Hoorde het ookquote:Op donderdag 22 december 2022 17:09 schreef mootie het volgende:
Esther weer neergestreken naast haar man.
Let is show, zingt JW.
Ik doe niks anders , heb bijna de hele middag niets gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:08 schreef Deisyy het volgende:
Vrede op aarde mensen![]()
En anders elkaar negeren.
Zou kunnen maar misschien wordt er teveel op Jeff afgegeven, dat kan ook zomaar..quote:Op donderdag 22 december 2022 17:08 schreef Flori het volgende:
Iedereen vindt het leuk en geniet, is het daarom hier zo rustig?
Je kunt toch gewoon Cossen?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe niks anders , heb bijna de hele middag niets gezegd.
Heb je dan de hele middag niets leuks gezien waarover je had kunnen cossen?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe niks anders , heb bijna de hele middag niets gezegd.
als er een stiksteek en een zigzagsteek opzit, kun je in principe alles naaienquote:
Dat zou jammer zijn als ze dit moeten stoppen, volgens mij hebben ze het in geen tijden zo leuk en gezellig gehadquote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Volgende week is de langste dag alweer volgens Janet.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 22 december 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Volgende week is de langste dag alweer volgens Janet.
En heeeeeeeel oud!quote:Op donderdag 22 december 2022 17:18 schreef R0T29 het volgende:
Mora over Ceaser Zuiderwijk: "Die man is goed hè...trtrtrtr tak tak héé héé"
Heerlijk
Klein kerstmarktje. Verder niks bijzondersquote:Op donderdag 22 december 2022 17:10 schreef woxxel het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken vandaag.
Is er nog wat gebeurd,
Heeft iemand een update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |