Abootje opgezegdquote:Op woensdag 21 december 2022 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI is echt waardeloos geworden.
Charizard was altijd mijn favoriet maar die werd een beetje teveel door de strot geduwd afgelopen tien jaar. Ik zou nu voor Torchic o Infernape gaan alhoewel alle vuurtypes van Gen1 goed zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete vuurpokemon? @:Coco
Nee dat is Videoland alquote:Op woensdag 21 december 2022 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarschijnlijk is viaplay wel DE B-zender van Nederland!![]()
Ik ook weer ja, had hem ook puur genomen voor WK icm zo'n special.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Abootje opgezegd
Ga niet lappen voor wat clickbait ook al hebben ze het zelf geschreven
Gemuteerd, net zoals zijn hoofd.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er met zijn tepels gebeurd joh?
Geen idee. Braobants kernafval.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genetisch misbaksel. Had hij ook geen zus met down?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jellegodquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genetisch misbaksel. Had hij ook geen zus met down?
Na generatie 3 werd het allemaal kutquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met generatie 2
Johto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |