Hij is stomdronken.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kan wel goed tegen zijn verlies.
Hij was zo dronken dat hij de dubbels dubbel zag.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 00:02 schreef BB-King het volgende:
Ongemakkelijke dansmoves van Bunting.
Vorig jaar kon hij bijna niet terug naar Londen vanwege een lockdown of zoiets dacht ik.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
no one wants to go home before Christmas.
Now I can’t wait for Christmas with my family
Vorig jaar is hij daar gebleven en corred geworden toch?quote:Op donderdag 22 december 2022 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorig jaar kon hij bijna niet terug naar Londen vanwege een lockdown of zoiets dacht ik.
O ja, toen plaatsten ze nog die foto van dat groepsetentje. Misschien was het het jaar ervoor of zo.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar is hij daar gebleven en corred geworden toch?
Een legendarische gourmet.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, toen plaatsten ze nog die foto van dat groepsetentje. Misschien was het het jaar ervoor of zo.
Godentent hoor die Groote Griet bohhh. Heerlijke pilseners, goede pot darts, wat wil een man nog meerquote:
De NOS nam het ook even overquote:Op donderdag 22 december 2022 01:29 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
https://streamable.com/rplxjg
[ afbeelding ]
Ooooh alles doet me pijnquote:Op donderdag 22 december 2022 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vincent, op eerdere WK's heb je regelmatig last gehad van fysieke klachten. Hoe gaat het nu met je?
"Het gaat goed. En het gaat ook prima qua fitheid. Ik heb niet heel veel last van mijn rug op het moment. Mijn voet speelt af en toe wat op, maar verder heb ik niet veel te klagen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |