadering.. zo triest.
Gluhwein, chocomel, oliebollen, broodje worst met zuurkoolquote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef Loveable het volgende:
Broodje worstquote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef Loveable het volgende:
Lekker smikkelen dusquote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef engine het volgende:
[..]
Snert met roggebrood, stroopwafels, gluhwein, warme chocomelk, oliebollen en broodjes braadworst.
en snert met roggebroodquote:Op donderdag 22 december 2022 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broodje worst
oliebollen
gluhwein
chocomelk
stroopwafel.
Jammiequote:Op donderdag 22 december 2022 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gluhwein, chocomel, oliebollen, broodje worst met zuurkool
Het is gewoon een wereldvreemd dom meisjequote:Op donderdag 22 december 2022 16:06 schreef Flori het volgende:
[..]
Begrijpen doet ik het ook niet, maar het zat er wel een beetje in
Laag zelfbeeld ook als ze zo met zich om laat gaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is gewoon een wereldvreemd dom meisje
Ze hebben vuurquote:Op donderdag 22 december 2022 16:07 schreef Loveable het volgende:
Warme stroopwafel is lekker, maar weet niet of zijn warme hebben
En stroopwafelsquote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef engine het volgende:
[..]
Snert met roggebrood, stroopwafels, gluhwein, warme chocomelk, oliebollen en broodjes braadworst.
Volgens mij wel want bij GJ liep de stroop eruit.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:07 schreef Loveable het volgende:
Warme stroopwafel is lekker, maar weet niet of zijn warme hebben
Dat dusquote:Op donderdag 22 december 2022 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laag zelfbeeld ook als ze zo met zich om laat gaan.
quote:Op donderdag 22 december 2022 16:09 schreef Flori het volgende:
[..]
Doen ze ook
Vooral de worst van Berend vindt gretig aftek
2 oliebollenquote:Op donderdag 22 december 2022 16:05 schreef Loveable het volgende:
Alles mogen ze tweemaal nemen.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
2 oliebollen
Kop
Snert
2 broodjes worst
Chocomelk
Gluhwein
Dat is dan avond eten en lunch.
Daar worden ze ook wel zat aanquote:Op donderdag 22 december 2022 16:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
2 oliebollen
Kop
Snert
2 broodjes worst
Chocomelk
Gluhwein
Dat is dan avond eten en lunch.
Worden leuke kerstdagen.quote:
Dat komt niet vaak voorquote:Op donderdag 22 december 2022 16:14 schreef mootie het volgende:
Ik hoor alleen maar positieve geluiden. Leuk voor de verandering.
Hopen dat ze dit zo lang mogelijk blijven voorzettenquote:Op donderdag 22 december 2022 16:14 schreef mootie het volgende:
Ik hoor alleen maar positieve geluiden. Leuk voor de verandering.
Nog wel.quote:
"In elk geintje zit een seintje"quote:Op donderdag 22 december 2022 16:15 schreef mootie het volgende:
Alleen Jeff schreeuwt kutstempels, maar op een soort vrolijke manier.
Omdat ze tijden niet op stream is geweestquote:Op donderdag 22 december 2022 16:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Wanda zei zet, ik heb ook een blauw armbandje met Ivor. eerste keer dat ik zijn naam weer hoor
🤣quote:Op donderdag 22 december 2022 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou mirthe niet tevreden zijn?
Ziet er toch echt niet uit..quote:
Geen idee, het is niet alsof Mirthe de grootste klaagbaak in de loods is.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou mirthe niet tevreden zijn?
die mag ook wel even streamstraf krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Martin met zijn oorbelletjes[ afbeelding ]
Kim is bij Isaac toch?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:21 schreef lojanda het volgende:
KimD en Jeff weer samen aan de havermout?
Volgens mij hebben ze allebei een schaaltje met havermout.quote:
Ergens heb ik het idee dat jij andere streams hebt. Havermout?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allebei een schaaltje met havermout.
Ja dacht ik dat Kim dat mee uit de keuken nam en zag dat Jeff ook zo’n schaaltje had.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat jij andere streams hebt. Havermout?
Ik vermoed dat ze geen havermout eten als ze stroopwafels, oliebollen, snert en broodjes worst hebben. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dacht ik dat Kim dat mee uit de keuken nam en zag dat Jeff ook zo’n schaaltje had.
En gluhweinquote:Op donderdag 22 december 2022 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze geen havermout eten als ze stroopwafels, oliebollen, snert en broodjes worst hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Jeff is uitgespeeldquote:Op donderdag 22 december 2022 16:28 schreef pingu66 het volgende:
Jeff die opgepept moet worden door Erik.
( "ik ga niet naar huis zoals al die anderen")
Maar ondertussen staat hij er maar een beetje verloren bij.
Misschien is het erwtensoep.. alleen vreemd dat ik haar ermee uit de keuken zag komen en de erwtensoep van Janet staat buiten.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze geen havermout eten als ze stroopwafels, oliebollen, snert en broodjes worst hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Las ook snert?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gluhwein, chocomel, oliebollen, broodje worst met zuurkool
Met roggebroodquote:
Zal wel meevallen, komt vast nog een opdracht binnen waar ze een kerstdiner meer kunnen winnen of eeen gourmet of zoquote:
Dat denk ik ook.quote:
De kerstboodschappen zijn allang besteld.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, komt vast nog een opdracht binnen waar ze een kerstdiner meer kunnen winnen of eeen gourmet of zo
quote:Op donderdag 22 december 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Djedi nog haar 24 uur aangevraagd?
O nou dan is er ook geen crisis toch, drank is ook volop besteld, tot dinsdag is er eten. Daarna komt er vast wel weer ietsquote:Op donderdag 22 december 2022 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
De kerstboodschappen zijn allang besteld.
De hotpot van Janet zal wel leeg zijn daarom halen ze het uit de keukenquote:Op donderdag 22 december 2022 16:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien is het erwtensoep.. alleen vreemd dat ik haar ermee uit de keuken zag komen en de erwtensoep van Janet staat buiten.
Het zal wel
Er is geen bier!!quote:Op donderdag 22 december 2022 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dan is er ook geen crisis toch, drank is ook volop besteld, tot dinsdag is er eten. Daarna komt er vast wel weer iets
O ja, maar dan kunnen ze misschien nog bier winnenquote:
En hij blijft het maar af houden.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:34 schreef mootie het volgende:
Kim blijft achter Jeff aandraven, hem hapjes aanbieden.
Tenminste eentje die nog ietwat verstandig is. Op dit ene vlak.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij blijft het maar af houden.
Nee, die was veel te blijquote:Op donderdag 22 december 2022 16:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En vanavond voor het slapen annuleerd ze die 24uurs verzoek weer
We hadden de 'karaoke' al gehadquote:Op donderdag 22 december 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen in de CoS nu af met #whamagedon.
Ja .. want ze gaat het vanavond tijdens haar praatje nog niet op stream vertellen, want het moet nog een verrassing blijven !!!quote:Op donderdag 22 december 2022 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die was veel te blij
Ze gaat Joost van zijn werk ophalen morgen
Nouja, dat wil/hoopt ze
Ik citeerde Isaak.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dan is er ook geen crisis toch, drank is ook volop besteld, tot dinsdag is er eten. Daarna komt er vast wel weer iets
Niet te volgen. Snap zo meisje echt niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:34 schreef mootie het volgende:
Kim blijft achter Jeff aandraven, hem hapjes aanbieden.
Ssstt niemand weet het nog!quote:Op donderdag 22 december 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. want ze gaat het vanavond tijdens haar praatje nog niet op stream vertellen, want het moet nog een verrassing blijven !!!![]()
genormaliseerd.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:40 schreef Setje72 het volgende:
Is het weer goed tussen Kim en Jef?
Nog even.. even laten zien dat hij de baas is maar hij hapt echt nog wil..tis maar dat ze effe weet dat het om hem draait.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij blijft het maar af houden.
Erg hè, liefde...quote:Op donderdag 22 december 2022 16:42 schreef mootie het volgende:
Ik ben eindelijk met mijn vriend op de kerstmarkt!
Gestoord meisje
Waarom zegt niemand daar tegen haar dat ze dit niet moet doen.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:42 schreef mootie het volgende:
Gestoord meisje
Mssn omdat iedereen zich met zijn eigen ellendige leven moet bemoeien?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand daar tegen haar dat ze dit niet moet doen.
dat is gewoon zielig eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2022 16:42 schreef mootie het volgende:
Gestoord meisje
Bemoeien?? Ik vind het meer haar tegen zichzelf beschermen.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn omdat iedereen zich met zijn eigen ellendige leven moet bemoeien?
Zoe is het juist aan het opstoken. Die heeft blijkbaar ook zo’n verwrongen beeld van liefde.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bemoeien?? Ik vind het meer haar tegen zichzelf beschermen.
daar wel ja...quote:Op donderdag 22 december 2022 16:48 schreef lojanda het volgende:
Er hangt echt wel een gezellig sfeertje
het wordt echt zo'n instagram verhaal,quote:Op donderdag 22 december 2022 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe is het juist aan het opstoken. Die heeft blijkbaar ook zo’n verwrongen beeld van liefde.
Wanda gaat terug komen op de streams als herboren. De nieuwe Wanda.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:43 schreef lojanda het volgende:
Eik hoor wat ze met die kerststallen met een boodschap willen doen.. komt bijna niet mijn strot uit maar is een leuke gedachte van Wanda..
Hopelijk minder zuur dan..quote:Op donderdag 22 december 2022 16:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda gaat terug komen op de streams als herboren. De nieuwe Wanda.
Imaquote:Op donderdag 22 december 2022 16:53 schreef Ebinas het volgende:
`Die blote benen van rupi of Ima![]()
Volgens mij Ima (kon het niet goed zien, bij wie die benen horen)
Het enige blije ei daar straks. Happy met Jappie. De rest is de afgelopen weken afgegleden naar een negatieve, pessimistische en zure plek.quote:
Verdorie verkeerde stream aanquote:Op donderdag 22 december 2022 16:55 schreef mootie het volgende:
Oooh we mochten horen dat Jeff met spullen heeft gegooid.
Ik vind het vooral grappig omdat Rupert het in eerste instantie totaal niet serieus nam, maar na verloop van tijd gewoon verliefd op hem werd.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 16:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het enige blije ei daar straks. Happy met Jappie. De rest is de afgelopen weken afgegleden naar een negatieve, pessimistische en zure plek.
En wit klopt ook niet.quote:
Net 2 echte mensen hequote:Op donderdag 22 december 2022 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft het moeilijk ... KimD is lief voor hem.
Snap ikquote:Op donderdag 22 december 2022 16:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed.
Durfde het niet eens te tikken
En dan krijg je nog niet eens 4 mensen scheldend op je dak.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind van wel ... maar ik vind het lastig om die mening hier te zeggen
okquote:Op donderdag 22 december 2022 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan krijg je nog niet eens 4 mensen scheldend op je dak.
Begrijp ik.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind van wel ... maar ik vind het lastig om die mening hier te zeggen
Zo heeft iedereen een eigen mening over de bewoners en dat mag gelukkigquote:Op donderdag 22 december 2022 17:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Begrijp ik.
Ik lees het en hou mijn mening in mijn toetsenbord
Hoorde het ookquote:Op donderdag 22 december 2022 17:09 schreef mootie het volgende:
Esther weer neergestreken naast haar man.
Let is show, zingt JW.
Ik doe niks anders , heb bijna de hele middag niets gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:08 schreef Deisyy het volgende:
Vrede op aarde mensen![]()
En anders elkaar negeren.
Zou kunnen maar misschien wordt er teveel op Jeff afgegeven, dat kan ook zomaar..quote:Op donderdag 22 december 2022 17:08 schreef Flori het volgende:
Iedereen vindt het leuk en geniet, is het daarom hier zo rustig?
Je kunt toch gewoon Cossen?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe niks anders , heb bijna de hele middag niets gezegd.
Heb je dan de hele middag niets leuks gezien waarover je had kunnen cossen?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe niks anders , heb bijna de hele middag niets gezegd.
als er een stiksteek en een zigzagsteek opzit, kun je in principe alles naaienquote:
Dat zou jammer zijn als ze dit moeten stoppen, volgens mij hebben ze het in geen tijden zo leuk en gezellig gehadquote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Volgende week is de langste dag alweer volgens Janet.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 22 december 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Volgende week is de langste dag alweer volgens Janet.
En heeeeeeeel oud!quote:Op donderdag 22 december 2022 17:18 schreef R0T29 het volgende:
Mora over Ceaser Zuiderwijk: "Die man is goed hè...trtrtrtr tak tak héé héé"
Heerlijk
Klein kerstmarktje. Verder niks bijzondersquote:Op donderdag 22 december 2022 17:10 schreef woxxel het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken vandaag.
Is er nog wat gebeurd,
Heeft iemand een update?
Er waren wel een flink aantal flessen gluhwein aan het begin van de marktquote:Op donderdag 22 december 2022 17:25 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze nu ook nog drank behalve warme chocolademelk? Volgens mij niet toch?
Blijft het vanavond toch gezellig zonder ruziën.
Klopt maar die zijn allang op.. volgens mij wordt er nu niets meer bijgeschonken.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Er waren wel een flink aantal flessen gluhwein aan het begin van de markt
8quote:Op donderdag 22 december 2022 17:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Er waren wel een flink aantal flessen gluhwein aan het begin van de markt
Joost is met gierende banden naar het buitenland vertrokkenquote:Op donderdag 22 december 2022 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die was veel te blij
Ze gaat Joost van zijn werk ophalen morgen
Nouja, dat wil/hoopt ze
quote:Op donderdag 22 december 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
Het was toch uit...
Ben ik ook even een dagje weg...
Nee, ze praten weer gewoon met en tegen elkaar. Jeff heeft het moeilijk, last van huilbuien zo nu en dan. Kim trooste hem, praatte met hem en gaf hem kusjes op de wang. (denk dat zij hem ook het beste kent)quote:
Aww zielig voor hemquote:Op donderdag 22 december 2022 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze praten weer gewoon met en tegen elkaar. Jeff heeft het moeilijk, last van huilbuien zo nu en dan. Kim trooste hem, praatte met hem en gaf hem kusjes op de wang. (denk dat zij hem ook het beste kent)
ik zag op insta van zijn zus, een stukje dat hij vertelde dat kimd hem had geschoptquote:Op donderdag 22 december 2022 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze praten weer gewoon met en tegen elkaar. Jeff heeft het moeilijk, last van huilbuien zo nu en dan. Kim trooste hem, praatte met hem en gaf hem kusjes op de wang. (denk dat zij hem ook het beste kent)
Als dat zo was, zou ze dan geen gele kaart hebben gekregen? Hoorde vanmiddag ook dat Jeff met dingen gegooid zou hebben. Het is voor ons allemaal een vraagteken, het is wat er gesuggereerd is.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zag op insta van zijn zus, een stukje dat hij vertelde dat kimd hem had geschoptdaar kan hij niet mee leven, dat iemand zo dom is om geweld te gebruiken.. (hoe hij zelf overkomt valt niet goed te praten, is net zo erg als lichamelijk geweld)
Hoe kan die zus dat nou weten?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zag op insta van zijn zus, een stukje dat hij vertelde dat kimd hem had geschoptdaar kan hij niet mee leven, dat iemand zo dom is om geweld te gebruiken.. (hoe hij zelf overkomt valt niet goed te praten, is net zo erg als lichamelijk geweld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |