Nee dat is de zus van zijn vrouw, waarnaar Klaassen toen ze nog minderjarig was een dickpick stuurde.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genetisch misbaksel. Had hij ook geen zus met down?
4 kon nog netquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Na generatie 3 werd het allemaal kut
Is niet erg, maar dit is jouw favoriete pokémon:quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niets van pokemon. Mag dat ook?
Dat is in Brabant ook weleens één en dezelfde.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dat is de zus van zijn vrouw.
Snorlaxquote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Is niet erg, maar dit is jouw favoriete pokémon:
[ afbeelding ]
Dan vond je hem wel erg leuk, want je kon hem pas in kanto vangen op veel te laag level. Vond ik altijd matig.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Poh, altijd in m'n team in Gold
Oneens. Alhoewel die nieuwe Pokémon (Violet/Scarlet) de eerste generatie is in lange tijd die ik tot dusver heb overgeslagen (maar misschien dat ik hem voor vakantie nog aanschaf).quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Na generatie 3 werd het allemaal kut
Heb al ingevuld lieverd, maar dank je welquote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dat was hem weer. Tot morgenavond allen![]()
En denk aan de Nostra![]()
@:Doevelaer: 13:45 dat is kwart voor TWEE
Tot morgenquote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dat was hem weer. Tot morgenavond allen![]()
En denk aan de Nostra![]()
@:Doevelaer: 13:45 dat is kwart voor TWEE
Prima.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens op de pokémon theme song gestemd voor de top2000 @:mexicanobakker
Boven Cerulean city vgm, richting dat huis van Bill.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vond je hem wel erg leuk, want je kon hem pas in kanto vangen op veel te laag level. Vond ik altijd matig.
Als MvG een set weggeeft hier heeft hij het slecht gedaan.quote:
Dit is trouwens niet waarquote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vond je hem wel erg leuk, want je kon hem pas in kanto vangen op veel te laag level. Vond ik altijd matig.
Nou ja, na gen 3 groeide ik er uit net zoals @tagliano. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Sword/Shield en Arceus op de Switch prima vondquote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens. Alhoewel die nieuwe Pokémon (Violet/Scarlet) de eerste generatie is in lange tijd die ik tot dusver heb overgeslagen (maar misschien dat ik hem voor vakantie nog aanschaf).
Pokemon Arceus Legends die ik begin dit jaar kocht is één van de leukste spellen die ik in lange tijd heb gespeeld overigens
René Eidamsgodquote:Op woensdag 21 december 2022 22:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als MvG een set weggeeft hier heeft hij het slecht gedaan.
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Mani89 het volgende:
MVG heeft 0 gunfactor. Van mij mag hij met 3-0 verliezen.
Erg, die bezuinigingen op de GGZ.quote:
Route 7 op level 15, aldus Bulbapedia.quote:
Power lvlen op Elite 4 en Dragons Den.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Route 7 op level 15, aldus Bulbapedia.
Hm wellicht dat ik dan in de war ben met growlithe ofzoquote:Op woensdag 21 december 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Route 7 op level 15, aldus Bulbapedia.
Die kon je heel vroeg vangen ja.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm wellicht dat ik dan in de war ben met growlithe ofzo
Het ziet ernaar uit dat dit een van zijn weinige hoogtepunten gaat worden. Hij kan er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
Williams heeft iig een dubbel gegooid
Naar de Elite 4 had ik ook altijd gewoon een team met vooral Pokémon die ik leuk vond. In bijna al mijn teams zat ook een Jigglypuff.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
Ik gaf geen fuck om goede typings, gewoon een team met eindbazen als Houndoom, Arcanine, Umbreon, Espeon, Crobat en 'een' waterpokemon voor de HMs
Ze streamt zelf.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jouw stream loopt wel erg ver achter.
Dit mens voegt echt niets toe.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:32 schreef DKUp het volgende:
Eerste breakertje is er volgens de dame
Dit had ook een foto van het huis van Barney kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)explosie-een-gewonde
BROABANTED.
De sloopkogel uit Vlijmen langs geweest???quote:Op woensdag 21 december 2022 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
BROABANTED.
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één hersencel minder en ze schijt je hele tapijt onder.
Gemoedelijk feestje.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
BROABANTED.
Dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog lichtquote:Op woensdag 21 december 2022 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
BROABANTED.
Zo beleef jij toch het gros van je leven?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:39 schreef KingRoland het volgende:
ik snap darts niet zo heel goed maar het ziet er wel spannend uit
Ik ben God voor iedere dag dankbaarquote:Op woensdag 21 december 2022 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo beleef jij toch het gros van je leven?
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
124 average
Alsof je een emmer leeg gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |