quote:Op woensdag 21 december 2022 23:17 schreef Machielovic het volgende:
Die bespeeld het publiek op een leuke manier, itt die Owen
Hij is softtipper en die schijnen relatief goed te zijn in bulls gooien. Zoiets.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef wimderon het volgende:
Waarom begin je op 101 in vredesnaam op de bull? En waarom wordt dat nog beloond ook?
Ons merk.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:zipportal en ik juichen voor de neger
Om dubbel dubbel over te houden is mijn redenatie.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef wimderon het volgende:
Waarom begin je op 101 in vredesnaam op de bull? En waarom wordt dat nog beloond ook?
U S Aquote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef wimderon het volgende:
Ik zie dit als een dubbel like. Dankjewel.quote:
Inclusief warm badquote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:zipportal en ik juichen voor de neger
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 21 december 2022 23:25 schreef bechirti het volgende:
Met Gates heb je wel mooi een kleurrijk persoon erbij
We hebben vrouwen, zowel oud, dik en dun en nu ook de gewenste diversiteit uit de USA.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:25 schreef bechirti het volgende:
Met Gates heb je wel mooi een kleurrijk persoon erbij
O'Shea, gisteren.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:27 schreef BB-King het volgende:
Het is nu wachten wanneer de eerste transgender darter in actie komt.
Die is er al dacht ikquote:Op woensdag 21 december 2022 23:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
We hebben vrouwen, zowel oud, dik en dun en nu ook de gewenste diversiteit uit de USA.
Het is nu wachten wanneer de eerste transgender darter in actie komt.
Die kwam dicht in de buurt.quote:
Niet gekliktquote:Op woensdag 21 december 2022 23:29 schreef The_Undertone het volgende:
https://www.rnz.co.nz/new(...)t-world-championship
Het was een lange dagquote:Op woensdag 21 december 2022 23:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die kwam dicht in de buurt.
Was trouwens deze middagsessie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |