volgens mij zo min mogelijkquote:Op maandag 12 december 2022 22:17 schreef puzziepie het volgende:
Jeff wil de prijzenpot dus ook niet aanbreken
Dat heb ik ook gemist
er is een andere streamquote:Op maandag 12 december 2022 22:18 schreef mootie het volgende:
Hij moet exht ophouden met dat zielige ‘voor de oude mensen zorgen’. Ik geef echt een beetje over in mijn mond.
Lastige alleen is dat dat niet aankomt bij iemand als Jeffquote:Op maandag 12 december 2022 22:20 schreef engine het volgende:
Oei Eunice durft het aan om kritiek te geven.
Alle meningen daarover zullen wel wat veranderen nu ze weer geld hebben.quote:Op maandag 12 december 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zo min mogelijk
niet onbeperkt shoppen
Heb het over Eunice. En dat ging wel degelijk over het worstelen...quote:Op maandag 12 december 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging niet over worstelen, hij kwam achter haar staan vertelde ze.
wie wanneer dienst heeftquote:Op maandag 12 december 2022 22:26 schreef Hoempah het volgende:
Het is mij even ontgaan wat er nu voor lijst hangt onder die camera in het midden?
Nee , zij had het over iets wat Berend bij haar deed in de keuken. Worstelen was de week ervoor , dit gebeurde een paar dagen geleden, (sorry ben zelf met de dagen in de warquote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb het over Eunice. En dat ging wel degelijk over het worstelen...
Nope.quote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Van die brengen ze op TV vooral Wanda met haar twijfels en gevoelens.quote:Op maandag 12 december 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Wanda zitten samen in de schommelstoel
maar wie moeten kijken naar een wandelende isaak
Schat ze stond af te wassen, berend kwam van achter en greep haar bij dr kruis. Is eunice haar versie althans. Ik heb het verslag van eunice en mirthe aan isaac live gezien die avondquote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
ik weet het nietquote:Op maandag 12 december 2022 22:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van die brengen ze op TV vooral Wanda met haar twijfels en gevoelens.
Daarom komen ze bijna niet op de streams, want ik denk dat ze al veel verder zijn, en misschien hun momentjes mogen hebben buiten de streams om.
Er worden hier wel vaker zaken verdraaid of overheen gelezen want ging om een voorval in de keuken toen ze een rokje droegquote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik iddquote:Op maandag 12 december 2022 22:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Schat ze stond af te wassen, berend kwam van achter en greep haar bij dr kruis. Is eunice haar versie althans. Ik heb het verslag van eunice en mirthe aan isaac live gezien die avond
THANK YOUUUUU na 3 minuuut 10 mirthe haar versiequote:
Kan haast geen andere reden bedenken.quote:Op maandag 12 december 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het niet
vind het maar raar dat ze plots zo weinig on stream zijn
en die zat in de wasmand?quote:
We hebben het hier over Mirthe.quote:Op maandag 12 december 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en die zat in de wasmand?
brrr ik zou het niet eten
1 waarom zat dat ding in een wasmandquote:
Ze vreet uit n wasmand, reden genoeg om te volgen denk ikquote:Op maandag 12 december 2022 22:34 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe wordt lang gevolgd. Zal die zo moeten zingen?
Dat kan ik nog wel begrijpenquote:Op maandag 12 december 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
dat aanlengen van wasmiddel met water
is ook zoiets raars
Nee die wordt zometeen van achteren besprongen door Berend maar prompt ging ze opeens haar nagels even lakkenquote:Op maandag 12 december 2022 22:34 schreef Hoempah het volgende:
Geen salsa vandaagquote:Op maandag 12 december 2022 22:34 schreef engine het volgende:
Mirthe fladdert nog wat door de loods.
Dan zit ze wel mooi dichtbij haar nagels te lakken nuquote:Op maandag 12 december 2022 22:34 schreef Hoempah het volgende:
Excuses zal ik aanvaarden hoor jongensquote:Op maandag 12 december 2022 22:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt alleen vertelde ze aan isaac hoe ze er op reageerde tegen berend.
En in de video zag je dat mirthe helemaal niet zo reageerde op berend als zij wel vertelde tegen isaac.
Dat bedoel ik.
Miss durfde ze niks tegen berend te zeggen en was ze geschrokken maar haar versie aan isaac was oprecht onjuist. (Sorry voor het woord oprecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |