Ik eentje en dat is een heel leuk persoonquote:
Ooh leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:57 schreef Sarabi het volgende:
@:NailQueen
Zoals beloofd zou ik mijn nieuwe nagels posten
[ afbeelding ]
Het is immers elke dag koffiedag.quote:
Ohhh echt fantastischquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:57 schreef Sarabi het volgende:
@:NailQueen
Zoals beloofd zou ik mijn nieuwe nagels posten
[ afbeelding ]
Oké dít is niet helemaal gelukt, maar wel Hijo de la Luna natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2022 16:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke we kijken er naar uit. En:
[..]
Blijft je verrassenquote:
Heb jij ook een connectie met Vriezenveen?quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:38 schreef Strani het volgende:
Zo! Ik heb de laptop er weer eens bijgepakt en kom deze wedstrijd met jullie kijken
Nee man ging kut, stoomboot ging stuk bij Calais dus de rest moest per rooibootjes.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:39 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Strani!![]()
![]()
Is de terugreis met de nieuwe stoomboot goed gegaan?
Neequote:Op dinsdag 13 december 2022 19:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb jij ook een connectie met Vriezenveen?
Straniiiiiquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:38 schreef Strani het volgende:
Zo! Ik heb de laptop er weer eens bijgepakt en kom deze wedstrijd met jullie kijken
Als het goed is wel. Meestal blijven ze 3-4 weken zittenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ooh leuk!Blijven ze nog goed tot de kerst?
De mijne zijn nu gewoon rood
Thanksquote:
Sjors!!quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Straniiiii![]()
Hoe gaat het?
Voor wie ben je?
Strani! Hoe is het? En hoe gaat het met je pols?quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:38 schreef Strani het volgende:
Ah, je blijft zo’n Hollander die aardappelen meeneemt op reis naar Spanje.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee man ging kut, stoomboot ging stuk bij Calais dus de rest moest per rooibootjes.
Gaat veel beter! Negen sessies fysio achter de rug, de tiende en (waarschijnlijk) laatste morgen. Ik merk duidelijke verbeteringquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani! Hoe is het? En hoe gaat het met je pols?
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Sjors!!
Het gaat heel goed!!
Voor mijn geliefde! En voor Kroatië natuurlijk
En hoe gaat het met jou??
Nee maar wel de hagelslag natuurlijk. En de chocoladeletters, ironisch genoeg.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, je blijft zo’n Hollander die aardappelen meeneemt op reis naar Spanje.
Piet Hein heeft dus broddelwerk afgeleverd, staat genoteerd!quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee man ging kut, stoomboot ging stuk bij Calais dus de rest moest per rooibootjes.
Oeh, do tellquote:
Heerlâkquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:46 schreef Strani het volgende:
Alvast even voorgenieten:
[ afbeelding ]
Oké, we zijn er nog niet maar ik heb wel iemand ontmoet met wie het wel eens die kant op zou kunnen gaanquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, we zijn er nog niet maar ik heb wel iemand ontmoet met wie het wel eens die kant op zou kunnen gaanSo far, so good.
Wat een goede berichten allemaalquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat veel beter! Negen sessies fysio achter de rug, de tiende en (waarschijnlijk) laatste morgen. Ik merk duidelijke verbeteringIn de laatste drie sessies heeft een vrouwelijke vervanger van mijn vaste fysio echt al haar woede losgelaten op m'n arm, met goede resultaten!
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:43 schreef GeorgeM het volgende:
Ik erger me kapot aan dat kauwgomgekauw van Messi
Het gaat best lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Wat een goede berichten allemaal
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Sjors!!
Het gaat heel goed!!
Voor mijn geliefde! En voor Kroatië natuurlijk
En hoe gaat het met jou??
Dat ie er in mag stikken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:43 schreef GeorgeM het volgende:
Ik erger me kapot aan dat kauwgomgekauw van Messi
Krijg nou wat!quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:38 schreef Strani het volgende:
Momenteel niet zo goed, ik heb een zware verkoudheid die is gemuteerd naar een bijholteontsteking. Veel koppijn, snot en vermoeidheid dus. Maar verder okquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat best lekkerEn hoe is het met jou??
Ik zag daar iets over voorbij komen in de mentions maar ik heb er geen actieve herinnering aan!quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
@:strani je was je pindasaus vergeten! Hij moet hier ergens liggen..
Oeii da's niet fijn, beterschap!quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Momenteel niet zo goed, ik heb een zware verkoudheid die is gemuteerd naar een bijholteontsteking. Veel koppijn, snot en vermoeidheid dus. Maar verder okNet terug van een heerlijke trip naar Paris!
Wat leuk voor jequote:Op dinsdag 13 december 2022 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, we zijn er nog niet maar ik heb wel iemand ontmoet met wie het wel eens die kant op zou kunnen gaanSo far, so good.
quote:
Dat is nog es een statement Strani!quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:55 schreef Strani het volgende:
* Typt demonstratief door het Argentijnse volkslied heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |