Vooral ook omdat ze al tientallen keren daarop is aangesproken dat ze in de weg staat en etensresten overal uitoikt of lepels aflikt.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ook mee eens, zou me er ook dood aan ergeren. Net als Erik met z'n gelik
Wie is Djedi?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Notification:
Vanaf nu lieve dingen zeggen over Djedi!
nog nooit gedaanquote:Op donderdag 22 december 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
Kijkt er nog iemand de tv-uitzendingen ?
Dat denken er meer,want dat is ook zoquote:Op donderdag 22 december 2022 18:34 schreef HappyCharly het volgende:
Djedi:
soms denk ik dat ik alleen negatief ben en aan t zeuren ben
Bern:
Ik herinner jou altijd vrolijk
Bern heeft een zijige speechstem
eigenlijk nietquote:Op donderdag 22 december 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
Kijkt er nog iemand de tv-uitzendingen ?
Die gast moeten ze bannen van feestjes ... Eerlijk die gast is alleen maar met zichzelf in beeld bezigquote:Op donderdag 22 december 2022 18:34 schreef RobjeGeus het volgende:
Martin heeft de tijd van z'n leven
Nee maar dat terugkijken van al gasten blijft toch beperkt tot die 30 min. 5 x in de weekquote:Op donderdag 22 december 2022 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
eigenlijk niet
was er iets boeiends?
misschien kijken oud-bewoners wel op Fokquote:Op donderdag 22 december 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar dat terugkijken van al gasten blijft toch beperkt tot die 30 min. 5 x in de week
wanneer spelen ze 24.dez. ?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar dat terugkijken van al gasten blijft toch beperkt tot die 30 min. 5 x in de week
Dat doen ze op 24 december , maar ik verwacht weinig speciaals want dat vieren we niet of nauwelijks in Nederlandquote:
ik moet wel zeggen dat julie en wereleduitnahme zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen ze op 24 december , maar ik verwacht weinig speciaals want dat vieren we niet of nauwelijks in Nederland
tjaquote:Op donderdag 22 december 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moet wel zeggen dat julie en wereleduitnahme zijn
overall vieren ze op 24ste kerst
Klopt mario.....quote:Op donderdag 22 december 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
een wereldeduitnahme?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
Behalve in Kufstein?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
En DUS is het gezellig buitenquote:Op donderdag 22 december 2022 18:48 schreef mootie het volgende:
Buiten nog enorm gezellig, vuurtje, muziek, zingen.
Ester breit binnen.
Omdat ik off-topic ging. Heb het naar de sc verplaatst.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:49 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft mod dott haar post selfs verwijdeeerd?
Over wie hebben ze het? Ook weer tekens afspreken over rechter hand en linker hands/quote:Op donderdag 22 december 2022 18:51 schreef mootie het volgende:
Bep en gj zitten alweer te zeiken. Bep praat weer zacht.
oh, dan gaat het over Rupert en Leila.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over wie hebben ze het? Ook weer tekens afspreken over rechter hand en linker hands/
Oké van de week wilde hij met alle geweld Martin er uit hebben. Het wisselt nogal eens daarquote:Op donderdag 22 december 2022 18:54 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dan gaat het over Rupert en Leila.
Het is nu R en L.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké van de week wilde hij met alle geweld Martin er uit hebben. Het wisselt nogal eens daar
De laatste paar dagen is het weer Rupert of Leila. En die linker en rechterhand is dan code voor wie eruit moet. Hij probeert mensen achter zijn plan te krijgen om 1 van de twee eruit te stemmen. En wil dan aangeven, door het opsteken van zijn hand, wie van de twee er moet gaan als het zover komtquote:Op donderdag 22 december 2022 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké van de week wilde hij met alle geweld Martin er uit hebben. Het wisselt nogal eens daar
Ik kan alleen maar hopen. Wat een vervelende man.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:56 schreef pingu66 het volgende:
"De hele groep staat aan onze kant"
Zal wel lachen zijn als iedereen GJ eruit stemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |