Hoop valse lucht en verder een vrij matig sliertje.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat ons weten of het een 8, een sigaar of een bergje is geworden
Tegen Cross/Williams is het normaal gesproken wel afgelopen.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:46 schreef The_Undertone het volgende:
Maar goed, op z'n dooie akkertje. Had eigenlijk meer problemen voor Murf verwacht
Daar moet meer frituur in. Wat zit er NU in jouw pan?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop valse lucht en verder een vrij matig sliertje.
Ja, dat denk ik ook welquote:Op woensdag 21 december 2022 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Cross/Williams is het normaal gesproken wel afgelopen.
Cross tegen Williams nu ja?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Cross/Williams is het normaal gesproken wel afgelopen.
Maar NEDERLANDquote:Op woensdag 21 december 2022 20:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Steve West, blij dat we die loser kwijt zijn
Wowowow daardoor mist ook Journeyquote:Op woensdag 21 december 2022 20:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Steve West, blij dat we die loser kwijt zijn
Geen dankquote:Op woensdag 21 december 2022 20:51 schreef leolinedance het volgende:
In de Groote Griet staat darts op
Thanks voor de tip gisteren
Ik een gewone buis.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:51 schreef Doevelaer het volgende:
Ik trek een Gallivant Zeebock open
Etablissement naar Beau Greaves vernoemd?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:51 schreef leolinedance het volgende:
In de Groote Griet staat darts op
Thanks voor de tip gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |