niks sorryquote:Op maandag 12 december 2022 21:48 schreef pingu66 het volgende:
Als Esther eens gewoon naar bed gaat ipv.op de bank tegen JW aan te plakken. (ik "moet" die vrouw niet,sorry)
voor de 3de keerquote:
Erg he..net Jef helemaal slecht maken bij kamer 3..nu andere slecht maken, hij kick even erg op bommetjes als een jef..maar zorgt dat hij er ongeschonden uit komt, en jef weer alles laat opknappen..quote:
Heel vies mannetje idd..quote:Op maandag 12 december 2022 21:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Erg he..net Jef helemaal slecht maken bij kamer 3..nu andere slecht maken, hij kick even erg op bommetjes als een jef..maar zorgt dat hij er ongeschonden uit komt, en jef weer alles laat opknappen..
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 12 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de 3de keer
berend had die planning gemaakt?
Ik vind haar meer dan niet leuk.🤣quote:Op maandag 12 december 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks sorry
dat mag
ik vind haar ook niet leuk
Ja en alsof hij gaatjes krijgt met al zijn neppe witte tandenhulzenquote:Op maandag 12 december 2022 21:39 schreef Li0nHeart het volgende: En nog wat tandpasta voor Marciano waarschijnlijk, verslindt het.
Volgens mij zijn er een hoop mensen die haar vervelend vinden . Niet zo gek natuurlijk .quote:Op maandag 12 december 2022 21:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vind haar meer dan niet leuk.🤣
Samen met eunice, iedereen een keer een vroege dienst van 4 tot8 en een keer van 11:30 ror 4 gewoon eerlijk dusquote:
Ze heeft nachtwacht met janetquote:Op maandag 12 december 2022 21:48 schreef pingu66 het volgende:
Als Esther eens gewoon naar bed gaat ipv.op de bank tegen JW aan te plakken. (ik "moet" die vrouw niet,sorry)
Ruppie had met dat spel zich opgetrokken tot boven de paal..mocht niet...dus moest afstappen..eunice drama maken met een gele kaart..quote:
aaahquote:Op maandag 12 december 2022 21:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Ruppie had met dat spel zich opgetrokken tot boven de paal..mocht niet...dus moest afstappen..eunice drama maken met een gele kaart..
Isaac spant de kroon ja, lacht letterlijk elk persoon uit tegen de volgende persoon die hij ziet. Ik denk steeds, hoe kannn je zo zijnquote:Op maandag 12 december 2022 21:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Erg he..net Jef helemaal slecht maken bij kamer 3..nu andere slecht maken, hij kick even erg op bommetjes als een jef..maar zorgt dat hij er ongeschonden uit komt, en jef weer alles laat opknappen..
De schuttingtaal van kim w gister??quote:
Nee hoor...de 1ste 2 min, kreeg hij ook gewoon geld..quote:Op maandag 12 december 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dat van Rupie was toch geen gele kaart?
Ja preciesquote:Op maandag 12 december 2022 21:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee hoor...de 1ste 2 min, kreeg hij ook gewoon geld..
ze hadden het er net in de keuken overquote:Op maandag 12 december 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dat van Rupie was toch geen gele kaart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is toch ook hilarisch, JW loopt sinds gisteren al te zeuren om een wc-rolquote:Op maandag 12 december 2022 21:48 schreef mangalie het volgende:
Wat een kinderachtig figuur is Isaac, nu al lol om een gestolen wc rol.....Hoe laag kan je gaan. Vieze steukerd![]()
Nee, ik kan het ook niet thuisbrengen wat ze daarmee bedoelenquote:Op maandag 12 december 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden het er net in de keuken over
maar weet dus niet wat
Eunice zei, hij krijgt toch geen gele kaart bij het spel..hij heeft oneerlijk gedaan..( in die trant)...quote:Op maandag 12 december 2022 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, ik kan het ook niet thuisbrengen wat ze daarmee bedoelen
Precies... maar verder komt hij heel leuk over.. dus veel mensen zien dat niet als je hem alleen in 1 gesprekje zietquote:Op maandag 12 december 2022 21:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Isaac spant de kroon ja, lacht letterlijk elk persoon uit tegen de volgende persoon die hij ziet. Ik denk steeds, hoe kannn je zo zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En eigenlijk niet eens oneerlijk. Net als dat je onder, onder de zwarte lijn komt, dan ben je af, maar je hebt geen regel overtreden.quote:Op maandag 12 december 2022 21:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Eunice zei, hij krijgt toch geen gele kaart bij het spel..hij heeft oneerlijk gedaan..( in die trant)...
Daar idd maar voor de streamerd niet te missen dat respectloze gehuichel. Zn kinderen zullen trots op roddel papa zijnquote:Op maandag 12 december 2022 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies... maar verder komt hij heel leuk over.. dus veel mensen zien dat niet als je hem alleen in 1 gesprekje ziet
Eunice is heel doortrapt. Probeert iedereen zwart te maken..quote:Op maandag 12 december 2022 21:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Eunice zei, hij krijgt toch geen gele kaart bij het spel..hij heeft oneerlijk gedaan..( in die trant)...
Iemand die zo waardeloos met zijn gezin omgaat... mwa.. daar had ik sowieso al weinig meequote:Op maandag 12 december 2022 22:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Daar idd maar voor de streamerd niet te missen dat respectloze gehuichel. Zn kinderen zullen trots op roddel papa zijn
Dat was het eerste wat ik dacht, toen ze dit zei..quote:Op maandag 12 december 2022 22:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eunice is heel doortrapt. Probeert iedereen zwart te maken..
zij is van dat ouderwetse geleuterquote:Op maandag 12 december 2022 21:58 schreef puzziepie het volgende:
Ik trek dat NLP geleuter van Eunice ook slecht
jawel johquote:Op maandag 12 december 2022 22:04 schreef mootie het volgende:
Jeff heeft nog nooit iemand echt uitgescholden.
Nu je het zegt: ik ben benieuwd hoe het nou zat met dat verhaal van Berend die Eunice in haar kruis had gegrepenquote:Op maandag 12 december 2022 22:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eunice is heel doortrapt. Probeert iedereen zwart te maken..
Daar klopt volgens mij niets van.quote:Op maandag 12 december 2022 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu je het zegt: ik ben benieuwd hoe het nou zat met dat verhaal van Berend die Eunice in haar kruis had gegrepenHelemaal vergeten
quote:Op maandag 12 december 2022 22:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij niet in de COS gelezen, maar hoor wat Martin over Rupert zegt, WTF ....![]()
[ afbeelding ]
Deze mensen gaan verder komen dan Jeffrey - 10 december 2022.hoe ver in het filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 12 december 2022 22:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij niet in de COS gelezen, maar hoor wat Martin over Rupert zegt, WTF ....![]()
[ afbeelding ]
Deze mensen gaan verder komen dan Jeffrey - 10 december 2022.Ruppie 12 kilo aangekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martin: 6 kilo zaad van imda in zn reet
Gatver al die sexende geluiden. Maar ja uhh duhh was toch al duidelijk toen het enige homo stel hun matrassen op de grond dumpten als eerste........
de 3 vollidiotenquote:Op maandag 12 december 2022 22:06 schreef freaky40 het volgende:
Waldorf and Statler...en Martin...
[ afbeelding ]
Ging over het worstelen...Ga dan niet worstelen met een man..quote:Op maandag 12 december 2022 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu je het zegt: ik ben benieuwd hoe het nou zat met dat verhaal van Berend die Eunice in haar kruis had gegrepenHelemaal vergeten
Ik snap wel wat ze bedoelt en met sommige dingen ben ik het ook wel eens, maar ik weet niet , ik heb het een beetje gehad met dat geneuzel . En ik vind haar soms wat achter de ellebogenquote:Op maandag 12 december 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zij is van dat ouderwetse geleuter
iedereen is positief geboren
Halverwege, Jeff zegt dat Rupert 12 kilo is aangekomen, daarna volgt de reactie van Martin ...quote:
Isaac had geen gezin moeten nemen joh het werd geboren en sindsdien istie al 4 jr pleitequote:Op maandag 12 december 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iemand die zo waardeloos met zijn gezin omgaat... mwa.. daar had ik sowieso al weinig mee
Maar dan is het ook nog een slang.. hoe kun je met zo iemand samenzijn
je schaamt je toch kapot als je zijn vrouw bent
Het was een heel raar verhaal . Niets meer over gezienquote:Op maandag 12 december 2022 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar klopt volgens mij niets van.
Ook door eunice opgezet om Berend zwart te maken.
Gatverdamme wat een enge en nare vent die Martinquote:Op maandag 12 december 2022 22:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ruppie 12 kilo aangekomen
Martin: 6 kilo zaad van imda in zn reet
Gatver al die sexende geluiden. Maar ja uhh duhh was toch al duidelijk toen het enige homo stel hun matrassen op de grond dumpten als eerste........
ben het meer niet als wel met haar eensquote:Op maandag 12 december 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat ze bedoelt en met sommige dingen ben ik het ook wel eens, maar ik weet niet , ik heb het een beetje gehad met dat geneuzel . En ik vind haar soms wat achter de ellebogen
quote:Op maandag 12 december 2022 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Halverwege, Jeff zegt dat Rupert 12 kilo is aangekomen, daarna volgt de reactie van Martin ...
zijn jongste is 4quote:Op maandag 12 december 2022 22:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Isaac had geen gezin moeten nemen joh het werd geboren en sindsdien istie al 4 jr pleite
ohh je herhaalde wat hij zei, okequote:Op maandag 12 december 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet.
De mensen daar zijn ook waardeloos.
En Mirthe deed mee, verzon er ook spontaan een eigen bedacht verhaal bij over berend tegen isaacquote:Op maandag 12 december 2022 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Toch wel?????quote:Op maandag 12 december 2022 22:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ging over het worstelen...Ga dan niet worstelen met een man..
In de keukenquote:Op maandag 12 december 2022 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch wel?????
Ik dacht dat het een ander verhaal was .
Vals als het wel om het worstelen ging , want dat was in een hele andere setting
Dat is niet waar wat je zegt…quote:Op maandag 12 december 2022 22:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En Mirthe deed mee, verzon er ook spontaan een eigen bedacht verhaal bij over berend tegen isaac
Mirthe's verhaal is niet bedachtquote:Op maandag 12 december 2022 22:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En Mirthe deed mee, verzon er ook spontaan een eigen bedacht verhaal bij over berend tegen isaac
12 kilo aangekomen en het ligt maar in zijn nest, zegt Jeff. Rupert heeft al meer die loods gedaan dan hij.quote:Op maandag 12 december 2022 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Halverwege, Jeff zegt dat Rupert 12 kilo is aangekomen, daarna volgt de reactie van Martin ...
Niet waar was tijdens de afwas hoorquote:Op maandag 12 december 2022 22:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
'Het' is niets waard , domme mensen die alleen maar aan ikke ikke denkenquote:Op maandag 12 december 2022 22:10 schreef mootie het volgende:
Oh en ze moeten kapot. Ze moeten opflikkeren, wat zijn zij waard.
Op zich zegt ze vaak best mooie dingen, zeker grote kern van waarheid qua mindset. Maar ze luistert slecht naar anderen, vind (denk ik) dat iedereen moet leven zoals zij, is weinig echt geïnteresseerd in een ander, behalve als studieobject zoals Erik toen. Is vooral bezig met anderen leren hoe het moet (yoga, meditatie, spaans), maar wat leert zij van anderen? Mag een ander gewoon zijn wie hij is?quote:Op maandag 12 december 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben het meer niet als wel met haar eens
ze doet ook redelijk high en mighty
Ohhhhh jawellllll berend kuste haar op de wang welterusten dat klopt..mirthe zei ohh een kusje wat lief dankjewelquote:
van Eunice?quote:Op maandag 12 december 2022 22:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Niet waar was tijdens de afwas hoor
Misschien pijpt mexx zonder al die soppende geluiden van imadi en ruppiequote:Op maandag 12 december 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gatverdamme wat een enge en nare vent die Martin![]()
Hij laat zichzelf elke dag pijpen door Mexx, dus wat lult hij dan.
poesquote:Op maandag 12 december 2022 22:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohhhhh jawellllll berend kuste haar op de wang welterusten dat klopt..mirthe zei ohh een kusje wat lief dankjewel
Maar tegen isaac zei mirthe dat ze betend meteen liet weten dat ze het heel raar gedrag vond en ze zou gezegd hebben van oh n kus heb ik iets gemist wat is dit nou......verzonnennn
Nee joh, dat heeft ze helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 12 december 2022 22:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohhhhh jawellllll berend kuste haar op de wang welterusten dat klopt..mirthe zei ohh een kusje wat lief dankjewel
Maar tegen isaac zei mirthe dat ze betend meteen liet weten dat ze het heel raar gedrag vond en ze zou gezegd hebben van oh n kus heb ik iets gemist wat is dit nou......verzonnennn
Het ging niet over worstelen, hij kwam achter haar staan vertelde ze.quote:Op maandag 12 december 2022 22:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Thnx! dat stuk bedoelde ik iddquote:Op maandag 12 december 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging niet over worstelen, hij kwam achter haar staan vertelde ze.
Inderdaad, het werd hier in de COS verder opgeblazen.quote:Op maandag 12 december 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe's verhaal is niet bedacht
ben geen Mirthe fan maar ze vertelde haar verhaal hoe zij er tegen aan keek
Klopt alleen vertelde ze aan isaac hoe ze er op reageerde tegen berend.quote:Op maandag 12 december 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
poes
klopt echt niet hoe je het nu zegt
niet lullig bedoeld
ze vertelde wat er was gebeurt
maar vond het zelf achteraf niet prettig
volgens mij zo min mogelijkquote:Op maandag 12 december 2022 22:17 schreef puzziepie het volgende:
Jeff wil de prijzenpot dus ook niet aanbreken
Dat heb ik ook gemist
er is een andere streamquote:Op maandag 12 december 2022 22:18 schreef mootie het volgende:
Hij moet exht ophouden met dat zielige ‘voor de oude mensen zorgen’. Ik geef echt een beetje over in mijn mond.
Lastige alleen is dat dat niet aankomt bij iemand als Jeffquote:Op maandag 12 december 2022 22:20 schreef engine het volgende:
Oei Eunice durft het aan om kritiek te geven.
Alle meningen daarover zullen wel wat veranderen nu ze weer geld hebben.quote:Op maandag 12 december 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zo min mogelijk
niet onbeperkt shoppen
Heb het over Eunice. En dat ging wel degelijk over het worstelen...quote:Op maandag 12 december 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging niet over worstelen, hij kwam achter haar staan vertelde ze.
wie wanneer dienst heeftquote:Op maandag 12 december 2022 22:26 schreef Hoempah het volgende:
Het is mij even ontgaan wat er nu voor lijst hangt onder die camera in het midden?
Nee , zij had het over iets wat Berend bij haar deed in de keuken. Worstelen was de week ervoor , dit gebeurde een paar dagen geleden, (sorry ben zelf met de dagen in de warquote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb het over Eunice. En dat ging wel degelijk over het worstelen...
Nope.quote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Van die brengen ze op TV vooral Wanda met haar twijfels en gevoelens.quote:Op maandag 12 december 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Wanda zitten samen in de schommelstoel
maar wie moeten kijken naar een wandelende isaak
Schat ze stond af te wassen, berend kwam van achter en greep haar bij dr kruis. Is eunice haar versie althans. Ik heb het verslag van eunice en mirthe aan isaac live gezien die avondquote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
ik weet het nietquote:Op maandag 12 december 2022 22:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van die brengen ze op TV vooral Wanda met haar twijfels en gevoelens.
Daarom komen ze bijna niet op de streams, want ik denk dat ze al veel verder zijn, en misschien hun momentjes mogen hebben buiten de streams om.
Er worden hier wel vaker zaken verdraaid of overheen gelezen want ging om een voorval in de keuken toen ze een rokje droegquote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik iddquote:Op maandag 12 december 2022 22:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Schat ze stond af te wassen, berend kwam van achter en greep haar bij dr kruis. Is eunice haar versie althans. Ik heb het verslag van eunice en mirthe aan isaac live gezien die avond
THANK YOUUUUU na 3 minuuut 10 mirthe haar versiequote:
Kan haast geen andere reden bedenken.quote:Op maandag 12 december 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het niet
vind het maar raar dat ze plots zo weinig on stream zijn
en die zat in de wasmand?quote:
We hebben het hier over Mirthe.quote:Op maandag 12 december 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en die zat in de wasmand?
brrr ik zou het niet eten
1 waarom zat dat ding in een wasmandquote:
Ze vreet uit n wasmand, reden genoeg om te volgen denk ikquote:Op maandag 12 december 2022 22:34 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe wordt lang gevolgd. Zal die zo moeten zingen?
Dat kan ik nog wel begrijpenquote:Op maandag 12 december 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
dat aanlengen van wasmiddel met water
is ook zoiets raars
Nee die wordt zometeen van achteren besprongen door Berend maar prompt ging ze opeens haar nagels even lakkenquote:Op maandag 12 december 2022 22:34 schreef Hoempah het volgende:
Geen salsa vandaagquote:Op maandag 12 december 2022 22:34 schreef engine het volgende:
Mirthe fladdert nog wat door de loods.
Dan zit ze wel mooi dichtbij haar nagels te lakken nuquote:Op maandag 12 december 2022 22:34 schreef Hoempah het volgende:
Excuses zal ik aanvaarden hoor jongensquote:Op maandag 12 december 2022 22:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt alleen vertelde ze aan isaac hoe ze er op reageerde tegen berend.
En in de video zag je dat mirthe helemaal niet zo reageerde op berend als zij wel vertelde tegen isaac.
Dat bedoel ik.
Miss durfde ze niks tegen berend te zeggen en was ze geschrokken maar haar versie aan isaac was oprecht onjuist. (Sorry voor het woord oprecht)
Ja helemaal uitgeput van het paalhangen natuurlijkquote:
Jaquote:Op maandag 12 december 2022 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja helemaal uitgeput van het paalhangen natuurlijk
Zo esther met janet en om 4u martin en marciano (zei esther maar weet niet of dat klopt) oh en bern en sas ook nog met esther en janetquote:Op maandag 12 december 2022 22:35 schreef spapaars het volgende:
Al bekend wie er de nachtdienst draait?
Net als Maddy, proberen haar weer te betrappen op eten stelen..hebben we hier ook weer een nieuw gesprekstof..quote:Op maandag 12 december 2022 22:34 schreef Hoempah het volgende:
Ik hoorde zojuist Jeffrey zeggen dat hij om 4 uur moest (met KimD)quote:Op maandag 12 december 2022 22:35 schreef spapaars het volgende:
Al bekend wie er de nachtdienst draait?
Ze vreet net n aardappel uit n wasmand, mirthe regelt zelf wel gespreksstof voor onsquote:Op maandag 12 december 2022 22:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Net als Maddy, proberen haar weer te betrappen op eten stelen..hebben we hier ook weer een nieuw gesprekstof..
quote:Op maandag 12 december 2022 22:40 schreef spapaars het volgende:
Mirthe kan zichzelf wel bezighouden.
Ah d8 al dat esther t niet zeker wist, vandaar mn disclaimer voor de 4u ploegquote:Op maandag 12 december 2022 22:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist Jeffrey zeggen dat hij om 4 uur moest (met KimD)
30 seconds zonder 30 seconds?quote:Op maandag 12 december 2022 22:42 schreef puzziepie het volgende:
Hoe heet dat spel wat Erik en JW spelen?
Ik vergeet dat altijd
Memoryquote:Op maandag 12 december 2022 22:42 schreef puzziepie het volgende:
Hoe heet dat spel wat Erik en JW spelen?
Ik vergeet dat altijd
Ja net als een speurhondquote:Op maandag 12 december 2022 22:40 schreef spapaars het volgende:
Mirthe kan zichzelf wel bezighouden.
Deze moest ik inkoppen maar als je wil dan ga ik wel in de hoek staanquote:
Van al die figuren daar kun je zo een strip tekenen dus in die zin uitstekend gecastquote:Op maandag 12 december 2022 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar lijkt het snel op als je best veel in je eentje bezig bent.
Of als je een neusje hebt voor verstopt voerquote:Op maandag 12 december 2022 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar lijkt het snel op als je best veel in je eentje bezig bent.
Ook één ding, ze hebben allemaal niks, maar zie ze allemaal in bed liggen waar ze aan het snacken zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 22:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Of als je een neusje hebt voor verstopt voer
Met of zonder petsquote:Op maandag 12 december 2022 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deze moest ik inkoppen maar als je wil dan ga ik wel in de hoek staan
Ik denk dat dit gaat over het modder worstelen. Berend gleed met zijn arm tussen de benen van Eunice om haar achterover in de modder te gooien.quote:Op maandag 12 december 2022 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Lijkt de cos wel soms jaquote:Op maandag 12 december 2022 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
Nooit een discussie aangaan met Rupi want ook al heb je gelijk jij bent de spreekwoordelijke sigaar
Weet jij veelquote:Op maandag 12 december 2022 22:54 schreef Poesjuh het volgende:
Rupp hangt op t aanrecht in zn badjas alsof hij n after sex kopje koffie drinkt...
Walgelijk hoe hij tegen Janet praatquote:Op maandag 12 december 2022 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
Nooit een discussie aangaan met Rupi want ook al heb je gelijk jij bent de spreekwoordelijke sigaar
KimD draagt ze zelfs al als bikiniquote:Op maandag 12 december 2022 22:54 schreef engine het volgende:
Even een nieuwtje. De slakroppen gaan hartstikke goed in de kas.
En juist die 3 staan nu glashard te liegen in de keuken??quote:Op maandag 12 december 2022 22:54 schreef juul. het volgende:
Van de cruesli hebben Rupie, Ima en Leila gisterenavond gesnoept
quote:Op maandag 12 december 2022 22:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En juist die 3 staan nu glashard te liegen in de keuken??
Sorry ben nog onder de indruk van al die soppende sex geluiden die imdai en ruppert elke avond maken in de volle kamer.....quote:
Walgelijk hoe hij tegen iedereen praat. Maar jaaa ruppert is gecast als kok is hem vooraf gevraagd door febo (zijn eigen woorden) dus hij kan alles maken en weet dat ookquote:Op maandag 12 december 2022 22:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Walgelijk hoe hij tegen Janet praat
straks de vorst erover en ze zijn klaarquote:Op maandag 12 december 2022 22:54 schreef engine het volgende:
Even een nieuwtje. De slakroppen gaan hartstikke goed in de kas.
Als je daar bent moet je daarom heel goed profielschetsen maken zodat je weet welk vlees je telkens in de kuip hebtquote:Op maandag 12 december 2022 22:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En juist die 3 staan nu glashard te liegen in de keuken??
Het vriest niet in die kas en sla kan veel hebben, zeker als die n paar weken voor de vorst al geplant zijn. Hier in mijn kas gaat t ook primaquote:Op maandag 12 december 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
straks de vorst erover en ze zijn klaar
Ik ook niet meer. Begon leuk als sleutel naar kamer 3 maar nu slaat jappie door. Straks jappies huis ook in brandquote:
Jappie is in lovequote:Op maandag 12 december 2022 23:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Begon leuk als sleutel naar kamer 3 maar nu slaat jappie door. Straks jappies huis ook in brand
Wij zijn ergquote:Op maandag 12 december 2022 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Djedi die droomt over een triootje met Joost en Ruben
So cutequote:
Over djedi haar dromen bedoel k, kopten we allebei in.. of hap ik nuquote:Op maandag 12 december 2022 23:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreek namens jezelf want ik zou zoiets nooit zeggen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jeetje, zo'n lief koppie. Ik had haar echt niet herkend.quote:Op maandag 12 december 2022 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Djedi die droomt over een triootje met Joost en Ruben
Die heb ik nooit echt meegemaaktquote:Op maandag 12 december 2022 23:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff zou baat hebben gehad bij Johan
Joh ik dol maar watquote:Op maandag 12 december 2022 23:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Over djedi haar dromen bedoel k, kopten we allebei in.. of hap ik nu
Zou in hetzelfde kamp hebben gezeten en eentje die niet te missen valtquote:Op maandag 12 december 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heb ik nooit echt meegemaakt
Is ook alleen als ze slaaptquote:Op maandag 12 december 2022 23:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jeetje, zo'n lief koppie. Ik had haar echt niet herkend.
Alleen hardop denkenquote:Op maandag 12 december 2022 23:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreek namens jezelf want ik zou zoiets nooit zeggen
Van mij mag je alles zeggenquote:Op maandag 12 december 2022 23:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar soms zeg ik hier al iets fout als ik een letter type
Denk het ook.quote:Op maandag 12 december 2022 23:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff zou baat hebben gehad bij Johan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 12 december 2022 23:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook.Prima kerel dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Haar spullen staan al opgeslagen in haar ouderlijk huis.quote:Op maandag 12 december 2022 23:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En binnenkort homeless als t aan Ivor ligt
Die snap ik niet.quote:Op maandag 12 december 2022 23:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En binnenkort homeless als t aan Ivor ligt
Is dat echt zo?quote:Op maandag 12 december 2022 23:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Haar spullen staan al opgeslagen in haar ouderlijk huis.
Hoewel ze zijn naam 100 keer kan noemen in hun gesprekken, maakt dat het alleen maar verdachter, en het feit dat de febo waarschijnlijk meewerkt, helpt niet.
Ze zal wel gewoon verder willen met haar Ivo, maar een jaar zonder seks is 12 maanden te lang voor haar.
FEBO heeft toen gewoon gefaald en dat weten ze zelf ook dondersgoedquote:
Zo'n 6 secondenquote:Op maandag 12 december 2022 23:16 schreef Poesjuh het volgende:
Erik vroeg bij casting wat voor games er kwamen?
Wilde men niet zeggen. Dat vond hij noggg leuker.
Hij vroeg expeditie robinson spellen? Febo zei uhhhhhh niet helemaal
Ja vandaag dan wel, zegt erik
Isaac: je bent zo sterk als je zwakste schakel...
Volgens erik deed moraima het vandaag beter dan zoe??
Ohh dacht dat jappie ook op zichzelf woonde en nu ook brandgevaar had thuisquote:Op maandag 12 december 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Jappie woont thuis
Bedoel je Wanda niet?
Mora werd geholpen en hing constant onder de zwarte lijnquote:
Nee, Normaliter is Jappie bezig met zijn sport en veel in het buitenlandquote:Op maandag 12 december 2022 23:18 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohh dacht dat jappie ook op zichzelf woonde en nu ook brandgevaar had thuis
Überhaupt met deze casting is gefaald....alle eliminatie opdrachten worden verdienopdrachten omdat de loods leeglooptquote:Op maandag 12 december 2022 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO heeft toen gewoon gefaald en dat weten ze zelf ook dondersgoed
Aight ik snap, ik hoopte stiekem dat t klopte en ivor haar zooi had weggebrachtquote:Op maandag 12 december 2022 23:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja, beetje spreekwoordelijk.
Dat laatste is waar, maar we hadden het er al over, ze moest een poging doen, en lager dan -20 kon nietquote:Op maandag 12 december 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora werd geholpen en hing constant onder de zwarte lijn
Wohhhhhdihhquote:Op maandag 12 december 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar we hadden het er al over, ze moest een poging doen, en lager dan -20 kon niet
[ afbeelding ]
Mijns inziens hadden ze er een boeteclausule in moeten verwerken zowel individueel als qua prijzenpot bijv. 1k om 10kquote:Op maandag 12 december 2022 23:19 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Überhaupt met deze casting is gefaald....alle eliminatie opdrachten worden verdienopdrachten omdat de loods leegloopt
verknipt in vuilniszakken.quote:Op maandag 12 december 2022 23:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Aight ik snap, ik hoopte stiekem dat t klopte en ivor haar zooi had weggebracht
Die scheids dr achter staat ook dingen in te spreken aan febo zie ik terwijl ze hangt. Levensgevaarlijk ziet t eruit voor moraima. Net zo'n 90 meter freefall toren op de kermisquote:Op maandag 12 december 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar we hadden het er al over, ze moest een poging doen, en lager dan -20 kon niet
[ afbeelding ]
True.quote:Op maandag 12 december 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mijns inziens hadden ze er een boeteclausule in moeten verwerken zowel individueel als qua prijzenpot bijv. 1k om 10k
Sasha en Bern. Zal spannend avondje worden.quote:Op maandag 12 december 2022 23:24 schreef engine het volgende:
De nachtdienst moet zo beginnen. Erik wacht nog even tot ze ook daadwerkelijk op komen dagen.
Je moet wel eerst hangen tussen de zwarte lijnen en daarna kun je je meteen met hulp laten zakkenquote:Op maandag 12 december 2022 23:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wohhhhhdihh
Wel respect hoor, ze doet t toch maar mooi ook al is het fout of whatever
Nou he een grote gifquote:Op maandag 12 december 2022 23:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Sasha en Bern. Zal spannend avondje worden.
Ja, dit denk ik ookquote:Op maandag 12 december 2022 23:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
True.
Begin te denken dat er wel iets is opgenomen over februari halen want kim w wil weg maar kan pas feb zei ze, en esther idem wil feb herzien of ze blijft. Een ander had als doel een half jaar ook dus miss idd vaste lasten terugbetalen als jw eerder dan feb vertrekt miss???
Ik snap het maar, met alle respect, met dat gewicht ben je sneller beneden dan de helpende handjes lijkt welquote:Op maandag 12 december 2022 23:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet wel eerst hangen tussen de zwarte lijnen en daarna kun je je meteen met behulp laten zakken
Zal oeverloos gelul worden van 2 semi-intellectuelen.quote:Op maandag 12 december 2022 23:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Sasha en Bern. Zal spannend avondje worden.
Dan druk je haar tegen die paal aan waardoor ze automatisch afremt en zij hoeft zich alleen maar vast te houdenquote:Op maandag 12 december 2022 23:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik snap het maar, met alle respect, met dat gewicht ben je sneller beneden dan de helpende handjes lijkt wel
Moeiteloos vrees ikquote:Op maandag 12 december 2022 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
Zou ze dit nu nog 8 maanden volhouden? Zitten en kijken?
[ afbeelding ]
Juffrouw Janniequote:Op maandag 12 december 2022 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar men kan er pas bij als ze al beneden is toch.quote:Op maandag 12 december 2022 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan druk je haar tegen die paal aan waardoor ze automatisch afremt en zij hoeft zich alleen maar vast te houden
In een samenleving verkeren zal de tijd van haar leven zijn.quote:Op maandag 12 december 2022 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leven . En dan te bedenken dat er maar eentje kan winnen en ik denk haast met zekerheid te zeggen dat zij dat niet is.quote:
En als ze schijnzwanger kon worden van JW dan was ze het alquote:Op maandag 12 december 2022 23:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
In een samenleving verkeren zal de tijd van haar leven zijn.
Het niveau daaltquote:Op maandag 12 december 2022 23:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En als ze schijnzwanger kon worden van JW dan was ze het al
Naar JWquote:Op maandag 12 december 2022 23:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat een leven . En dan te bedenken dat er maar eentje kan winnen en ik denk haast met zekerheid te zeggen dat zij dat niet is.
"Wat heb jij het afgelopen jaar gedaan?"
"Ik heb in een loods gezeten en gekeken naar...ja wat eigenlijk".
Toiletpapier gate, het is daar vaak een pure grote komedie, maar dat beseffen ze zelf niet.quote:Op maandag 12 december 2022 23:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja maar men kan er pas bij als ze al beneden is toch.
Isaac gaat slapen morgen geen boksen (febo opdracht). Morgen stemming en jw tegen leila toilet papier gate las ik hier??
Ik ook, die wil zoooo graag de finale halen. Is socialer dan K3. Ennnn doet de spellen best goed. Ging het m vandaag niet goed af trouwens offfquote:Op maandag 12 december 2022 23:35 schreef Kakadylo het volgende:
Van de huidige deelnemers heb ik het allermeeste te doen met Erik als die er straks uitgestuurd zal worden
Oh ja, hij zou het gaan zeggen en de uitkomst weet hij al: Leila.quote:Op maandag 12 december 2022 23:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toiletpapier gate, het is daar vaak een pure grote komedie, maar dat beseffen ze zelf niet.
Erik heeft de tijd van zijn leven en is volgens eigen zeggen de gelukkigste persoon daarquote:Op maandag 12 december 2022 23:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik ook, die wil zoooo graag de finale halen. Is socialer dan K3. Ennnn doet de spellen best goed. Ging het m vandaag niet goed af trouwens offf
Ik moet morgen werken maar haal t wel in die gates tomorrowquote:Op maandag 12 december 2022 23:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oh ja, hij zou het gaan zeggen en de uitkomst weet hij al: Leila.
11 uur stand by.
Ik geloof dat ook echt. Woont ook maar alleen en at slecht. Kind in de snoepwinkel nu met ook nog eens kans op n miljoenquote:Op maandag 12 december 2022 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik heeft de tijd van zijn leven en is volgens eigen zeggen de gelukkigste persoon daar
Ik niet maar het leek of ze van benen geruild hadden zo innig over elkaar heen lagen zequote:Op maandag 12 december 2022 23:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Heeft er iemand cap van wanda en jasper in de hangstoel?
Jaaaa die krijgt meteen n bmi berekeningserrorquote:Op maandag 12 december 2022 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
Erik zegt weer te zijn afgevallen en bij hem weegt zoiets dan meteen mee bij zo'n opdracht
Apart normaal is wanda 24/7 op beeld.quote:Op maandag 12 december 2022 23:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik niet maar het leek of ze van benen geruild hadden zo innig over elkaar heen lagen ze
Al dagen niet meer, iets met brandgevaar geloof ikquote:Op maandag 12 december 2022 23:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Apart normaal is wanda 24/7 op beeld.
Denk dat het daaraan ligt maar of dit iets gaat helpenquote:Op maandag 12 december 2022 23:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Al dagen niet meer, iets met brandgevaar geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |