Ja dacht ik dat Kim dat mee uit de keuken nam en zag dat Jeff ook zo’n schaaltje had.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat jij andere streams hebt. Havermout?
Ik vermoed dat ze geen havermout eten als ze stroopwafels, oliebollen, snert en broodjes worst hebben. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dacht ik dat Kim dat mee uit de keuken nam en zag dat Jeff ook zo’n schaaltje had.
En gluhweinquote:Op donderdag 22 december 2022 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze geen havermout eten als ze stroopwafels, oliebollen, snert en broodjes worst hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Jeff is uitgespeeldquote:Op donderdag 22 december 2022 16:28 schreef pingu66 het volgende:
Jeff die opgepept moet worden door Erik.
( "ik ga niet naar huis zoals al die anderen")
Maar ondertussen staat hij er maar een beetje verloren bij.
Misschien is het erwtensoep.. alleen vreemd dat ik haar ermee uit de keuken zag komen en de erwtensoep van Janet staat buiten.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze geen havermout eten als ze stroopwafels, oliebollen, snert en broodjes worst hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Las ook snert?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gluhwein, chocomel, oliebollen, broodje worst met zuurkool
Met roggebroodquote:
Zal wel meevallen, komt vast nog een opdracht binnen waar ze een kerstdiner meer kunnen winnen of eeen gourmet of zoquote:
Dat denk ik ook.quote:
De kerstboodschappen zijn allang besteld.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, komt vast nog een opdracht binnen waar ze een kerstdiner meer kunnen winnen of eeen gourmet of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |