Doen ze wel vaker want toen Jeffrey en KimD in een letterlijke vechtscheiding lagen lieten ze hen 16 uur buiten beeldquote:Op maandag 12 december 2022 23:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wanda is over een bepaalde grens gegaan met haar dreigementen en wordt nu beschermd voor haarzelf misschien. Zoiets.
En verwacht ook dat hij na dit avontuur zal moeten kiezen uit de vele jonge vrouwen die met hem willen daten.quote:Op maandag 12 december 2022 23:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik geloof dat ook echt. Woont ook maar alleen en at slecht. Kind in de snoepwinkel nu met ook nog eens kans op n miljoen
de 2 mooiste nummers moeten nog komenquote:Op maandag 12 december 2022 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoveel keuze en dan kom je hiermee
Nu even een armere periode en tegen kerst een ongelofelijke goede verdienopdracht, voorspel ik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
Iedereen zal een keer aan de beurt komen ... dus maximaal 700¤ vind ik wel erg weinig voor een weekopdracht 24/7
Maar kerst is daar een week eerder ,,,, zonder boom ....quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nu even een armere periode en tegen kerst een ongelofelijke goede verdienopdracht, voorspel ik.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:06 schreef spapaars het volgende:
Gert-Jan
https://streamable.com/oerv31
[ afbeelding ]
Valser dan de rest ja was leukquote:Op maandag 12 december 2022 23:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wow Gert-Jan kan pas echt zingen wahahahaha.
Hmmm, klopt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kerst is daar een week eerder ,,,, zonder boom ....
Nou nou het uwv is vast trots op esther (en sasha?)quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:11 schreef Harry het volgende:
Janet en Esther hebben de Wacht.
Ze hebben de paalkleefopdracht leuk gevonden.
Esther somt op dat ze met 3.20 minuten van bijna 10 personen heeft gewonnen.
Oh vroeg ik me ook al af. Zij was wel het toppunt van de streams vandaag. Onze Wendy. Respect. Gewoon 10 minuten volgehouden.quote:
Sasha werkte daar toch ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou nou het uwv is vast trots op esther (en sasha?)
Vergeet Kim D niet ook 10 minutenquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oh vroeg ik me ook al af. Zij was wel het toppunt van de streams vandaag. Onze Wendy. Respect. Gewoon 10 minuten volgehouden.
Maar van haar had ik het wel verwacht. Maar ook een toppertje. Het waren echt vreselijk mooie streams vandaag.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vergeet Kim D niet ook 10 minuten
quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar van haar had ik het wel verwacht. Maar ook een toppertje.
Het waren echt vreselijk mooie streams vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vandaar de verdienopdracht met paalhangen zodat dubbele portie al zou ik er om meerdere redenen 40x van hebben gemaaktquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
Iedereen zal een keer aan de beurt komen ... dus maximaal 700¤ vind ik wel erg weinig voor een weekopdracht 24/7
Maar die is ook echt wel sportief gebouwd, en had het ook wel verwacht, van Wendy toch wat een minder grote verwachting.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vergeet Kim D niet ook 10 minuten
quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 1800 uur staat online, welterusten ...
En leila? Ik stopte met kijken bij 5 minutenquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar die is ook echt wel sportief gebouwd, en had het ook wel verwacht, van Wendy toch wat een minder grote verwachting.
Dank je wel weerquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 1800 uur staat online, welterusten ...
Wendy, Djedi, Leila en JW allemaal niet verwacht eigenlijk. Ook Berend en Janet deden het beter dan ik had verwacht. Best nog een aardig potje geld binnen gebracht met z'n allen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar die is ook echt wel sportief gebouwd, en had het ook wel verwacht, van Wendy toch wat een minder grote verwachting.
Hebben ze al niet, met Moriama ging het geluid van mislukt af.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
Volle 10 minquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En leila? Ik stopte met kijken bij 5 minuten
Ik vind Janet echt een topper. Altijd in de weer met van alles daar in die loods en met opdrachten geeft ze haar volle 100%. En niks is voor haar te gek, dat boksen met haar kapsel en alles bijv. En ook die salto's, ze deed die van haar zonder zeuren, net als de paal, en hop weer verder met verstand op 0 aan het 'huishouden'.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Leuk om Janet even te horen praten over hoe zij in het spel staat.
Ze ziet best wel veel en zegt net ook dat je Jasper niet hoeft te vragen om Wanda eruit te stemmen.
Janet deed ook enorm haar best vandaag met de verdienopdracht. Echt knap van haar.
Een boeteclausule voor wat precies?quote:Op maandag 12 december 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mijns inziens hadden ze er een boeteclausule in moeten verwerken zowel individueel als qua prijzenpot bijv. 1k om 10k
Ze wil een of ander ding en daar heeft ze het miljoen voor nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:29 schreef spapaars het volgende:
Té trots voor een gehoorapparaat?
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind Janet echt een topper. Altijd in de weer met van alles daar in die loods en met opdrachten geeft ze haar volle 100%. En niks is voor haar te gek, dat boksen met haar kapsel en alles bijv. En ook die salto's, ze deed die van haar zonder zeuren, net als de paal, en hop weer verder met verstand op 0 aan het 'huishouden'.
Niet de meest spraakmakende persoon in het geheel maar zonder meer een topper die nog gemist gaat worden mocht ze de loods vroeg verlaten.
Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet niemand, maar voor deelname aan dit programma hoefde je geen borg te betalen en kan je na aanvraag van je 24 uur in principe weg.quote:Op maandag 12 december 2022 23:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
True.
Begin te denken dat er wel iets is opgenomen over februari halen want kim w wil weg maar kan pas feb zei ze, en esther idem wil feb herzien of ze blijft. Een ander had als doel een half jaar ook dus miss idd vaste lasten terugbetalen als jw eerder dan feb vertrekt miss???
Recht op een uitkering.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet niemand, maar voor deelname aan dit programma hoefde je geen borg te betalen en kan je na aanvraag van je 24 uur in principe weg.
Ik denk dat er bij Kim andere dingen spelen waardoor ze de maand februari als leidraad heeft?
(Marciano wil in januari manager worden en hij wil ook dat ze er dan iig nog is.
Esther heeft wss weer andere redenen of ze nog wil blijven of niet. (februari is de maand van carnaval in Brabant)
Kim D had een half jaar als mijlpaal , en er zijn /waren er vast meer die andere doelen/redenen hadden voor hun deelname.
Er zijn inmiddels genoeg deelnemers vertrokken , die konden allemaal gewoon weg na hun 24 uurs aanvraag.
Welke vaste lasten bedoel je precies? Alle deelnemers weten dat ze voor deelname een periode van een jaar beschikbaar moeten zijn , Volgens mij zijn ze op dat moment werknemers in loondienst
Daar zijn daar meer van, Mexx met het gehele miljoen schenken aan de voedselbank, Gert-Jan zal wat doen met dat geld voor jonge verslaafden opvang, en iets in mij zegt dat ze keihard liegen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil een of ander ding en daar heeft ze het miljoen voor nodig.
Lotte.quote:
Nouuuu we zitten nog niet aan de 4.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lotte.![]()
Gaan er vannacht nog bellen af denk je?
Aan de 4 per dag schatte ik in.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nouuuu we zitten nog niet aan de 4.
Op Twitter was iemand die met de casting had meegedaan en die zei dat alle vaste lasten betaald werden tot de dag dat ze de loods zouden verlaten. Een bericht van de ex-schoonzus (vader van de kids) van Wendy bevestigde dit onder meer met dat ook de sportactiviteiten van de kinderen en alles gewoon betaald werden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet niemand, maar voor deelname aan dit programma hoefde je geen borg te betalen en kan je na aanvraag van je 24 uur in principe weg.
Ik denk dat er bij Kim andere dingen spelen waardoor ze de maand februari als leidraad heeft?
(Marciano wil in januari manager worden en hij wil ook dat ze er dan iig nog is.
Esther heeft wss weer andere redenen of ze nog wil blijven of niet. (februari is de maand van carnaval in Brabant)
Kim D had een half jaar als mijlpaal , en er zijn /waren er vast meer die andere doelen/redenen hadden voor hun deelname.
Er zijn inmiddels genoeg deelnemers vertrokken , die konden allemaal gewoon weg na hun 24 uurs aanvraag.
Welke vaste lasten bedoel je precies? Alle deelnemers weten dat ze voor deelname een periode van een jaar beschikbaar moeten zijn , Volgens mij zijn ze op dat moment werknemers in loondienst
Dat borg is een verhaal op zich en weet ook niet of het zo is.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die borg was in Utopia van kracht, niet hier dacht ik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat borg is een verhaal op zich en weet ook niet of het zo is.
John de Mol vertelde in een talkshow dat die borg er is om te voorkomen dat er bewoners zijn die voortijdig willen vertrekken omdat ze denken genoeg beroemd zijn.
Ja preciesquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op Twitter was iemand die met de casting had meegedaan en die zei dat alle vaste lasten betaald werden tot de dag dat ze de loods zou verlaten. Een bericht van de ex-schoonzus (vader van de kids) van Wendy bevestigde dit onder meer met dat ook de sportactiviteiten van de kinderen en alles gewoon betaald werden.
Het zou me ook niet verbazen dat er individuele voorwaarden zouden zijn overeengekomen. Maar zeker weten hoe/wat zullen we nooit.
Dit idd.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die borg was in Utopia van kracht, niet hier dacht ik.
Klopt wel, alle vaste lasten worden betaald zolang ze meedoen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op Twitter was iemand die met de casting had meegedaan en die zei dat alle vaste lasten betaald werden tot de dag dat ze de loods zouden verlaten. Een bericht van de ex-schoonzus (vader van de kids) van Wendy bevestigde dit onder meer met dat ook de sportactiviteiten van de kinderen en alles gewoon betaald werden.
Het zou me ook niet verbazen dat er individuele voorwaarden zouden zijn overeengekomen. Maar zeker weten hoe/wat zullen we nooit.
Terecht ook welquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat borg is een verhaal op zich en weet ook niet of het zo is.
John de Mol vertelde in een talkshow dat die borg er is om te voorkomen dat er bewoners zijn die voortijdig willen vertrekken omdat ze denken genoeg beroemd zijn.
Was bij Utopia ook zo en vrij logisch.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt wel, alle vaste lasten worden betaald zolang ze meedoen.
En, ik heb wel eens gelezen dat ze 100,- euro per dag ontvangen voor deelname.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt wel, alle vaste lasten worden betaald zolang ze meedoen.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies
Zo werkt het standaard in RLS![]()
Bij UTO moest je wel borg naar inkomen betalen , als ze zelf weg wilden maar hier niet.
Hier kan je na je 24 uur in principe weg als je wil
En ook zo met BB.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:48 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Was bij Utopia ook zo en vrij logisch.
Het is idd zo dat Jasper 75% en GJ een bedrag van 50% van de Prijzenpot verdienen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die persoon op twitter zei ook dat hier geen sprake was van borg. Maar die opmerking van Kim W dat ze nog niet weg zou kunnen voor het half jaar over was geeft wel wat vraagtekens mee. Ook een gesprek dat GJ had waarin hij zei dat Jappie een ander percentage zou krijgen dan GJ doet me vermoeden dat er individueel andere afspraken zijn gemaakt. Maar nogmaals, dit is puur speculatie, ik weet het ook natuurlijk ook niet 100%
JWquote:Op dinsdag 13 december 2022 01:01 schreef mootie het volgende:
Jeff lijkt helemaal geen ritmegevoel te hebben, terwijl hij zingend best redelijk klinkt.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:01 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
JW weet er iig iets van te maken bij dat afgezaagde flutnummer
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:05 schreef mootie het volgende:
Ik vind het knap, zo vanuit je slaap op dat podium en zingen.
In 9 sec nog wel met oordoppenquote:Op dinsdag 13 december 2022 01:05 schreef mootie het volgende:
Ik vind het knap, zo vanuit je slaap op dat podium en zingen.
Mooie actie fotoquote:Op dinsdag 13 december 2022 01:06 schreef spapaars het volgende:
Jan-Willem
https://streamable.com/lm7hyi
[ afbeelding ]
Die had Djedi.quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Driving home for christmas, duhuh.
Heel toepasselijk.quote:
8quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:08 schreef Poesjuh het volgende:
Jw was er in 4 seconden zelfs zegt esther
Dat was ook wel mooi bij Jeff,die zag de prijzen per week stijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Janet en Esther hebben het over het dure leven qua boodschappen. Hun hebben het wel een beetje door zo lijkt wat er gaande is in Nederland.
Oh echt? Ook echt ongelofelijk die prijsverhogingen. Ik merk het nu nog steeds.quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ook wel mooi bij Jeff,die zag de prijzen per week stijgen.
Hij nam vaak de eieren als voorbeeld.In een maand meer dan 25% duurder.quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oh echt? Ook echt ongelofelijk die prijsverhogingen. Ik merk het nu nog steeds.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:50 schreef Flory het volgende:
Voor wie het wat uitmaakt: Ben er definitief weg van, wens jullie nog veel stream plezier op fok.
Nee Flory.quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:50 schreef Flory het volgende:
Voor wie het wat uitmaakt: Ben er definitief weg van, wens jullie nog veel stream plezier op fok.
Het maakt altijd wat uit, waarom meis?quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:50 schreef Flory het volgende:
Als je het hele gesprek heb gezien, dat duurde wel een uur of langer. Uitzending is echt veel in geknipt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dat met Bern en Sasha is dus ook een toneelstukje geweest in opdracht van achter. De febo heeft zich vast kapot gelachen dat het er hier 2 dagen lang over ging.
Ik ga er nu niet meer intrappen qua ruzies in een relatie daaro.
Yep totaal toon doofquote:Op dinsdag 13 december 2022 02:21 schreef Flow3r het volgende:
Die muziek is zo vals als de pest![]()
[ afbeelding ]
Lieve Flory , toffe chicka , stoere beeb, ik ben ff helemaal flabbergasted door jouw berichtquote:Op dinsdag 13 december 2022 01:50 schreef Flory het volgende:
Zou toch graag willen weten om welke reden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:50 schreef Flory het volgende:
en altijd zo'n verontwaardigde toonquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:09 schreef Dotteke het volgende:
ZIjn er mensen wakker op de stream is het eigenblijk best wel saai. Ze zijn een vragen spel aan het doen.
IK kan die stem van Marciano slecht verdragen zo zeikering, sloom
Ja, echt he, vind het heel vermoeiend hem aan te horen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en altijd zo'n verontwaardigde toon
quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:18 schreef Flow3r het volgende:
Hoe noem je iemand die uit Rusland komt?
een vluchteling
Ja, ze was niet echt goed te verstaanquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:19 schreef Flow3r het volgende:
Kim en Jeff zijn onverstaanbaar onder die dekens
ze liggen half te slapen, hebben al wat gegeten in de keuken en willen zo broodjes kroket gaan bakkenquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze was niet echt goed te verstaan
Waarom zitten ze alle 4 op de bank, dacht dat er twee boven moesten zitten?
Of ze denken zijn er al 2 geweest vannacht er komt niets meer.
Lekker rekening houden met elkaar is dat ( not)quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liggen half te slapen, hebben al wat gegeten in de keuken en willen zo broodjes kroket gaan bakken
en daar zaten Esther en Janet voor op een houtje te bijten
Op stream 2niet op 1 welquote:
dat zijn toch echt idioten altijdquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:22 schreef Dotteke het volgende:
Jeff is aan de beurt,
Hij mag kiezen, of de vragen voorlezen of een broodje kroket bakken
Mag ik ff 5 min leggen, dan ga ik een broodje kroket maken zegt hij lachend
Wtf ik heb geen geluiddddquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:31 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zijn ze langzaam aan in slaap aan het vallen.
Martin en Marciano zijn ineens stil
Kim en Jeff mompelen af en toe nog wat.
Jef zei we zitten hier pas een uur of zo
nee joh, zegt Kim
Jeff gaat kroketten maken zegt hij tegen Marciano
O hier wel was even weg maar is weer terugquote:
dat is en vollidiot wanneer hij dat denktquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:47 schreef Dotteke het volgende:
"We kunnen ook zorgen dat de kijkcijfers omlaag gaan", zegt Jeff. "dan kunnen we eerder naar huis gaan".
Volgens mij zit hij hierin niet verkeerd. Als er geen kijkers zijn zal het programma denk ik ook wel stoppen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en vollidiot wanneer hij dat denkt
Waar heeft die vent het in godsnaam overquote:Op dinsdag 13 december 2022 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat is jou niet gegund, vraagt Marcio als Jeff zegt dat er mensen zijn die hem niets gunnen.
Jeff wil daar niet echt antwoord op gegeven.
Je bent manager geweest dus dat is je gegund zegt Marcio
Nee het is mij niet gegund zegt Jeff anders had ik wel meer stemmen gehad
bla bla bla
Hij is niet om aan te horen, hoor hem zoveel zeggen maar het zegt mij maar 1 dingquote:Op dinsdag 13 december 2022 06:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar heeft die vent het in godsnaam over
Jeff is een egocentrisch stuk hypocriet , gebakken lucht, een opgeblazen ego en zelf de grootste misgunner in die loods.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet om aan te horen, hoor hem zoveel zeggen maar het zegt mij maar 1 ding
Het is een grote egotripper een die zichzelf zo goed vindt en alles zoveel beter wil.
Hij zegt ook niks nieuws meer. Zelfde riedeltje wat hij al weken op hangt en iedereen moet er maar in mee dat hij zo geweldig is. Onuitstaanbaar gedrag.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:05 schreef Dotteke het volgende:
Ergens heb ik geen puf/zin die Jeff te verslaan op wat hij allemaal zegt
Hij denkt alles beter te weten, alles goed te doen, goed te zijn, de beste te zijn bla bla bla
Hoe denigrerend hij ook over zijn medebewoners praat
Morguh Enginequote:Op dinsdag 13 december 2022 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zegt ook niks nieuws meer. Zelfde riedeltje wat hij al weken op hangt en iedereen moet er maar in mee dat hij zo geweldig is. Onuitstaanbaar gedrag.
Goedemorgen
Dat gaat hem nooit lukken volgens mij wat een ego heeft die vent zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:51 schreef Seattle het volgende:
Goh, Jeff zou eventueel moeten leren om minder aanvallend te zijn
Martin was net ook aan het woord.quote:
Zeg dat. Het is toch niet om aan te horen. Je zou maar zo iemand in je omgeving hebben die de hele tijd zegt hoe fantastisch hij is. Het is ergens ook wel hilarisch ofzo. Die man is niet goed wijs, hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat hem nooit lukken volgens mij wat een ego heeft die vent zeg.
In sommige dingen heeft hij best wel gelijk, maar het is de toon die de muziek maakt,
Ik lig in een deuk hierquote:Op dinsdag 13 december 2022 06:56 schreef Dotteke het volgende:
o jee Jeff heeft de kokers gered vorige maand, met zijn kwaliteit![]()
O jee zelfs daar denkt hij het beste in te zijn.
Hij zei eerder vanmorgen dat sommige hulp nodig hebben als ze de loods verlaten, zelfs wel eerder.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zeg dat. Het is toch niet om aan te horen. Je zou maar zo iemand in je omgeving hebben die de hele tijd zegt hoe fantastisch hij is. Het is ergens ook wel hilarisch ofzo. Die man is niet goed wijs, hoor.
Ja eigenlijk is het om te lachen, maar het is ook zo triest hoe die vent zo verrot zelfbeeld heeftquote:
Hij komt er niet door joh bij Jeff, dat is praten tegen een betonnen muur van 1000000000 meter dik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:57 schreef Seattle het volgende:
Marciano probeer wel wat duidelijk te maken en heeft kritiek
^Het zijn drie haantjes, Jeff doet ook mee in deze discussiequote:Op dinsdag 13 december 2022 07:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Martin en Marciano in discussie. Ze zijn het niet eens.
Kim van Jefquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:22 schreef R0T29 het volgende:
Jeff is op dezelfde dag jarig als de moeder van Marciano's kinderen.
Marciano: "Je had gewoon mijn ex kunnen zijn man"
Dat is toch een redenering van een kleuter! En ook nog serieus over een sterrenbeeld. Alle rammen zijn koppig en recht door zeequote:Op dinsdag 13 december 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
He bro je had mijn ex kunnen zijn, zegt Macrio tegen Jeff die op dezelfde dag als zijn sx jarig is
Nou vind zijn humor ver te zoeken eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 13 december 2022 07:29 schreef Seattle het volgende:
Eerlijk is eerlijk ik vind Jeff ook heel veel humor hebben. En daar is hij weer niet arrogant over. Dat hij zo grappig is, bedoel ik.
Dat arrogante is ook deels een act voor het spel denk ik. Uitdagen enzo.
Haat/liefde wat mij betreft
Joh.quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou vind zijn humor ver te zoeken eerlijk gezegd
Het zou mooi zijn als nu de kerstbellen gaan rinkelen, ze zijn niet al te alert meer
Zou leuk zijn nuquote:Op dinsdag 13 december 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou vind zijn humor ver te zoeken eerlijk gezegd
Het zou mooi zijn als nu de kerstbellen gaan rinkelen, ze zijn niet al te alert meer
Dan worden ze mmisschien paniekerig wakker en schieten de verkeerde kamer inquote:
Ze liggen in de loods toch?quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan worden ze mmisschien paniekerig wakker en schieten de verkeerde kamer in
Ja, maar ze moeten wel naar een kamer lopen, en er ligt niemand boven nu he die de wacht houdt. Dus moeten ze eerst naar boven rennen half slaperigquote:
En andersom?quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
Esther begint nu over Jan-Willem tegen Janet. Ze is echt wel een beetje verliefd op hem.
Ik moest even goed kijken, maar ik zie wat je bedoeltquote:Op dinsdag 13 december 2022 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te zien is het Tiano gelukt om het haardvuur aan te steken.
[ afbeelding ]
Kun je er iets mee?quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:26 schreef Seattle het volgende:
Erik staat onder de douche. Dat had ik nog niet eerder gezien.
Volgens mij in de eerste week, liep er een knoert van een spin vanaf zijn handdoek over zijn schouderquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:26 schreef Seattle het volgende:
Erik staat onder de douche. Dat had ik nog niet eerder gezien.
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik doucht trouwens regelmatig .. alleen is zijn regelmaat 1x per week.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik over de paalopdracht : 'Ik ben zo glad als een aal. En ik heb geen vet, er is geen vel om aan te kleven, en ik heb overal haar.'
Ohh hahaha goodmorninggquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik over de paalopdracht : 'Ik ben zo glad als een aal. En ik heb geen vet, er is geen vel om aan te kleven, en ik heb overal haar.'
Rijp toch?quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:47 schreef Seattle het volgende:
Hé, nieuwe struiken!!
Toevoeging: met een vrieslaagje erop of hoe heet dat?
Hij heeft echt geen ideequote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Seattle het volgende:
De recordpoging van Erik. Ik vind het nu al vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |