Die leest nu in zijn bedje nog de biografie van Snorlax.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:40 schreef Doevelaer het volgende:
Je zult nu maar naar bed zijn zoals @:Dr_Flash
Mensen die sprankelend water drinken zijn geen mensenquote:Op woensdag 21 december 2022 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
Spa rood is walgelijk
Theo Maassen zelf ook
Tot de jaren 80 werd het riool regelrecht geloosd in de Amsterdamse grachten. #HoeMeerJeWeetquote:
Mogelijk dat ik in de trein nog Dirk kan zien razen.quote:
Die bevalt me ook wel jaquote:Op woensdag 21 december 2022 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de middagsessie in zijn geheel wel leuk.
Drukke dag morgen op kantoor vanwege kerstborrelquote:Op woensdag 21 december 2022 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die bevalt me ook wel ja
Gelukkig rustig op kantoor morgen
Ik help tegenwoordig regelmatig een handje in de dorpskroeg en daar staat uiteraard de hele dag Viaplay op.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die bevalt me ook wel ja
Gelukkig rustig op kantoor morgen
quote:
Daar speelt toch Stifler's mom in mee?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Voor tussen de potjes door tip ik trouwens de serie The White Lotus. (HBO)
Topseriequote:Op woensdag 21 december 2022 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
SAS Rogue Heroesquote:Op woensdag 21 december 2022 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ray gaat niet verliezen van Price. Op de dag dat z'n kleinzoon jarig is verliest hij van niemand.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Alles valt op het ziekbed.
Zeg, hier is de spoilertag voor uitgevondenquote:
Jazeker en Christopher Moltisanti (in seizoen 2 dan)quote:Op woensdag 21 december 2022 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar speelt toch Stifler's mom in mee?
Price en WK's is uberhaupt niet vaak een goede combi geweestquote:Op woensdag 21 december 2022 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ray gaat niet verliezen van Price. Op de dag dat z'n kleinzoon jarig is verliest hij van niemand.
Bijzonder veel zin in die wedstrijdquote:Op woensdag 21 december 2022 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ray gaat niet verliezen van Price. Op de dag dat z'n kleinzoon jarig is verliest hij van niemand.
Ongeveer de enige darter die echt op een sporter lijkt. Hij moet gewoon eens wat vaker de frituurpan opzoeken.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Price en WK's is uberhaupt niet vaak een goede combi geweest
Zie UIquote:Op woensdag 21 december 2022 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete vuur pokémon?
Ben je geïnteresseerd in mijn antwoord?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete vuur pokémon?
Waar hep die Fenna Wielinga dan verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:50 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Frank even op z'n plaats gezet.
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Mani89 het volgende:
MVG heeft 0 gunfactor. Van mij mag hij met 3-0 verliezen.
Jawelquote:Op woensdag 21 december 2022 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je geïnteresseerd in mijn antwoord?
Was onze vrind present?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Poepz0r zit nu op een LAN party zal ook wel stinken. @:de_boswachter
Waarom ben jij nou weer blauwquote:Op woensdag 21 december 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Tijd om naar bed te gaan
Lief spelen kijkbuiskindertjes
Je bent mod nu dus je moet het licht uit doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Tijd om naar bed te gaan
Lief spelen kijkbuiskindertjes
@Tagliano drinkt niet, hij zuipt!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou weer blauw
Suljovic heeft wel een bombardement overleefd.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:54 schreef KingRoland het volgende:
spelen er nog Rotterdamse darters of darters met een Rotterdamse achtergrond?
Ik ken er wel eentje uit Den Haag (niet Raymond!)quote:Op woensdag 21 december 2022 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Gisteren ook al, maar dat heb je wellicht gemist.quote:
Karin Krappen en Francis Hoenselaar niet gezien.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Mag ik wel zeiken over het feit dat ik geen optie had het te doneren aan het goede doel en ik nu met allerlei troep zit.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn nummer één ergernis is trouwens mensen die zeiken over hun karige kerstpakket.
Nee, maar toen kondigde ik je niet aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gisteren ook al, maar dat heb je wellicht gemist.
Einde tijdperk DLM Hameren.nl DrankA Benji Huurpontons TONZON goden.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Geen sponsor shirtjes bij ViaPlay. Erg mooi.
Nee!quote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mag ik wel zeiken over het feit dat ik geen optie had het te doneren aan het goede doel en ik nu met allerlei troep zit.
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fout in de oorlog-aids.
Mag ik wel zeiken als er weer groene vega popcorn inzit?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn nummer één ergernis is trouwens mensen die zeiken over hun karige kerstpakket.
Wel ernstig dat je ze allemaal nog weet.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Einde tijdperk DLM Hameren.nl DrankA Benji Huurpontons TONZON goden.
Nu zal Co weer een poging moeten doen om de belastingdienst te tillen.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Geen sponsor shirtjes bij ViaPlay. Erg mooi.
Kun je die troep niet kwijt bij de voedselbank of van die bakjes die tegenwoordig overal wel hangen bij mensen thuis? (al zal dat in de stad wel minder voorbij komen)quote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mag ik wel zeiken over het feit dat ik geen optie had het te doneren aan het goede doel en ik nu met allerlei troep zit.
Bestuur tegen de muur.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Mag ik wel zeiken als er weer groene vega popcorn inzit?
Welke bakjes bedoel je?quote:Op woensdag 21 december 2022 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je die troep niet kwijt bij de voedselbank of van die bakjes die tegenwoordig overal wel hangen bij mensen thuis? (al zal dat in de stad wel minder voorbij komen)
Lekker aangeschoten weer zo te zien.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:04 schreef Doevelaer het volgende:
Ik twijfel om Bunzing - Gates te skippen, afhankelijk van hoe bezopen Gates is
Bakje is niet het goede woord (daar kan ik even niet opkomen) maar een soort hokje waar mensen dan eten in kunnen stoppen en minderbedeelden eten uit kunnen halen. Liggen ook wel tampons in enzo. (en we hebben hier ook veel van dit soort minibiebs)quote:
Zo te zien heeft ie de plaatselijke slijterij flink gespekt vandaag.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:04 schreef Doevelaer het volgende:
afhankelijk van hoe bezopen Gates is
Oh die ja ken ik, hebben we hier ook vlakbij de lokale kerk.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bakje is niet het goede woord (daar kan ik even niet opkomen) maar een soort hokje waar mensen dan eten in kunnen stoppen en minderbedeelden eten uit kunnen halen. Liggen ook wel tampons in enzo. (en we hebben hier ook veel van dit soort minibiebs)
quote:Op woensdag 21 december 2022 23:09 schreef Kopiko het volgende:
Bunting is intussen afschrikwekkend dik.
Teugje teveel.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gates zijn pijlen vliegen alle kanten op
Family Guyquote:Op woensdag 21 december 2022 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is dit die gozer uit South Park?
Nee uit roots.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
x2 toch?quote:
Nee joh, The Simpsons.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe ziet jouw kapsel eruit?quote:Op woensdag 21 december 2022 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
Reet het kapsel van Bunting. @:mani89
Die worden daar ook niet heel vrolijk vanquote:Op woensdag 21 december 2022 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je die troep niet kwijt bij de voedselbank of van die bakjes die tegenwoordig overal wel hangen bij mensen thuis? (al zal dat in de stad wel minder voorbij komen)
Die was eerst nog veel dikker.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:09 schreef Kopiko het volgende:
Bunting is intussen afschrikwekkend dik.
Wesley op de LAN party allen.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Die likt aan z’n poten alsof het een kutje is
@:anneloos
quote:Op woensdag 21 december 2022 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier mag je niet mee spotten van @:coco
quote:Op woensdag 21 december 2022 23:17 schreef Machielovic het volgende:
Die bespeeld het publiek op een leuke manier, itt die Owen
Hij is softtipper en die schijnen relatief goed te zijn in bulls gooien. Zoiets.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef wimderon het volgende:
Waarom begin je op 101 in vredesnaam op de bull? En waarom wordt dat nog beloond ook?
Ons merk.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:zipportal en ik juichen voor de neger
Om dubbel dubbel over te houden is mijn redenatie.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef wimderon het volgende:
Waarom begin je op 101 in vredesnaam op de bull? En waarom wordt dat nog beloond ook?
U S Aquote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef wimderon het volgende:
Ik zie dit als een dubbel like. Dankjewel.quote:
Inclusief warm badquote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:zipportal en ik juichen voor de neger
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 21 december 2022 23:25 schreef bechirti het volgende:
Met Gates heb je wel mooi een kleurrijk persoon erbij
We hebben vrouwen, zowel oud, dik en dun en nu ook de gewenste diversiteit uit de USA.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:25 schreef bechirti het volgende:
Met Gates heb je wel mooi een kleurrijk persoon erbij
O'Shea, gisteren.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:27 schreef BB-King het volgende:
Het is nu wachten wanneer de eerste transgender darter in actie komt.
Die is er al dacht ikquote:Op woensdag 21 december 2022 23:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
We hebben vrouwen, zowel oud, dik en dun en nu ook de gewenste diversiteit uit de USA.
Het is nu wachten wanneer de eerste transgender darter in actie komt.
Die kwam dicht in de buurt.quote:
Niet gekliktquote:Op woensdag 21 december 2022 23:29 schreef The_Undertone het volgende:
https://www.rnz.co.nz/new(...)t-world-championship
Het was een lange dagquote:Op woensdag 21 december 2022 23:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die kwam dicht in de buurt.
Was trouwens deze middagsessie toch?
Gelukkig zit z’n maat Baggish al te tankenquote:
Ik denk het ook, als hij onder een bepaald promillage komt, raakt hij niks meer.quote:
quote:
quote:
Iets dat om 23:42 uur al werd geconstateerd.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:56 schreef AFCNiels het volgende:
nu zal het wel gelijk afgelopen zijn.
Hij is stomdronken.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kan wel goed tegen zijn verlies.
Hij was zo dronken dat hij de dubbels dubbel zag.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 00:02 schreef BB-King het volgende:
Ongemakkelijke dansmoves van Bunting.
Vorig jaar kon hij bijna niet terug naar Londen vanwege een lockdown of zoiets dacht ik.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
no one wants to go home before Christmas.
Now I can’t wait for Christmas with my family
Vorig jaar is hij daar gebleven en corred geworden toch?quote:Op donderdag 22 december 2022 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorig jaar kon hij bijna niet terug naar Londen vanwege een lockdown of zoiets dacht ik.
O ja, toen plaatsten ze nog die foto van dat groepsetentje. Misschien was het het jaar ervoor of zo.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar is hij daar gebleven en corred geworden toch?
Een legendarische gourmet.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, toen plaatsten ze nog die foto van dat groepsetentje. Misschien was het het jaar ervoor of zo.
Godentent hoor die Groote Griet bohhh. Heerlijke pilseners, goede pot darts, wat wil een man nog meerquote:
De NOS nam het ook even overquote:Op donderdag 22 december 2022 01:29 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
https://streamable.com/rplxjg
[ afbeelding ]
Ooooh alles doet me pijnquote:Op donderdag 22 december 2022 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vincent, op eerdere WK's heb je regelmatig last gehad van fysieke klachten. Hoe gaat het nu met je?
"Het gaat goed. En het gaat ook prima qua fitheid. Ik heb niet heel veel last van mijn rug op het moment. Mijn voet speelt af en toe wat op, maar verder heb ik niet veel te klagen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |