Naar de komende Brabantse kop kijk ik dus anders ook niet graag.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Het vervelendste aan viaplay vind ik die Limburgerse koppen van Djos en Max steeds.
Hij heeft bijna een burn-out, pas nou opquote:Op woensdag 21 december 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat goede vriend Stijn een beetje in de war is.
Is dat die presentatrice met haar irritante accent?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Het vervelendste aan viaplay vind ik die Limburgerse koppen van Djos en Max steeds.
Dat valt wel meequote:
Ember zit erbij.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat die presentatrice met haar irritante accent?
Yannick donderstraal nou maar eens een keer op hoor. Onsympathieke zak hooi.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar de komende Brabantse kop kijk ik dus anders ook niet graag.
Tijd om mijn Marcel Maijer UI weer uit de kast te trekkenquote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef wimderon het volgende:
Potverdikke, wat heb ik eigenlijk veel Marcel Maijer-gifs geproduceerd zeg
Stijn timmert volgens mij aardig aan de weg. Die jongen komt er wel.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat valt wel mee
De beste jongen heeft het gewoon een beetje druk en went langzamerhand aan het werkende leven
Ik heb helemaal geen darts-gerelateerde UIquote:Op woensdag 21 december 2022 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd om mijn Marcel Maijer UI weer uit de kast te trekken
Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:10 schreef Szura het volgende:
Hopelijk is die ranzige plamuurkop van Lewy er niet
Hij gaat zo Pieter Zwart voorbij. (op alle fronten)quote:Op woensdag 21 december 2022 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn timmert volgens mij aardig aan de weg. Die jongen komt er wel.
Wat is jouw favoriete vuurpokemon? @Cocoquote:
Speel niet met zijn privé.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Zipportal het volgende:
@:poepz0r kom eens uit die LAN party.
Ik las vuurpelotonquote:Op woensdag 21 december 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete vuurpokemon? @:Coco
Daar is toch niets aan gelogen?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:12 schreef Machielovic het volgende:
Jou wedstrijd de belangrijkste noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |