Mag ik wel zeiken over het feit dat ik geen optie had het te doneren aan het goede doel en ik nu met allerlei troep zit.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn nummer ้้n ergernis is trouwens mensen die zeiken over hun karige kerstpakket.
Nee, maar toen kondigde ik je niet aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gisteren ook al, maar dat heb je wellicht gemist.
Einde tijdperk DLM Hameren.nl DrankA Benji Huurpontons TONZON goden.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Geen sponsor shirtjes bij ViaPlay. Erg mooi.
Nee!quote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mag ik wel zeiken over het feit dat ik geen optie had het te doneren aan het goede doel en ik nu met allerlei troep zit.
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fout in de oorlog-aids.
Mag ik wel zeiken als er weer groene vega popcorn inzit?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn nummer ้้n ergernis is trouwens mensen die zeiken over hun karige kerstpakket.
Wel ernstig dat je ze allemaal nog weet.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Einde tijdperk DLM Hameren.nl DrankA Benji Huurpontons TONZON goden.
Nu zal Co weer een poging moeten doen om de belastingdienst te tillen.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Geen sponsor shirtjes bij ViaPlay. Erg mooi.
Kun je die troep niet kwijt bij de voedselbank of van die bakjes die tegenwoordig overal wel hangen bij mensen thuis? (al zal dat in de stad wel minder voorbij komen)quote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mag ik wel zeiken over het feit dat ik geen optie had het te doneren aan het goede doel en ik nu met allerlei troep zit.
Bestuur tegen de muur.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Mag ik wel zeiken als er weer groene vega popcorn inzit?
Welke bakjes bedoel je?quote:Op woensdag 21 december 2022 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je die troep niet kwijt bij de voedselbank of van die bakjes die tegenwoordig overal wel hangen bij mensen thuis? (al zal dat in de stad wel minder voorbij komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |