Wat deedie? Bull Bull D16? Dan welquote:Op woensdag 21 december 2022 22:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Was dit geen Nostradamus? @:Dr_Flash
Mag ik je herinneren aan het account poepzor?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Aangezien DRT zelfregulerend is, kun je ook iedereen met een postcount van zegge 300+ over een X periode in DRT per definitie mod maken
Jep!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat deedie? Bull Bull D16? Dan wel
Kloptquote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Aangezien DRT zelfregulerend is, kun je ook iedereen met een postcount van zegge 300+ over een X periode in DRT per definitie mod maken
Ja dat deed ie. De godquote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat deedie? Bull Bull D16? Dan wel
Ik dacht eerst ‘wat een vreemde nieuwe user is dat’quote:
Jaaaaaaa!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk nu ook mee. (Mits ViaPlay mij niet weer in het kontje gaat naaien)
Ik heb (gelukkig) weinig problemen met Viaplay. Het loopt hier allemaal soepeltjes. Alleen voor mijn gevoel loop ik wel een seconde of 20 voor op de rest hier.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezellig!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan voor het eerst in je leven.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb (gelukkig) weinig problemen met Viaplay. Het loopt hier allemaal soepeltjes. Alleen voor mijn gevoel loop ik wel een seconde of 20 voor op de rest hier.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 21 december 2022 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezellig!
We zijn hier alleen wel gedeeltelijk anti Viaplay
Er zijn zat users die om die reden geen moderator zouden moeten zijn en het alsnog zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Enige probleem is dat de knopjes ook buiten DRT werken
@GandhiHimselfquote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ‘wat een vreemde nieuwe user is dat’
Blijkt het de zoveelste incarnatie van @:el-stinho , @:masterminded en @:ajacied442 te zijn
Ik heb ook nooit gedonder gehad hoor. Elke F1 race zonder probleempjes gekeken, maar deze week protesteert het gewoon totaal als ik het via de TV aan wil zetten. Dus nu via mijn mobiel chromecasten naar mijn TV, loop ik vermoedelijk NOG verder achter.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb (gelukkig) weinig problemen met Viaplay. Het loopt hier allemaal soepeltjes. Alleen voor mijn gevoel loop ik wel een seconde of 20 voor op de rest hier.
Nou ja zegquote:Op woensdag 21 december 2022 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerst in je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |