Zo'n 6 secondenquote:Op maandag 12 december 2022 23:16 schreef Poesjuh het volgende:
Erik vroeg bij casting wat voor games er kwamen?
Wilde men niet zeggen. Dat vond hij noggg leuker.
Hij vroeg expeditie robinson spellen? Febo zei uhhhhhh niet helemaal
Ja vandaag dan wel, zegt erik
Isaac: je bent zo sterk als je zwakste schakel...
Volgens erik deed moraima het vandaag beter dan zoe??
Ohh dacht dat jappie ook op zichzelf woonde en nu ook brandgevaar had thuisquote:Op maandag 12 december 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Jappie woont thuis
Bedoel je Wanda niet?
Mora werd geholpen en hing constant onder de zwarte lijnquote:
Nee, Normaliter is Jappie bezig met zijn sport en veel in het buitenlandquote:Op maandag 12 december 2022 23:18 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohh dacht dat jappie ook op zichzelf woonde en nu ook brandgevaar had thuis
Überhaupt met deze casting is gefaald....alle eliminatie opdrachten worden verdienopdrachten omdat de loods leeglooptquote:Op maandag 12 december 2022 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO heeft toen gewoon gefaald en dat weten ze zelf ook dondersgoed
Aight ik snap, ik hoopte stiekem dat t klopte en ivor haar zooi had weggebrachtquote:Op maandag 12 december 2022 23:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja, beetje spreekwoordelijk.
Dat laatste is waar, maar we hadden het er al over, ze moest een poging doen, en lager dan -20 kon nietquote:Op maandag 12 december 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora werd geholpen en hing constant onder de zwarte lijn
Wohhhhhdihhquote:Op maandag 12 december 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar we hadden het er al over, ze moest een poging doen, en lager dan -20 kon niet
[ afbeelding ]
Mijns inziens hadden ze er een boeteclausule in moeten verwerken zowel individueel als qua prijzenpot bijv. 1k om 10kquote:Op maandag 12 december 2022 23:19 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Überhaupt met deze casting is gefaald....alle eliminatie opdrachten worden verdienopdrachten omdat de loods leegloopt
verknipt in vuilniszakken.quote:Op maandag 12 december 2022 23:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Aight ik snap, ik hoopte stiekem dat t klopte en ivor haar zooi had weggebracht
Die scheids dr achter staat ook dingen in te spreken aan febo zie ik terwijl ze hangt. Levensgevaarlijk ziet t eruit voor moraima. Net zo'n 90 meter freefall toren op de kermisquote:Op maandag 12 december 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar we hadden het er al over, ze moest een poging doen, en lager dan -20 kon niet
[ afbeelding ]
True.quote:Op maandag 12 december 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mijns inziens hadden ze er een boeteclausule in moeten verwerken zowel individueel als qua prijzenpot bijv. 1k om 10k
Sasha en Bern. Zal spannend avondje worden.quote:Op maandag 12 december 2022 23:24 schreef engine het volgende:
De nachtdienst moet zo beginnen. Erik wacht nog even tot ze ook daadwerkelijk op komen dagen.
Je moet wel eerst hangen tussen de zwarte lijnen en daarna kun je je meteen met hulp laten zakkenquote:Op maandag 12 december 2022 23:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wohhhhhdihh
Wel respect hoor, ze doet t toch maar mooi ook al is het fout of whatever
Nou he een grote gifquote:Op maandag 12 december 2022 23:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Sasha en Bern. Zal spannend avondje worden.
Ja, dit denk ik ookquote:Op maandag 12 december 2022 23:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
True.
Begin te denken dat er wel iets is opgenomen over februari halen want kim w wil weg maar kan pas feb zei ze, en esther idem wil feb herzien of ze blijft. Een ander had als doel een half jaar ook dus miss idd vaste lasten terugbetalen als jw eerder dan feb vertrekt miss???
Ik snap het maar, met alle respect, met dat gewicht ben je sneller beneden dan de helpende handjes lijkt welquote:Op maandag 12 december 2022 23:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet wel eerst hangen tussen de zwarte lijnen en daarna kun je je meteen met behulp laten zakken
Zal oeverloos gelul worden van 2 semi-intellectuelen.quote:Op maandag 12 december 2022 23:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Sasha en Bern. Zal spannend avondje worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |