wel schattig dat ze dat denkt...quote:Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dr moeder moet haar ophalen maar de febo moet er voor zorgen dat ze niet in de file komt
dan gaat ze naar het werk van Joost
Joost verrassen
Man manquote:Op donderdag 22 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten daar qua tijd rekening mee houden![]()
![]()
Die is waarschijnlijk inmiddels verhuisd, van baan gewisseld en heeft een nieuwe identiteit gekregen van justitie.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dr moeder moet haar ophalen maar de febo moet er voor zorgen dat ze niet in de file komt
dan gaat ze naar het werk van Joost
Joost verrassen
Geen idee of hij zijn rijbewijs al heeftquote:Op donderdag 22 december 2022 20:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zal die er staan denk je? Moeten we maar even naar de uitzendingen kijken over een paar dagen
en dan moet Mexx een voorbeeld nemen aan hoe Matin dat gesprek deed met Djediquote:Op donderdag 22 december 2022 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
Martin is een beetje beledigd dat Djedi niet tegen hem kwam zeggen dat ze gaat... hij vond hun band beter dan dat
Djedi duidelijk niet
Iedereen moet Mattins wijsheid aanschouwenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan moet Mexx een voorbeeld nemen aan hoe Matin dat gesprek deed met Djedi![]()
![]()
die sporen ook gewoon niequote:Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Rupert en ima lopen langs MArtin en Mexx, Marti zingt "Pik in hand, pik in kont, alle kleuren van de regenboog"
Mexx vindt het hilarisch en vraagt aan Rupert en ima of ze het hoorde, dus Martin zingt het nog een keer, Ima en Rupert zijn niet gecharmeerd, dus Mexx zegt tegen Martin dat hij zijn verontschuldigen aan moet bieden.
Martin daarna in het Spaans door het zand.quote:
ik snap niet dat hij daar geen geel voor krijgtquote:Op donderdag 22 december 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin daarna in het Spaans door het zand.
Ik ben echt verbaasd dat er zoveel enge homograpjes gemaakt worden in die loods.
Of op zijn minst eens flink over aangesproken wordt.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet dat hij daar geen geel voor krijgt
zou me niet verbazenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. denkt dat er met oud en nieuw nog 26 bewoners zijn.
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Marciano probeert stemafspraken te maken met Kim D
waar is Jeff dan?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef Judiwi het volgende:
Jeffrey wil Rupert eruit en gaat waarschijnlijk zijn zin krijgen.
Die mag van mij ook naar huisquote:Op donderdag 22 december 2022 20:42 schreef Judiwi het volgende:
Jeffrey wil Rupert eruit en gaat waarschijnlijk zijn zin krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |