Die leest nu in zijn bedje nog de biografie van Snorlax.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:40 schreef Doevelaer het volgende:
Je zult nu maar naar bed zijn zoals @:Dr_Flash
Mensen die sprankelend water drinken zijn geen mensenquote:Op woensdag 21 december 2022 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
Spa rood is walgelijk
Theo Maassen zelf ook
Tot de jaren 80 werd het riool regelrecht geloosd in de Amsterdamse grachten. #HoeMeerJeWeetquote:
Mogelijk dat ik in de trein nog Dirk kan zien razen.quote:
Die bevalt me ook wel jaquote:Op woensdag 21 december 2022 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de middagsessie in zijn geheel wel leuk.
Drukke dag morgen op kantoor vanwege kerstborrelquote:Op woensdag 21 december 2022 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die bevalt me ook wel ja
Gelukkig rustig op kantoor morgen
Ik help tegenwoordig regelmatig een handje in de dorpskroeg en daar staat uiteraard de hele dag Viaplay op.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die bevalt me ook wel ja
Gelukkig rustig op kantoor morgen
quote:
Daar speelt toch Stifler's mom in mee?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Voor tussen de potjes door tip ik trouwens de serie The White Lotus. (HBO)
Topseriequote:Op woensdag 21 december 2022 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
SAS Rogue Heroesquote:Op woensdag 21 december 2022 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ray gaat niet verliezen van Price. Op de dag dat z'n kleinzoon jarig is verliest hij van niemand.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Alles valt op het ziekbed.
Zeg, hier is de spoilertag voor uitgevondenquote:
Jazeker en Christopher Moltisanti (in seizoen 2 dan)quote:Op woensdag 21 december 2022 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar speelt toch Stifler's mom in mee?
Price en WK's is uberhaupt niet vaak een goede combi geweestquote:Op woensdag 21 december 2022 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ray gaat niet verliezen van Price. Op de dag dat z'n kleinzoon jarig is verliest hij van niemand.
Bijzonder veel zin in die wedstrijdquote:Op woensdag 21 december 2022 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ray gaat niet verliezen van Price. Op de dag dat z'n kleinzoon jarig is verliest hij van niemand.
Ongeveer de enige darter die echt op een sporter lijkt. Hij moet gewoon eens wat vaker de frituurpan opzoeken.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Price en WK's is uberhaupt niet vaak een goede combi geweest
Zie UIquote:Op woensdag 21 december 2022 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete vuur pokémon?
Ben je geïnteresseerd in mijn antwoord?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete vuur pokémon?
Waar hep die Fenna Wielinga dan verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:50 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Frank even op z'n plaats gezet.
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Mani89 het volgende:
MVG heeft 0 gunfactor. Van mij mag hij met 3-0 verliezen.
Jawelquote:Op woensdag 21 december 2022 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je geïnteresseerd in mijn antwoord?
Was onze vrind present?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Poepz0r zit nu op een LAN party zal ook wel stinken. @:de_boswachter
Waarom ben jij nou weer blauwquote:Op woensdag 21 december 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Tijd om naar bed te gaan
Lief spelen kijkbuiskindertjes
Je bent mod nu dus je moet het licht uit doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Tijd om naar bed te gaan
Lief spelen kijkbuiskindertjes
@Tagliano drinkt niet, hij zuipt!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou weer blauw
Suljovic heeft wel een bombardement overleefd.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:54 schreef KingRoland het volgende:
spelen er nog Rotterdamse darters of darters met een Rotterdamse achtergrond?
Ik ken er wel eentje uit Den Haag (niet Raymond!)quote:Op woensdag 21 december 2022 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Gisteren ook al, maar dat heb je wellicht gemist.quote:
Karin Krappen en Francis Hoenselaar niet gezien.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |