Nee dat is de zus van zijn vrouw, waarnaar Klaassen toen ze nog minderjarig was een dickpick stuurde.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genetisch misbaksel. Had hij ook geen zus met down?
4 kon nog netquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Na generatie 3 werd het allemaal kut
Is niet erg, maar dit is jouw favoriete pokémon:quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niets van pokemon. Mag dat ook?
Dat is in Brabant ook weleens één en dezelfde.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dat is de zus van zijn vrouw.
Snorlaxquote:Op woensdag 21 december 2022 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Is niet erg, maar dit is jouw favoriete pokémon:
[ afbeelding ]
Dan vond je hem wel erg leuk, want je kon hem pas in kanto vangen op veel te laag level. Vond ik altijd matig.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Poh, altijd in m'n team in Gold
Oneens. Alhoewel die nieuwe Pokémon (Violet/Scarlet) de eerste generatie is in lange tijd die ik tot dusver heb overgeslagen (maar misschien dat ik hem voor vakantie nog aanschaf).quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Na generatie 3 werd het allemaal kut
Heb al ingevuld lieverd, maar dank je welquote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dat was hem weer. Tot morgenavond allen![]()
En denk aan de Nostra![]()
@:Doevelaer: 13:45 dat is kwart voor TWEE
Tot morgenquote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dat was hem weer. Tot morgenavond allen![]()
En denk aan de Nostra![]()
@:Doevelaer: 13:45 dat is kwart voor TWEE
Prima.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens op de pokémon theme song gestemd voor de top2000 @:mexicanobakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |