Ninetalesquote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete vuurpokemon? @:Coco
Goede keus, ook een van mijn favorieten.quote:
Nou nou nouquote:
B sport, ook te zien op viaplay trouwensquote:
Ook bijzonder. Een prijs winnen voor het winnen van veel prijzen.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 21 december 2022 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is toch niets aan gelogen?
Arcaninequote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
B-zender dus.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
B sport, ook te zien op viaplay trouwens
VI is echt waardeloos geworden.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij gaat zo Pieter Zwart voorbij. (op alle fronten)
De sport-iets van het jaar moet toch wel de meest nutteloze prijs zijn die er bestaat.quote:
Net zo’n op clicks gerichte fabriek als Voetbalzonequote:Op woensdag 21 december 2022 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI is echt waardeloos geworden.
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tepels van Van ~Gerwen nu aub. @:zipportal
Magmar.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keus, ook een van mijn favorieten.quote:
Iedereen die niet Magmar zegt spoort niet. Of Moltres.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Abootje opgezegdquote:Op woensdag 21 december 2022 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VI is echt waardeloos geworden.
Charizard was altijd mijn favoriet maar die werd een beetje teveel door de strot geduwd afgelopen tien jaar. Ik zou nu voor Torchic o Infernape gaan alhoewel alle vuurtypes van Gen1 goed zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |