Nee stukje film van de streamsquote:Op donderdag 22 december 2022 18:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoe kan die zus dat nou weten?
Jeff kan zelf niet op social media en contact met de buitenwereld mag niet.
Hij vertelde aan zijn zus?
Hie dan?
Wat ik heb gehoord is dat ze de neiging had hem een knietje te geven maar niet dat ze het echt heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Nee stukje film van de streams
Dan zou ze een gele kaart gehad moeten hebben. Kreeg Zoe ook voor het naar de strot grijpen van Martin.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dat is volgens mij niet op de streams te zien geweest, dat zij daadwerkelijk schopte. Wel is er ergens iets waarin Jeff suggereert dat Kim hem een knietje wilde geven.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2022 18:09 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog geen kerstmarkt gezien zonder mensen
hebben de bw an zich self geschenkt?![]()
ik vind dat onzinquote:Op donderdag 22 december 2022 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
heel leuk, ze hadden allemaal een strippenkaart waarmee ze dingen konden kopen bij elkaar.
Jeff heeft geïnsinueerd dat Kim hem een knietje gaf. Kim deed die beweging toen na en zei dat als ze echt een knietje wilde geven dat wel echt had gedaan (zoiets). Ik denk dat Jeff schromelijk overdrijft. Als Kim hem echt iets had gedaan, had Febo een kaart gegeven, net als bij Zoë. Denk wel dat Jeff dit soort heftigheid bij een vrouw niet gewend is, naar hem gericht. Als ik terugdenk hoe hij over exen praatte. Dus zijn ego moet dit verwerken...quote:Op donderdag 22 december 2022 18:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
moest werken morgen nog 2 urenquote:Op donderdag 22 december 2022 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dan had je gewoon moeten kijken, het zag er heel gezellig uit en iedereen had het naar de zin
knie in de ballen?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff heeft geïnsinueerd dat Kim hem een knietje gaf. Kim deed die beweging toen na en zei dat als ze echt een knietje wilde geven dat wel echt had gedaan (zoiets). Ik denk dat Jeff schromelijk overdrijft. Als Kim hem echt iets had gedaan, had Febo een kaart gegeven, net als bij Zoë. Denk wel dat Jeff dit soort heftigheid bij een vrouw niet gewend is, naar hem gericht. Als ik terugdenk hoe hij over exen praatte. Dus zijn ego moet dit verwerken...
Overigens, iemand finaal de grond inboren, dat mag wel?
Leila moet haar bek houden , vals ditquote:Op donderdag 22 december 2022 18:16 schreef Sestra666 het volgende:
leila weer bozigover mirthe en haar kruimels/geschooi
Waarom, Mirthe zit ook altijd te schooieren en dat mag ze best benoemen, meeste bewoners ergeren zich er aanquote:Op donderdag 22 december 2022 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila moet haar bek houden , vals dit
Leila was een beetje gestegen in mijn lijstje, maar door dit dondert ze echt weer naar beneden. Is heel vals en echt onnodig.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila moet haar bek houden , vals dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |